Blik op de weg / Wegmisbruikers video's
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Jan Visser
- Peric
Echt gebeurt.. (Om André even een hart onder de riem te steken..
)
Een vriend van m'n broer was in opleiding tot agent. Die kregen een melding binnen van geloof ik een inbraak ergens. Dus die maat van m'n broer zegt tegen z'n collega 'moeten we daar niet naartoe?'
Weet je wat het antwoord was???? 'Neh, onze dienst zit er bijna op, we rijden wel een andere kant op'. WTF??
DAT is de politie tegenwoordig. Ik wil niet generaliseren, maar dit zie je toch steeds vaker. Wat stelt politie zijn nou nog helemaal voor?

Een vriend van m'n broer was in opleiding tot agent. Die kregen een melding binnen van geloof ik een inbraak ergens. Dus die maat van m'n broer zegt tegen z'n collega 'moeten we daar niet naartoe?'
Weet je wat het antwoord was???? 'Neh, onze dienst zit er bijna op, we rijden wel een andere kant op'. WTF??
DAT is de politie tegenwoordig. Ik wil niet generaliseren, maar dit zie je toch steeds vaker. Wat stelt politie zijn nou nog helemaal voor?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Oh ja joh? Tering...Peric schreef:Echt gebeurt.. (Om André even een hart onder de riem te steken..)
En die geitebeffende transsexuele paardeliefhebbende lamlendige lintworm van een Van der Toorn met z'n schaamhaar met 2 componistenlijm op z'n rotkop gelijmd moet 't modteam wat mij betreft vlot verwijderen.
Zo! 8)
Heb ook weinig goeds meer over voor de politie...
Heb een jaar bij de deur gestaan bij een horecagelegenheid hiero.. allemaal erg stoere agentjes.. maar gaat het een keer goed los dan tja.. dan hebben ze heeeeeeeel toevallig net even een paar andere dringende meldinkjes, staat er daarintegen een of andere dronken knakworst ergens in de bosjes te plassen en nog zijn best moet doen om op zijn benen te staan dan duiken ze er meteen met 5 man bovenop gewapend met maclight, kerel over de grond , knie in de nek... dat soort werk..... BRavo helden..........
tis een beetje hetzelfde verhaal als asielzoekers, zal vast wel s een goede tussen zitten... maar merendeel is trash!
Heb een jaar bij de deur gestaan bij een horecagelegenheid hiero.. allemaal erg stoere agentjes.. maar gaat het een keer goed los dan tja.. dan hebben ze heeeeeeeel toevallig net even een paar andere dringende meldinkjes, staat er daarintegen een of andere dronken knakworst ergens in de bosjes te plassen en nog zijn best moet doen om op zijn benen te staan dan duiken ze er meteen met 5 man bovenop gewapend met maclight, kerel over de grond , knie in de nek... dat soort werk..... BRavo helden..........
tis een beetje hetzelfde verhaal als asielzoekers, zal vast wel s een goede tussen zitten... maar merendeel is trash!
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Word onderhand een beetje vermoeiend [img:20:20]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... /wacko.gif[/img]
- volvoc30
Kun je eerst 4x nadenken voor je wat zegt. Je scheert nu iedereen over 1 kam en ik denk dat bepaalde DF'ers zich persoonlijk aangevallen zullen voelen!!!Paul schreef:Niet waar dan?????????
Zelfde volk vindt je trouwens in het leger ook terug... thuis niets te zeggen , vroeger gepest... worden maar officier int leger om iedereen wat af te zeiken en te commanderen... zelfde sneue kutvolk....... been there seen it...
- Tom van H.
- RVV
Bram is militair, ik voorzie een vette rel straks
Jongens chill, ik gooi het draadje op slot, mekaar in de haren vliegen, bedoelt-onbedoelt schieten we ook niet echt mee op.
Tot slot
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 27e3467e83

Tot slot

http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 27e3467e83