Ferrari met baby crash!

Dit is ons algemene autoforum.
Dennis van der Schoot

Bericht door Dennis van der Schoot » 20 jan 2008, 20:32

Zet er effu iets anders neer dan Renault,die heb ik namelijk gisteren afgeschreven :( ,ligt nog gevoelig :wink:

Elmar

Bericht door Elmar » 20 jan 2008, 20:36

HANZ06 schreef:
Luuk schreef:Een kind in een Ferrari is oké. Maar er dan onverantwoord mee gaan scheuren op een snelweg waar het glad is, dat snap ik écht niet! :evil:
Weet jij misschien meer dan wij?
Onverantwoord scheuren, hoe weet jij dat zo zeker,heb jij het zien gebeuren:?:
Hans, hij is nog aan het studeren voor zijn rijbewijs. Dus heeft ie daar meer inzicht over dan wij ouwe lullen die al decenia's lang rondknallen... :wink:

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 20 jan 2008, 22:28

Update (maar misschien was het al gepost en er overheen gelezen):

"......In eerste instantie leken hun verwondingen zeer zwaar, maar bij nader onderzoek kon de politie meedelen dat het wonder boven wonder meeviel. De oorzaak van de crash met de snelle bolide stond zaterdagmiddag nog niet vast. Ter plaatse werd nog onderzoek verricht."

http://www.brandongevallen.nl/site/news ... Xud5AGBYlI

Daniel

Bericht door Daniel » 20 jan 2008, 23:39

Als ie onverzekerd was mag de bestuurder zich nog wel wat meer zorgen maken, anders dan zijn - blijkbaar meevallende - fysieke schade.

Corvette

Bericht door Corvette » 20 jan 2008, 23:47

En dat gelul over gladheid :?: :?: :?:

Het was 12 graden plus, dus dan kan het niet glad zijn.

Door bakken regen kan er sprake zijn geweest van aquaplanning, maar dat heeft niets met gladheid te maken.

Volgens getuigen heeft hij ingehaald met wel 200..........nou dan reed tie net in zijn 3 van de 6 :mrgreen:

Als je met zo'n huil aparaat voorbij komt zetten dan lijkt dat voor een leek of snelle auto hater al gauw heel wat en loeisnel.

Is ook veel interessanter om te vertellen dan dat je gewoon vertelt.....ja ..hij haalde me nog in ........ en dan ....zonde van zo'n mooie wagen he :?:
Uit sommige berichtgevingen lijkt het net of het maar goed is dat hij zich te barsten heeft gereden, want dat verdient zo iemand immers toch :?: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Veel mensen zijn debiel.

Ook de 960 foto's vind ik achterlijk overdreven. Voor de Pirelli of Ferrari kalender maken ze er minder. En neem maar van mij aan dat fotografen voor zo'n kalendertje niet op 100 foto's kijken hoor :lol:

We weten dus nog steeds niks, nada

Vriendelijke groet

Sportwagenliefhebber

Corvette

Oh ja en wat die gordel betreft........hij was toch bezig om die knuffel voor zijn kindje op te rapen, dus moest de gordel ff los.

Tom

Bericht door Tom » 20 jan 2008, 23:54

Klopt dat had ik met m'n S2000 ook vaak.. als ik dan de wijk bij ons inreed in de 1e versnelling ergens >6000rpm kreeg ik ook altijd gebaren :lol: rijd je diezelfde snelheid met een normale auto dan is het allemaal okay. Snelheid inschatten is lastig voor sommige mensen.

Roy

Bericht door Roy » 21 jan 2008, 00:05

Dennis van der Schoot schreef:Zet er effu iets anders neer dan Renault,die heb ik namelijk gisteren afgeschreven :( ,ligt nog gevoelig :wink:
Je Megane :shock: ?

Tristan

Bericht door Tristan » 21 jan 2008, 01:03

Dennis van der Schoot schreef:Zet er effu iets anders neer dan Renault,die heb ik namelijk gisteren afgeschreven :( ,ligt nog gevoelig :wink:
Weet ook niet waarom iedereen dit negeert, of iedereen staart zich blind op het Ferrari verhaal....:roll:

Wat is er gebeurd, Dennis? :shock: Alles oke? Zonde van je mooie Megane, maar zelf markeer je hopelijk niks. Sterkte!

skinnybmw

Bericht door skinnybmw » 21 jan 2008, 01:15

+1! :shock: Hoop dat er niks met je is! Sterkte!

Stéphane

Bericht door Stéphane » 21 jan 2008, 07:52

Dennis Cavallino schreef:lol@Stéphane die bij een beetje tegenwind van Cor direct in zijn schulp kruipt.
Piss off @ wijsneus Dennis :P

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 21 jan 2008, 11:59

Aaiiii de Megane toch niet :shock: :cry:

Ik vind het bericht een stuk propagande met zeker niet alle feiten op tafel. Was het bijvoorbeeld een eenzijdig ongeval en zijn er getuigen die dat bevestigen. Over dit alles wordt niet gesproken in het stuk tekst en daarnaast is het altijd smakelijk voor de afgunstige medelander dat er een sportwagen crasht. Over het gordel/kind verhaal heb ik het dan niet. Onverantwoord handelen veroordeel ik zeker. Vandaar mijn reaktie.

Het probleem met propaganda is dat er vanalles geschreeuwt wordt waarin de menigte zonder critisch te kijken in meegaat. Politiek werkt niet anders (hele dikke :wink: naar N.)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 21 jan 2008, 12:26

Inderdaad, zo werkt het overal helaas. In de politiek, in de roddelpers, bij TV programma's en in de autosport (ik heb recentelijk een interessant boek gelezen over Schumacher waarin de druk van de schrijf-maar-raak-voor-de-hoge-verkoopoplages-pers groter was dan de druk van zijn concurrenten). Zolang mensen eraan mee blijven doen door die bladen/kranten te kopen blijft die hele propagandemachine draaien en het klootjesvolk erin geloven.

GTRene

Bericht door GTRene » 21 jan 2008, 13:10

Tristan schreef:
Weet ook niet waarom iedereen dit negeert, of iedereen staart zich blind op het Ferrari verhaal....:roll:

Wat is er gebeurd, Dennis? :shock: Alles oke? Zonde van je mooie Megane, maar zelf markeer je hopelijk niks. Sterkte!
Dennis is "oké" maarja wat is oke als je je auto afschrijft...enorm klote natuurlijk, en een redelijke schade, dat ziet er behoorlijk gebroken uit zeg maar.

Sterkte Dennis en succes met de afhandeling :idea:

Guiliabc

Bericht door Guiliabc » 21 jan 2008, 15:49

Beste Heren zonder te ver- of oordelen,

WE WAREN ER NIET BIJ DUS WETEN WE HET NIET
Laatst gewijzigd door Guiliabc op 21 jan 2008, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 21 jan 2008, 15:54

Dus bij het opschakelen van 3 naar 4 ging het mis? :D

Klinkt toch redelijk onverantwoord imho. Het is geen Riva 8)

Bij hevige regenval is het dus wel 'glad', zodra je moet remmen/uitwijken. Rechtuit is meestal niet zo'n probleem, hooguit dat je kunt gaan aquaplaneren (zeker met een relatief lichte sportwagen met brede banden).

Macboy

Bericht door Macboy » 21 jan 2008, 17:01

Ik moet zeggen dat ik het nivo hier wel gigantisch vind dalen. Evenals Cor vind ik het bijna bespottelijk dat mensen zoveel dingen uberhaupt durven te roepen terwijl ze geen idee hebben hoe het gegaan is.

Triest vind ik dat.

Natuurlijk, misschien reed hij wel onverantwoord, maar dat kun je toch niet op basis van dat bericht roepen ???

Vreemde vogels hier sommigen :)

(na het bericht van Gulia is het wat anders)

Shakes

Bericht door Shakes » 21 jan 2008, 17:37

Ik haalde hem vlak ervoor in.

En nu?

Het is allemaal niet zo moeilijk.

(realiseer me net dat ik dit nu al drie keer heb neergekalkt)

N.

Luco

Bericht door Luco » 21 jan 2008, 17:38

Guiliabc schreef:Beste Heren zonder te ver- of oordelen,
Ik ben afgelopen zaterdag ingehaald door deze man 3 km voor het ongeluk en dit ging echt niet met 140 km/uur
Het was slecht weer(regen en veel wind) en behoorlijk druk en deze man ging naar mijn schatting ong. >200 (ik reed ong 150)
In mijn misschien beperkte beleving onverantwoord hard gezien de omstandigheden en nee in ben geen fan van Spee.
Niet om lullig te doen
Maar dan reed jij dus met regen en veel wind ook minimaal 30 km te hard
ongeveer net zo onverantwoordelijk als de bestuurder van de ferrari :idea:

Guiliabc

Bericht door Guiliabc » 21 jan 2008, 18:26

Niet om lullig te doen
Maar dan reed jij dus met regen en veel wind ook minimaal 30 km te hard
ongeveer net zo onverantwoordelijk als de bestuurder van de ferrari
Klopt helemaal, alleen had ik geen kleine aan boord en ik ben ook niet in een ongeluk verzeild geraakt.
Ik haalde hem vlak ervoor in.

En nu?

Klopt idd, ik verander mijn reaktie dan ook maar.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 jan 2008, 18:55

:shock: :wink:

Davy MR2DRIFT

Bericht door Davy MR2DRIFT » 21 jan 2008, 21:21

Ik vind ook dat je niet kunt oordelen voordat de uitslag bekend is van het onderzoek. Ook stuitert iedereen meteen wanneer het woord baby erin voorkomt. Als het met zijn vrouw op de passagiersstoel gebeurd was, had niemand zo heftig gereageerd. Zou je minder lijden als er dan wat gebeurt? Daarnaast is het zo dat je in een snelle auto altijd de kwaaie piet bent. Als ik in de BMW achter mijn moeder in haar Colt rijd, dan gebaren er dikwijls mensen naar me dat ik rustiger moet rijden, terwijl ik me netjes aan de snelheid houd. Je ziet niemand naar Colt omkijken hoor! Geluid+snelle looks=te hard+vooroordelen.

Ik ben weleens met de Colt uit '91 naar Oostenrijk gereden met 130 en dan komt iemand je voorbij in een dikke Benz met een gangetje van 180. Op dat moment denk je dan ook: "Wat een mafkees!!". De wintersport erna reedt ik zelf in een Audi V6 tdi en schrok er telkens van hoe makkelijk je 200 rijdt en hoe weinig dat voorstelt.

E60 M5

Bericht door E60 M5 » 21 jan 2008, 21:33

Davy MR2DRIFT schreef:.... Ook stuitert iedereen meteen wanneer het woord baby erin voorkomt. .....

Gelukkig maar, ondanks dat het oordeel verkeerd zou kunnen zijn.

Het vernietigende oordeel wat in een aantal posts te bespeuren valt had ik een beetje bij de Schumacher draadje waar hij in een onbekende auto met zijn gezin capriolen uithaalde. N.B. capriolen volgens de taxi chauffeur die natuurlijk mogelijk ook even een stoer verhaal wou vertellen.

Wat ik eigenlijk wil aangeven dat in dat draadje werd Schumacher de hemel ingeprezen en in dit draadje wordt de Ferrari driver afgekraakt.

Misschien allemaal terecht of juist geheel onterecht maar wel een beetje met willekeur naar mijn mening.

Davy MR2DRIFT

Bericht door Davy MR2DRIFT » 21 jan 2008, 21:55

Luister nou maar gewoon naar CorVette lettertypes fan :D :D

Ff serieus, ik denk echt dat het snelle oordelen wat Cor bedoelt te vaak voorkomt. Zelf doe ik het ook weleens hoor. Nadat ik gepakt ben voor 207 km/u moet ik op iedere familieverjaardag horen: "Eigen schuld! Je moet je gewoon aan de regels houden. Die zijn er niet voor niks!!", waarna oomlief weer vlug naar huis vertrekt omdat hij de volgende ochtend zwart bij moet beunen :evil:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 21 jan 2008, 21:57

Schumi was niet gecrashed. :)

Guiliabc

Bericht door Guiliabc » 21 jan 2008, 22:24

Die had ook regenbanden

Plaats reactie