Officieel: Corvette ZR1
- Topfuel
Ik vindt deze auto een beetje een kermisattractie om te zien, beetje te veel van het goede allemaal en het onderstreept té veel wat Amerikanen mooi vinden: Tuning! Het zijn te veel details die niet bij elkaar passen. Zoals dat koolstof dak, achterspoilertje en een afschuwelijk gat in de motorkap.
De specs zijn wel zéér indrukwekkend al moet hij niet te zwaar gaan wegen. De Z06 is imo al zo'n beest om in te rijden maar ik kan me wel voorstellen dat je aan het vermogen snel kunt 'wennen'. Toch blijft het oppassen op vochtig wegdek, laat staan nat... Ik moet zeggen dat het gaspedaal bij de Z06 zeer makkelijk en soepel te doseren is. Ken weinig auto's met dit vermogen waarbij je zo gedoseerd het vermogen los kunt laten op de achterwielen... Ben benieuwd of Corvette de Zr1 uitrust met het zelfde tractie controle systeem als de huidige Z06, als ze dit doen dan wordt het oppassen geblazen 8)
De specs zijn wel zéér indrukwekkend al moet hij niet te zwaar gaan wegen. De Z06 is imo al zo'n beest om in te rijden maar ik kan me wel voorstellen dat je aan het vermogen snel kunt 'wennen'. Toch blijft het oppassen op vochtig wegdek, laat staan nat... Ik moet zeggen dat het gaspedaal bij de Z06 zeer makkelijk en soepel te doseren is. Ken weinig auto's met dit vermogen waarbij je zo gedoseerd het vermogen los kunt laten op de achterwielen... Ben benieuwd of Corvette de Zr1 uitrust met het zelfde tractie controle systeem als de huidige Z06, als ze dit doen dan wordt het oppassen geblazen 8)
- dannYZ
- Erik K.
- Jan Visser
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- GTRene
En dat zeg je ons nu pas dat jij ook die skul koppen op de auto hebtCor Dame schreef:Dat laatste bericht is natuurlijk niet van Thomas maar van mij.
Gr.
Corvette
Bij mij zitten er twee van die skul koppen op. Voorkant en achterkant.

fijne avond nog.
RS
- Corvette
Rene ze zijn matzwart op glanszwart, dus je ziet ze niet erg goed en zeker als de auto vies is moet je heel goed kijken.
Er staan nog andere poppetjes ( pistonheads logo ) op, maar die staan hoger op de auto dus worden niet zo smerig en zijn altijd goed te zien.
Dat skul logo is al een paar jaar van Corvette Racing.
Gr.
Cor
Er staan nog andere poppetjes ( pistonheads logo ) op, maar die staan hoger op de auto dus worden niet zo smerig en zijn altijd goed te zien.
Dat skul logo is al een paar jaar van Corvette Racing.
Gr.
Cor
- GTRene
- Corvette
Dealer gebeld. Het blijft Zwart Zwart Zwart.
Produktie zeker niet eerder dan augustus.
Gr.
Cor
Heb ook gehoord dat een aantal kleuren in Europa niet te leveren zijn.
Zoals dat blauw bij de persinfo's >>> niet voor Europa...... wel een ander soort blauw. Je ziet ook veel plaatjes met die donker grijze kleur ( zo'n staalkleur zeg maar ) niet voor Europa. En die kleur zie eigenlijk wel veel de laatste tijd. Het zijn ook net indianen die amerikanen.

Produktie zeker niet eerder dan augustus.
Gr.
Cor
Heb ook gehoord dat een aantal kleuren in Europa niet te leveren zijn.
Zoals dat blauw bij de persinfo's >>> niet voor Europa...... wel een ander soort blauw. Je ziet ook veel plaatjes met die donker grijze kleur ( zo'n staalkleur zeg maar ) niet voor Europa. En die kleur zie eigenlijk wel veel de laatste tijd. Het zijn ook net indianen die amerikanen.

-
- Corvette
Rene daar denk ik niet verder over na, want dan kom je er helemaal niet meer uit. Er is n.l. nog zat te koop en dat maakt de keuze niet makkelijker.
Daar komt nog bij dat ik heel veel vertrouwen heb in deze nieuwe amerikaan.
We wachten maar af want het duurt nog lang zat. Misschien rij ik hem pas over 1 jaar vanaf nu.
Vr. Gr.
Cor
Daar komt nog bij dat ik heel veel vertrouwen heb in deze nieuwe amerikaan.
We wachten maar af want het duurt nog lang zat. Misschien rij ik hem pas over 1 jaar vanaf nu.
Vr. Gr.
Cor
- Downforce Hans
- RVV
- Corvette
Rico als je het leuk vind dan heb ik nog wel een mooie site waar van alles over Corvettes te vinden is. Vooral een paar bijzondere uitvoeringen worden hier belicht. Zo is er ook 1 die op een andere brandstof rijdt E 85 meen ik.
Nou ja je moet maar eens kijken, want ook de ZR1 wordt daar natuurlijk ruimschoots tentoongesteld.
Vr. Gr.
Cor
Nou ja je moet maar eens kijken, want ook de ZR1 wordt daar natuurlijk ruimschoots tentoongesteld.
Vr. Gr.
Cor
- Topfuel