Foto's en filmkes Karttreffen 18-11-2007
-
Karten Heerenveen!!!
Vond het allemaal best wel gezellig zo mijn eerste keer met Driving Fun.
Hoop volgende keer wel te karten ivm met mijn lamme armpje.
rouwe1965(Peter)
rouwe1965(Peter)
- rudie ter hogt
- rudie ter hogt
Re: Karten Heerenveen!!!
he peter welkom hierPeter Rouwenhorst schreef:Vond het allemaal best wel gezellig zo mijn eerste keer met Driving Fun.
rouwe1965(Peter)
- rudie ter hogt
- Hielke
Rudie, 46.36, allemaggies, wat een toptijd voor zo'n gespierd persoon! 8)
Hemmes kende natuurlijk al die karts van haver tot gort. Ik meende 'm bij het instappen al René aan de nek aan het trekken te zien hebben. Maar toen de kart ook mee naar boven kwam heeft ie de op één na snelste maar genomen. Ik lachte toen nog in de veronderstelling dat op mijn, inmiddels beruchte 'bierviltlijstje', de snelle karts vermeld stonden. Stelletje bedriegers!
Hemmes kende natuurlijk al die karts van haver tot gort. Ik meende 'm bij het instappen al René aan de nek aan het trekken te zien hebben. Maar toen de kart ook mee naar boven kwam heeft ie de op één na snelste maar genomen. Ik lachte toen nog in de veronderstelling dat op mijn, inmiddels beruchte 'bierviltlijstje', de snelle karts vermeld stonden. Stelletje bedriegers!

- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Is 't niet makkelijker om de zwaargewichten gewoon langs Sonja Bakker te sturen?!Maar 'decision day' komt eraan René. Wouter is mbt compensatie gewichten al aan het selecteren. Als jij bijv. op Hemmes' gewicht moet uitkomen (en dat moet je), dan mag er aan elk stuk blank metaal dat nog zichtbaar is op zo'n kart wel een strafgewicht vastgemaakt worden

- frank de jonge
-
DIe andere E90.. exact zelfde als Robin-Editie.. Maar dan 330i uitgevoerd..
Ik wil ook wel meedoen aan die kartraces met gewicht etc.. Reed laatst 42.41 met nog enkele tienden die er af gereden kon worden maar kart te Weinig dus puntjes op de i ontbreken nog enigsinds.
Gewicht denk rondt de 84kg = 42.41 .. Dus hielke 43.33 = 96.2kg
met dik 10kg verschil dan moet je nog wat sneller 8) 8)
Ik wil ook wel meedoen aan die kartraces met gewicht etc.. Reed laatst 42.41 met nog enkele tienden die er af gereden kon worden maar kart te Weinig dus puntjes op de i ontbreken nog enigsinds.
Gewicht denk rondt de 84kg = 42.41 .. Dus hielke 43.33 = 96.2kg
met dik 10kg verschil dan moet je nog wat sneller 8) 8)

- frank de jonge
- Hielke
Bekend gezegde bij oldtimers zoals ons Frank:frank de jonge schreef:Spuit-elf?????
Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt. De etymologie van Spuit elf is niet geheel duidelijk. Vermoedelijk heeft het te maken met het gekkengetal elf. De genoemde spuit is hoogstwaarschijnlijk een brandspuit: als men met tien spuiten een grote uitslaande brand probeerde te bedwingen en er werd een elfde aangerukt, dan was de stadsgracht waar het water uit werd opgepompt inmiddels al zo zwaar belast dat de elfde spuit misschien voornamelijk modder oppompte.
Bronnenonderzoek heeft aangetoond dat de uitdrukking vermoedelijk eind negentiende eeuw ontstaan is: toen een zeker brandweerkorps een elfde spuit aanschafte werd die "Spuit 10A" genoemd, om grappen te voorkomen.
@Marco,
ik start binnenkort een nieuw topic over de aanstaande kart-challenge. Zal wel iets voor de Noordelijken worden maar iedere DF-er die een faire competatieve kart-strijd kan waarderen is welkom. Zal waarschijnlijk vroeg op een zondagavond plaatsvinden.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- frank de jonge
- Jelmer850i
Mij ook! Leuk om het weekend zo af te sluiten 8)Wouter81 schreef:Ik ben benieuwd Hielke, lijkt mij ook wel leuk.ik start binnenkort een nieuw topic over de aanstaande kart-challenge. Zal wel iets voor de Noordelijken worden maar iedere DF-er die een faire competatieve kart-strijd kan waarderen is welkom. Zal waarschijnlijk vroeg op een zondagavond plaatsvinden.
Ohja, wel 9 uur topgear?

- rudie ter hogt
ja ik doe me best he.Hielke schreef:Rudie, 46.36, allemaggies, wat een toptijd voor zo'n gespierd persoon! 8)

en hielke volgende keer zoeken wij de karts uit.( stelletje bedriegers)

- René
Kart 16 stond ook op het 'bierviltlijstje'Hielke schreef:Rudie, 46.36, allemaggies, wat een toptijd voor zo'n gespierd persoon! 8)

Ben trouwens wel in voor een eerlijk vergelijk met gewichten op de karts dus zeg maar wanneer??
- frank de jonge
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ik zal denk ik ook meedoen, ben benieuwd naar je opzet. Ik had het er ook al even over gehad zondag, erg leuk initiatief.Hielke schreef:ik start binnenkort een nieuw topic over de aanstaande kart-challenge. Zal wel iets voor de Noordelijken worden maar iedere DF-er die een faire competatieve kart-strijd kan waarderen is welkom. Zal waarschijnlijk vroeg op een zondagavond plaatsvinden.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Net als mijn kleine broertje sta ook ik hier zeer zeker voor open!!!Steven Nauta schreef:Ik zal denk ik ook meedoen, ben benieuwd naar je opzet. Ik had het er ook al even over gehad zondag, erg leuk initiatief.Hielke schreef:ik start binnenkort een nieuw topic over de aanstaande kart-challenge. Zal wel iets voor de Noordelijken worden maar iedere DF-er die een faire competatieve kart-strijd kan waarderen is welkom. Zal waarschijnlijk vroeg op een zondagavond plaatsvinden.