ik ben voorSjoerd S. schreef:Even de zijskirts bijspuiten en je hebt in mijn ogen 1 van de gaafste GTI's van Nederland.
Volkswagen Golf V GTI
- Macboy
-
Roy
- Michel P
Energy schreef:Hmm, net kwam een oudere man uit de buurt naar me toe dat hij wat bij mn band had zien liggen. Het waren 3 wielmoer dopjes van mijn rechtervoorband. Ze lagen alledrie precies hetzelfde bij mn band. Zo te zien hebben ze aan dat wiel lopen kloten.... toch niet echt een fijn gevoel.
Michel
-
Roy
Inderdaad. Voor de zekerheid net ook even aan de dealer gevraagd of die plastic dopjes eraf kunnen vallen, die zegt ook dat dat absoluut niet gaat. Die moet je echt met een haakje eraf halen, want ze passen er precies in. Dat klopt ook, want zo met je vingers krijg je ze er niet af.
Toch goed opletten dus, klootzakken.
Toch goed opletten dus, klootzakken.
-
Roy
Even een vraagje aan de mede-liefhebbers. Ik zag die aanbieding van VdV hier op het forum, over Milltek uitlaten. Nou zag ik ook dat je R32-style uitlaten erop kunt zetten van Milltek. Ik vind persoonlijk de R32 uitlaten ontzettend mooi, maarrrr... komt het dan erg duf over op een GTI of niet?
Vind ik persoonlijk altijd als je bijvoorbeeld een 325 ziet rijden met een roostertje bij het voorwiel, alsof het een M3 is.
Vind ik persoonlijk altijd als je bijvoorbeeld een 325 ziet rijden met een roostertje bij het voorwiel, alsof het een M3 is.
- Macboy
Hangt van je vraag af. Het staat natuurlijk "knullig" voor een kenner. Die ziet het als imitatie R32.
Een leek ziet het hele verschil niet tussen een TDI en GTI of R32 dus dat maakt niet uit.
Het gaat erom: vind je het mooi ?
Zo ja, gewoon doen. Als je het af wil laten hangen van de knulligheid, dan is het antwoord natuurlijk niet doen
Origineel is mooi en mooi zat. Aan de andere kant ga ik ook mee met Niels: wil je 'knullig' doen, doe het dan goed en pak ook de voorkant en de stoelen aan
Wordt een gaaf bakkie dan!!!!
Succes met je keuze.
Een leek ziet het hele verschil niet tussen een TDI en GTI of R32 dus dat maakt niet uit.
Het gaat erom: vind je het mooi ?
Zo ja, gewoon doen. Als je het af wil laten hangen van de knulligheid, dan is het antwoord natuurlijk niet doen
Origineel is mooi en mooi zat. Aan de andere kant ga ik ook mee met Niels: wil je 'knullig' doen, doe het dan goed en pak ook de voorkant en de stoelen aan
Wordt een gaaf bakkie dan!!!!
Succes met je keuze.
- Jurriaan