Leon Cupra gereden en Hemmes bijna 't maaiem in!!!!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
rudie ter hogt

Bericht door rudie ter hogt » 05 nov 2007, 19:34

Henry Hemmes schreef:Ja het klopt wel dat dat er iets aan de hand was met de cupra want de vrouw melde geklapper onder de auto.
En omdat de nieuwe miltek er na één dag al geheel scheef onder hing heb ik gedacht dat ze de uitlaat hoorde.
Dus toen ik met Andre belde vroeg die de cupra mee te nemen om even de bilsteins te testen, en ik stond wel heel snel aan de kant om dat ik dacht dat ik een te lage bandenspaning zou hebben.
En bij recht door niets aan de hand en gas los brak de hel los maar was achter de stad groningen dus door gereden.
En bij Heerenveen de bocht uit alarm lampen aan en daar stond ik, sturen wou niet meer zo als ik dacht dat het zou moeten en heel rustig naar Andre gereden.
En de rest is jullie duidelijk, en ja Robbin en ik zijn twee handen op één buik vandaar dat m'n maatje het zo voor me op neemt.
En met Andre zijn inspanning kon ik weer met een glimlag naar huis en is alles weer vergeten.
Uithuizermeeden is geen zoetermeer met je velgen jatten mafkees :wink:
henry
ik ben het met je eens en sta je half .
afz.rudie

Peric

Bericht door Peric » 05 nov 2007, 21:02

Ik zou toch het spul er maar 's effe afhalen, kijken of de bouten en velgen nog goed zijn. Als het al een paar dagen geduurd heeft.
Dan is het waarschijnlijk behoorlijk uitgelubberd(wat een woord eigenlijk.. :lol: )
Lichtmetaal is veel zachter dan de wielbouten.

Lijkt mij ook inderdaad erg stug dat de monteur schuld heeft. Zoiets moet je horen op zo'n afstand.

Vaag verhaal....

RVV

Bericht door RVV » 05 nov 2007, 23:20

hahaha moest gelijk aan dit topic denken

:lol:

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7298

Andre

Bericht door Andre » 05 nov 2007, 23:42

Toch een heerlijke fwd er voor het geld. Je kan eigenlijk niet om zo n seat leon heen een knap onderstel eronder open uitlaat systeem je hebt een heerlijke auto. ohh ohh waarom niet een seat rwd voor dat geld dat zou pas lache zijn.

Macboy

Bericht door Macboy » 06 nov 2007, 09:55

Inderdaad beetje kansloos topic :)

@Robin: inderdaad kan zeker dood door schuld zijn

@Dennis: ik ken alle jurisprudentie natuurlijk niet, maar wielbouten niet goed vastdraaien betekent natuurlijk (mede) aansprakelijkheid.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 nov 2007, 10:08

Henry's Cupra rijdt gewoon strak op droog in ieder geval. Lekker motortje en lekker onderstal. Zou graag eens met een standaard Cupra willen rijden zonder die Bilsteins en zonder die Militek. Denk dan dat ik daar minder over te spreken ben.

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 06 nov 2007, 10:41

@ Macboy

Akkoord, maar 200 blazen is ook juridische aansprakelijkheid. Een klein beetje meer menselijkheid doet de maatschappij tegenwoordig geen kwaad.

Ik hoor erg veel goede dingen over die Cupra's tegenwoordig, ik wil er ook wel eens een rondje mee doen. Seat dealer in de buurt eens aanspreken binnenkort...

Tristan

Bericht door Tristan » 06 nov 2007, 11:10

Bilstein, Milltek en JD maakt een wereld van verschil.

Heb pas iemand van Kroymans in mijn auto laten rijden. Ondanks dat hij dagelijks met Aston, Ferrari's etc. rijdt, was hij zeer onder de indruk van het vermogen, de souplesse en de wegligging. Voor deze prijs is er niks beters, zei hij.

Luca

Bericht door Luca » 06 nov 2007, 11:12

Ik heb er nog wel 1 te koop :P :wink:

Wat een verhaal! Heb 1 keer een Calibra op de A12 thv Ede zijn linker
voorwiel zien verliezen!! Een gigantische rotzooi werd dat met heeeeel veel schade!! Gelukkig geen slachtoffers!

Plaats reactie