[14-02-2008] DF vrijrijden @ CPZ deel III
-
- Downforce Hans
Ik ben de direkteur/eigenaar dus kan posten zo veel en zo lang als ik wil.GTRene schreef:Ik heb inderdaad "niks" te doen waarschijnlijk en de vorige keer was ik er wel bij, alleen die keer daarvoor wat de eerste maal zou worden brak er een bout af van een tensioner die de multiriem op z'n plaats moest houdenHANZ06 schreef:GTRene schreef:Na alle waarschijnlijkheid kom ik ook weer...ook 4 uur alhoewel ik het ook leuk en leerzaam vind om met anderen mee te rijden, maar misschien kan dat tussendoor als de Hartge af moet koelen ow ja de remmen grr ga ik me weer "ergeren" dat ie de bochten door gilt geen grip genoeg en de remmen te heet worden straat-blokken...maar we zien wel, fun staat boven aan en heelhouden 8)
Pfffffffffffffffffffff heb je niks te doen, trouwens de vorige keer was je er toch niet bij omdat "the one and only"je toch in de steek liet:
![]()
Maar ik heb een excuus om nu te posten en lange zinnen te maken omdat ik "niks" te doen heb ( WAO) maar jij dan? je post hier terwijl je aan het werk bent![]()
Maar heb nu ineens weer wat anders dan de lange zinnen van jou waar ik me druk over kan maken.
Krijg nu ineens weer een brief dat ik "verpakkingsbelasting" moet gaan betalen.
Het moet ook niet gekker gaan worden in dit fok land.
Krijg zo langzamerhand het idee dat ik voor elke klojo die geen flikker uitvoert aan het betalen ben.
bpm,btw,bijtelling,slurptax,rekeningrijden,diverse accijnsen en nog geloof ik een stuk of 6 andere belastingen.
Misselijk wordt ik er van

- Downforce Hans
- Downforce Hans
Al was het van zilver, als er maar geen propellor op staat.....Rico v Velzen schreef:Omdat dat wel van roestvrij staal is zeker ?HANZ06 schreef:vond het bestek belangrijker![]()
Maar het huis van Rene en mij leek op een gegeven moment wel een bmw dealerschap en ik werd gek van al die mensen die belden dat ze ff naar "the one and only"wilden komen kijken.
Ik voelde me zo buitengesloten dat ik op een gegeven moment weg wilde.
Het bestek was het enige in huis waar die ellendig bmw propellor niet op stond dus heb ik dat meegenomen.
De rest heeft hij inclusief het huis gehouden....
Ben wel een stuk gelukkiger nu

- Downforce Hans
-
- Scooby Leo
- Maik
- Downforce Hans
- Corvette
HANZ06 schreef:Maik schreef:Gaaf Herman, corvettes opduwen op het rechte stukHerman Gast schreef:Graag, voor 4 uur!
Kop geflowed, scherpere nokkenas, waterinjectie, LSD![]()
Wil ik toch wel eens voorzichtig gaan proberen 8)
Speedster EVO400(in de bochten was het al geen probleem natuurlijk
)
![]()

Vriendelijke groet
Corvette
-
- RVV