+1Adje ///M3 schreef:Maandag 1 Dec. present...redsub schreef:Ik ga zoals elk jaar ook op de maandag

+1Adje ///M3 schreef:Maandag 1 Dec. present...redsub schreef:Ik ga zoals elk jaar ook op de maandag
Als je even met je kentekenbewijs naar een plaatselijk anwb kantoor gaat kun je zo een umweltsticker meenemen voor weinagh... Ben niet van plan naar Essen te gaan, maar voor andere dagen kan het weleens fijn zijn. Achter de ruit dan natuurlijk, want bijster mooie stickers zijn het niet. :banaan:Ivar schreef:Ik ben er zondag, maar die umwelt sticker word daar sterk op gecontroleerd? Ga zaterdag avond namelijk al en heb een hotelletje ergens in het centrum.
Klopt! Vooral die stickertuning, zie hieronderStyle schreef:
is altijd een topshow!
Heb je die witte A5 met zwarte velgen gezien? Stond naast die full carbon R8....Macboy schreef:Nou denk ook maar dat ik een tijdje niet meer ga. Aantal toppers stonden er niet. Was verder wel leuk daggie weg, maar echt veel meer ook niet.
Mooiste vond ik toch 9ff en bij Mitsubishi de Lancer Evo met 390pk![]()
Verder waren de stands van Audi en VW magnifiek, maar met name wat er aan Audi's stond![]()
Ook subliem was de Skoda Superb met dubbele mogelijkheid kofferbak openen: en sedan en hatchbak, wat een innovatie. Dat niemand anders hier ooit op is gekomen snap je dan niet
Ilija
Wat dan? Haalt ACSchnitzel tegenwoordig nog meer vermogen uit de .35i?Ferdinand schreef:Ik ben er gisteren geweest. Het was in één woord: vreselijk.
Hm, dat weet ik niet meer, grote kans van wel natuurlijk. Hij had wel een compleet aangepast interieur met traanplaat en alcantara recaro's volgens mij.Knot schreef:Te gek die UPS bus.. V8 erin.. is ie RWD???
Druk zeker op zondag?Ferdinand schreef:Ik ben er gisteren geweest. Het was in één woord: vreselijk.