Hans, hij is nog aan het studeren voor zijn rijbewijs. Dus heeft ie daar meer inzicht over dan wij ouwe lullen die al decenia's lang rondknallen...HANZ06 schreef:Weet jij misschien meer dan wij?Luuk schreef:Een kind in een Ferrari is oké. Maar er dan onverantwoord mee gaan scheuren op een snelweg waar het glad is, dat snap ik écht niet!
Onverantwoord scheuren, hoe weet jij dat zo zeker,heb jij het zien gebeuren:?:
Weet ook niet waarom iedereen dit negeert, of iedereen staart zich blind op het Ferrari verhaal....Dennis van der Schoot schreef:Zet er effu iets anders neer dan Renault,die heb ik namelijk gisteren afgeschreven,ligt nog gevoelig
Aaiiii de Megane toch nietDennis van der Schoot schreef:Zet er effu iets anders neer dan Renault,die heb ik namelijk gisteren afgeschreven,ligt nog gevoelig
Dennis is "oké" maarja wat is oke als je je auto afschrijft...enorm klote natuurlijk, en een redelijke schade, dat ziet er behoorlijk gebroken uit zeg maar.Tristan schreef:Weet ook niet waarom iedereen dit negeert, of iedereen staart zich blind op het Ferrari verhaal....Dennis van der Schoot schreef:Zet er effu iets anders neer dan Renault,die heb ik namelijk gisteren afgeschreven,ligt nog gevoelig
![]()
Wat is er gebeurd, Dennis?Alles oke? Zonde van je mooie Megane, maar zelf markeer je hopelijk niks. Sterkte!
Niet om lullig te doenGuiliabc schreef:Beste Heren zonder te ver- of oordelen,
Ik ben afgelopen zaterdag ingehaald door deze man 3 km voor het ongeluk en dit ging echt niet met 140 km/uur
Het was slecht weer(regen en veel wind) en behoorlijk druk en deze man ging naar mijn schatting ong. >200 (ik reed ong 150)
In mijn misschien beperkte beleving onverantwoord hard gezien de omstandigheden en nee in ben geen fan van Spee.
Klopt helemaal, alleen had ik geen kleine aan boord en ik ben ook niet in een ongeluk verzeild geraakt.Niet om lullig te doen
Maar dan reed jij dus met regen en veel wind ook minimaal 30 km te hard
ongeveer net zo onverantwoordelijk als de bestuurder van de ferrari
Klopt idd, ik verander mijn reaktie dan ook maar.Ik haalde hem vlak ervoor in.
En nu?
WE WAREN ER NIET BIJ DUS WETEN WE HET NIET
Davy MR2DRIFT schreef:.... Ook stuitert iedereen meteen wanneer het woord baby erin voorkomt. .....
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 9 gasten