Lotus Exige van Atom
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- MartijnGizmo
- duifjes.com
- duifjes.com
- Tom van H.
- GTRene
met die semi-slicks is het niet echt grip onder 7 graden:lol:duifjes.com schreef:GTreneeee waarom buiten temp?
gister zelfs met gewone banden weinig, ik wilde een mooie slide maken, maar het was toch iets gladder en toen heb ik er maar een donut met slide van gemaakt en als nog mooi in het parkeervak beland

- atomchris
ff wat de meetings betreft,als ik kan kom ik wel ff kijken op ZV,(weet niet of ik weg kan van de zaak........)
Maar ik ga het zeker proberen,
Die kompressor is fabriek af,het schijnt de snelste lotus te zijn die ze ooit hebben gebouwd(zoiets zag ik op google voorbij komen)
Zoals het er nu naar uitziet kopen we gelijk nog een setje velgen met ''regenslick's'' erom......
hij heeft de 23 tijd op het top gear circuit......niet zo goed als de Z06 (13de)maar toch niet slecht...... 8)
Die kompressor is fabriek af,het schijnt de snelste lotus te zijn die ze ooit hebben gebouwd(zoiets zag ik op google voorbij komen)
Zoals het er nu naar uitziet kopen we gelijk nog een setje velgen met ''regenslick's'' erom......
hij heeft de 23 tijd op het top gear circuit......niet zo goed als de Z06 (13de)maar toch niet slecht...... 8)
- GTRene
Ja die schijnen goed te zijn, althans heb bij een Z06 met meer dan 550pk mee gereden ongelofelijk wat een grip...das niet leuk...dan schiet ik zoveel te kort op een circuit met straatbanden dat wil je niet wetenOpa schreef:Ik had van de week met m'n Toyo R888's[semi's] anders meer grip bij -1 dan met de Bridgestone S03's[normale zomerband].

- GTRene
Ow eneuh je kunt daar al leuke update's voor krijgen voor dat type van Lotus sowieso al tot 240pk maar 265pk schijnt ook al te kunnen..en als je weet dat die blokjes tot 300pk als je redelijk blijft kunnen verdragen dan kun je nog aardig wat aan die tracktime doen 8)christiaan linneweever schreef:ff wat de meetings betreft,als ik kan kom ik wel ff kijken op ZV,(weet niet of ik weg kan van de zaak........)
hier wel leuke info over de standaard :
http://www.red-motorsport.de/html/exige_s.html
En hier kun je heen voor een goed adres en leuke tuning van bv de Exige S ze bieden momenteel 2 fase's fase 1 meer dan 30pk erbij e fase 2 meer dan 60 pk erbij 8)
http://www.komo-tec.com/index.php/cPath/157_167
Maar ze hebben ook bv ombouw naar 330pk ofzo

verder hebben ze ook spul voor Maik ivm de speedster maar daarvoor zijn ook wel adressen dichterbij.
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- atomchris
thnx voor de links!!!!ik kon er niks over vinden!!nu dus wel!THNX 8)GTRene schreef:Ow eneuh je kunt daar al leuke update's voor krijgen voor dat type van Lotus sowieso al tot 240pk maar 265pk schijnt ook al te kunnen..en als je weet dat die blokjes tot 300pk als je redelijk blijft kunnen verdragen dan kun je nog aardig wat aan die tracktime doen 8)christiaan linneweever schreef:ff wat de meetings betreft,als ik kan kom ik wel ff kijken op ZV,(weet niet of ik weg kan van de zaak........)
hier wel leuke info over de standaard :
http://www.red-motorsport.de/html/exige_s.html
En hier kun je heen voor een goed adres en leuke tuning van bv de Exige S ze bieden momenteel 2 fase's fase 1 meer dan 30pk erbij e fase 2 meer dan 60 pk erbij 8)
http://www.komo-tec.com/index.php/cPath/157_167
Maar ze hebben ook bv ombouw naar 330pk ofzovolgens mij met Honda motor...mmmmmmm lekker.
verder hebben ze ook spul voor Maik ivm de speedster maar daarvoor zijn ook wel adressen dichterbij.
- atomchris
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
De mooiste auto van heel DF 8) Mijn droombolide hoewel ik een een mk1 nog mooier vind.. Geweldig! Heel veel plezier ermee!!
Je woont in scheveningen dus dan zal ik hem wel vaker zien.. (in de zomer ben ik daar bijna elke dag aan het surfen)
En bij deze ben je alvast uitgenodigd voor de mini-meet binnenkort voor het westen
Je woont in scheveningen dus dan zal ik hem wel vaker zien.. (in de zomer ben ik daar bijna elke dag aan het surfen)
En bij deze ben je alvast uitgenodigd voor de mini-meet binnenkort voor het westen

- atomchris
Hans GP1630 schreef:De mooiste auto van heel DF 8) Mijn droombolide hoewel ik een een mk1 nog mooier vind.. Geweldig! Heel veel plezier ermee!!
''echt'' surfen of kite surfen?????ik ga wel eens kijken bij die gasten(kite surfers)die gaan soms een partij hoog?????
meeting is oke!!!!!!
8) 8)
- atomchris
Maik schreef:Sorry, dat zijn beschaafde meetings Christiaan, dus geen hagenezen toegestaan!!!

DUSSSSSSSSSSSSSS maikkie!!!!!!beitjuh rustug he!!!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/35545/c ... _haag.html
8)