Pagina 3 van 3
Geplaatst: 18 jun 2008, 16:37
door Roman
Geplaatst: 18 jun 2008, 16:58
door Dexter
Klassebak! 8)
Geplaatst: 19 jun 2008, 09:54
door Mark Nauta
Geplaatst: 19 jun 2008, 10:22
door Dexter
Dat zeg ik......klassebak! 8)
Geplaatst: 19 jun 2008, 10:32
door Mari Oh Oh!
Wanna-... no, must-have.

Geplaatst: 19 jun 2008, 10:41
door Dexter
Dit is nou een auto met beleving......
Hoe belangrijk is beleving voor je?
Geplaatst: 04 aug 2008, 22:20
door Mark Nauta
Geplaatst: 04 aug 2008, 23:17
door Marcel H.
Nice!
Geplaatst: 04 aug 2008, 23:23
door Mark Nauta
Marcel H. schreef:Nice!
Dat vond ik ook al. Vooral deze kleur ook.
Geplaatst: 05 aug 2008, 08:50
door Sjaak Langendoen
Wat een kar,zou dat nou kosten hier??
Geplaatst: 05 aug 2008, 21:47
door Marcel H.
Mark Nauta schreef:Marcel H. schreef:Nice!
Dat vond ik ook al. Vooral deze kleur ook.
Ja, precies, deze kleur springt er lekker uit!
Interieur is wel een beetje matig, maargoed daarvoor koop je deze auto ook niet.
Sjaak Langendoen schreef:Wat een kar,zou dat nou kosten hier??
Op
marktplaats.nl staan er 2 te koop: € 70.000,- inclusief invoerrechten en BTW, maar exclusief BPM en kentekenregistratie.
Geplaatst: 05 aug 2008, 21:58
door allen
Jammer is dat ze beiden geen handgeschakelde 6 bak hebben. Brute auto verder.
Geplaatst: 05 aug 2008, 22:00
door InjectTheVenom
allen schreef:Jammer is dat ze beiden geen handgeschakelde 6 bak hebben. Brute auto verder.
Wachten op de '09s en daar de handgeschakelde 6bak van inbouwen.
Geplaatst: 06 aug 2008, 00:18
door RVV
70000 euro.

en wat kost die drol in de states ? 20000 dollar ofzo ?
Geplaatst: 06 aug 2008, 00:22
door HSR
Weer zo heerlijk jammer. Kwa uiterlijk is het echt een dikke 10, gewoon een stoer ding. Ga je dan wat beter kijken naar afwerkingsdetails and what not's en dan kom je er weer achter het beoogde budget voor het dashboard+console niet meer dan 2 dollar geweest is. Zo vreselijk jammer is dat. Voor die 70K wist ik het wel, kocht ik een echte sportwagen van.
Geplaatst: 06 aug 2008, 00:26
door skinnybmw
Marcel H. schreef:Mark Nauta schreef:Marcel H. schreef:Nice!
Dat vond ik ook al. Vooral deze kleur ook.
Ja, precies, deze kleur springt er lekker uit!
Interieur is wel een beetje matig, maargoed daarvoor koop je deze auto ook niet.
Sjaak Langendoen schreef:Wat een kar,zou dat nou kosten hier??
Op
marktplaats.nl staan er 2 te koop: € 70.000,- inclusief invoerrechten en BTW, maar exclusief BPM en kentekenregistratie.
Sommige mensen kunnen ook écht géén foto's maken...pfffffffffffff

Geplaatst: 06 aug 2008, 00:27
door Mark Nauta
Geplaatst: 06 aug 2008, 01:34
door skinnybmw
Die foto's van mp? Meen je dat serieus?
Geplaatst: 06 aug 2008, 01:38
door Metchu
je mist smiley met tongetje knipoog en smiley met tongetje volgens mij

Geplaatst: 06 aug 2008, 15:56
door Sjaak Langendoen
Op de amerikanen meeting in Scheveningen waren er zaterdag ook 2.
Maat van me had er foto's van gemaakt.
Re: Dodge Challenger
Geplaatst: 12 sep 2008, 20:02
door Erik K.
Dodge Challenger SRT8 Fifth Gear:
Re: Dodge Challenger
Geplaatst: 13 sep 2008, 18:33
door usa2ned
Een maand geleden was er moeilijk aan te komen, nu heeft elke Dodge dealer er een paar staan en duiken de prijzen omlaag. Vind hem in zwart het mooist