jij hebt ook het gat van het reserve wiel er zitten

is toch allemaal heel anders dan bij de Z3 coupe achterin

dank je , achteraf was het mischien beter geweest hem te restaureren naar orgineel , was namelijk een vol optie ding met bijna geen roest en compleet schade vrij , maarja dat station is gepasseerd en bewaren we maar voor de cecottoTristan schreef:Mooi werk, Arjan!
Body ziet er keuring uit.
Dat wordt OEM nummers verzamelen voor alle boutjes en rubbertjes.GTRene schreef:spannend...en dan weer helemaal opbouwen
dank je , ach alles op zn tijd , calibra gaat ook goeie kant op toch ?InjectTheVenom schreef:WOEI wat een mooi resultaat![]()
*pinkt een traantje weg van gemis en de wens dat de Calibra ook zover was*
*mompelt iets over het moordend langzame tempo omdat het goedkoop en tussendoor moet....* beetje bij beetje wel maar het kleine laatste beetje moest eens opschieten zodat ik hem eindelijk rustig en zorgvuldig terug op kan gaan bouwenarjanvanessen schreef:dank je , ach alles op zn tijd , calibra gaat ook goeie kant op toch ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten