Kart Time Attack Heerenveen.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Lijkt me een erg leuk plan zo. Maar je zou goed na moeten denken over waar je het gewicht plaatst, anders is de lichtste in een nadeel. Het idee om de kart van Wouter als prijs in te zetten vind ik zeker een leuke, maar er zijn maar weinig DF-ers die met zulke serieus snelle karts hebben gereden. Daar zou je toch echt meerdere rondes mee afleggen, zeg 5. 5 * 25 man = 125 ronden om alleen al te oefenen met dat ding. Nog veel om over na te denken.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Wouter
Daar heb je wel een punt mark.Mark Nauta schreef:Wat een gave kart Wouter!!!
Bij de challenge telt gewicht als gelijk. Maar hoe zit het met kart-ervaringEr zijn een aantal heren die voorsprong hebben....dan kan ik mijn 50 euro ook zo wel geven
Ik was nog vergeten te melden dat vrije donatie's altijd welkom zijn

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Even als Friezen onderelkaar. Lekker vrijgeving......je kwam die kart toch al in Franeker afleveren of niet ??Wouter schreef:Daar heb je wel een punt mark.Mark Nauta schreef:Wat een gave kart Wouter!!!
Bij de challenge telt gewicht als gelijk. Maar hoe zit het met kart-ervaringEr zijn een aantal heren die voorsprong hebben....dan kan ik mijn 50 euro ook zo wel geven
Ik was nog vergeten te melden dat vrije donatie's altijd welkom zijn

- Kasteel
De kart nog steeds niet verkocht, of is dit weer een nieuwe die je ter beschikking wilt stellenWouter schreef:ik heb ook nog wel een kart 32pk legt iedereen 50 euro in en de winaar mag hem mee nemen naar huis..Hielke schreef:Jazeker. We rijden dan allemaal met "eenzelfde kart". Dat mag dus ook die 250 pk van jou zijn!Hans GP1630 schreef:Tijdens de echte Time attack is het een open klasse, dus of je met 100pk komt of 500pk...duzzz.. ik heb nog een kart staan met 250pk mag die mee?

- Wouter
Nog steeds dezelfde geloof ik. Weet niet welke ik hier had aangeboden. Ik had er twee 1tje is goed verkocht (na verhouding ). Ben er verder niet heel druk mee om te verkopen.
Veel karten zal ik waarschijnlijk niet meer doen, vandaar dat hij wel weg kan.
Aan de andere kant heb ik mega afschrijving, dus is het zonde om te verkopen. heeft 10uur draai uren op dit moment.
Zit een beetje in een dubio. Maar als hielke dan toch met 1kart wou rijden, waarom dan niet in een echte.
Veel karten zal ik waarschijnlijk niet meer doen, vandaar dat hij wel weg kan.
Aan de andere kant heb ik mega afschrijving, dus is het zonde om te verkopen. heeft 10uur draai uren op dit moment.
Zit een beetje in een dubio. Maar als hielke dan toch met 1kart wou rijden, waarom dan niet in een echte.

- Hielke
- Wouter
Als er iets te winnen valt staan de ze in de rij. Maar knaken bieden ho maar.Hielke schreef:Regel het komende zomer maar op een buitenbaan. Kun je er ook nog mooi een simracesetje als bonusprijs bijdoenWouter schreef:
Hielke als jij 25 man kan regelen koop jij mijn kart over en hou jij de challenge. Kun je er zelf ook nog wat op verdienen.
- Hielke
Outdoor karten is zo 1990.
En voor de prijzen doen we het niet. Eeuwige roem is wat telt. Eventueel kan ik de winnaar nog wel aan een doos ouwe Donald Ducks helpen
De Bravo als prijs inzetten bij een eventueel toekomstig evenement is natuurlijk een stupide gedachte. Nu met de nieuwe schokbrekers en cilinderkop ga ik medio 2015 pas aan vervanging denken.
En voor de prijzen doen we het niet. Eeuwige roem is wat telt. Eventueel kan ik de winnaar nog wel aan een doos ouwe Donald Ducks helpen

De Bravo als prijs inzetten bij een eventueel toekomstig evenement is natuurlijk een stupide gedachte. Nu met de nieuwe schokbrekers en cilinderkop ga ik medio 2015 pas aan vervanging denken.
Laatst gewijzigd door Hielke op 22 nov 2007, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hielke
- Macboy
Time Attack is geweldig idee, Trophy nog beter, maar moeilijk haalbaar.
Gewicht is natuurlijk subliem, maar hoe je dat gaat ondervangen weet ik niet. Mijn voorstel zou gewoon heel simpel zijn:
Meet het gewicht van Wouter, zeg 80kg. Geef hem iets mee van 5 kg en laat hem nog eens een rondje doen.
Wouter 80kg = 43s
Wouter 85kg = 43,2
Dan weet je dus voor elke 5kg = 0,2sec rekenen.
En klaar is kees. Probleem opgelost, in plaats van omslachtig gaan lopen klooien met gewicht !
Dat er dan nog verschillen zijn, moge duidelijk zijn, maar heb je de factor gewicht voor 95% ingekrompen en is ook eerlijk genoeg.
Anders moet je na elke race ook alle banden vervangen, schiet ook niet op.
Time Attack met gewicht is ideaal voor een leuk beeld. 1x de 5kg of 10kg extra gewicht uitrekenen en klaar.
Gewicht is natuurlijk subliem, maar hoe je dat gaat ondervangen weet ik niet. Mijn voorstel zou gewoon heel simpel zijn:
Meet het gewicht van Wouter, zeg 80kg. Geef hem iets mee van 5 kg en laat hem nog eens een rondje doen.
Wouter 80kg = 43s
Wouter 85kg = 43,2
Dan weet je dus voor elke 5kg = 0,2sec rekenen.
En klaar is kees. Probleem opgelost, in plaats van omslachtig gaan lopen klooien met gewicht !
Dat er dan nog verschillen zijn, moge duidelijk zijn, maar heb je de factor gewicht voor 95% ingekrompen en is ook eerlijk genoeg.
Anders moet je na elke race ook alle banden vervangen, schiet ook niet op.
Time Attack met gewicht is ideaal voor een leuk beeld. 1x de 5kg of 10kg extra gewicht uitrekenen en klaar.
- Jelmer850i
-
Dat met die Kart is wel lachen Bergsma..Das wat anders dan muurdecoratie iig!
HEb op je Rotax mogen rijden top ervaring.. En hard ook nog
Deze kart ging even hard toch? Moet ook top zijn... maar winnen laat ik over aan hielke..
Hebben mensen er weleens over nagedacht dat weinig gewicht op die huurkarts ook een nadeel kan zijn..
Dat het niet alleen maar voordeel is.. of wordt het nu te lastig allemaal..

HEb op je Rotax mogen rijden top ervaring.. En hard ook nog

Deze kart ging even hard toch? Moet ook top zijn... maar winnen laat ik over aan hielke..
Hebben mensen er weleens over nagedacht dat weinig gewicht op die huurkarts ook een nadeel kan zijn..
Dat het niet alleen maar voordeel is.. of wordt het nu te lastig allemaal..

- Bert ///M3