Marc RS4 schreef:Sinds deze week hebben we 100 octaan bij de Gulf hier ( 300 meter van mijn huis).....daar ga ik dus tanken als ie weer vol moet...
Marc,
Tipje voor je,
volgens JD is ESSO een van de beste peut voor turbo motoren ondanks dat het misschien 'maar' octaan 98 is.
Sander schreef:Rico: De betreffende Tango pomp heeft vanaf volgende week openingsweek. Dan krijg je 12cent korting + een Veronica Magazine van de Tango-promotie dames
Ik tank er zelf ook sinds de opening (want kom er tenslotte langs als ik naar m'n werk/huis ga). Het lijkt er trouwens ook op dat de prijzen daar vast staan want sinds de opening staat de prijs daar op 1.399.
Het jammere van die kortingsakties vind ik dat het meestal de normale brandstof betreft. Dus de standaard diesel en Euro95 is dan vaak erg goedkoop, terwijl je voor de V-power/Ultimate etc etc verhoudingsgewijs veel meer moet betalen.
Men wil een schooner milieu en op schonere betere brandstof overgaan, schiet niet echt op zo als je bijna 1,60(bezine) moet betalen of 1,25(diesel) per/l voor de 'betere' brandstof

En de normale brandstof dus zo'n 10ct/l goedkoper is!
De reden dat ik niet bij witte pompen tank is dat ik A de kwaliteit niet vertrouw en B vaak ineens een grotere tank heb of meer verbruik....