Kansloos dat de kit je dan gaat uitdagen voor een sprintje.[/quote]hugo schreef:
Bij mij kwam het niet als echt uitdagen over, maar mijn 10 jaar jongere broer vat dat anders op. Er waren verder geen andere auto's en de Leon komt naast je staan.
Pas ook op voor een donkergrijze splinternieuwe Astra 5drs.EG schreef:Tegen een 325i sedan/coupe E36/E46 zou het niet zo makkelijk zijn denk ik, uiteraard mits goed gereden en auto in goede staat.Rico v Velzen schreef:ik heb ook een 325i touring, cabrio is zelfs een stuk zwaarder dan de touring.. en inderdaad zo'n dikke diesel vreet een 325i aan alle kanten helemaal op.
Leuke weg idd, maar er rijden ook onopvallende surveillance wagens (meer richting Centrum/Bos en Lommer).Ahmed schreef:Altijd leuk die weg, vooral de vrijdag/zaterdagavond, al die 200/220/250td pesten..EG schreef:E320 CDi (204 pk 500 nm) versus 6 cylinder E46 cabrio (2 uitlaatpijpen origineel).
Denk niet dat het meer dan een 325i was want hij ging veel eerder aan het gas en ik ging hem met alle gemak voorbij.
Gasten waren wel serieus verbaasd dat zo een "taxi" zo hard kon lopen, gezichten waren priceless, maar uiteraard thumbs up van mijn kant, en ook van hun kant.
Voor de kenners: stoplichten vanaf Seineweg -> Haarlemmerweg tot aan afslag Geuzenveld.
Maar jouw moet ik niet tegenkomen met je E320.....lol
Ik zou maar echt heel erg goed oppassen tegen Leonnetjes, zag vorige keer (in Amsterdam) een Leon met 2 junk's erin (serieus), 2 dames. Je ziet aan die auto NERGENS dat het politie is. Zowiezo rijden er heel veel onopvallende Leon's en Golfjes in Amsterdam. Meestal ook in heel erg ONOPVALLENDE kleurtjesAr schreef:Afgelopen week zat in de bijdersstoel en mijn broer reed. We stonden voor een verkeerslicht en links kwam een zwarte Leon met twee man erin. Ze lieten af en toe de auto wat vooruit kruipen. "Zal ik?" zei mijn broer, aangezien het mijn auto is. "Nee, doe maar niet". Ik kijk eerst wie het zijn en kon het nu niet goed zien.
Verkeerslicht op groen en de Leon haalde ons in. Ik zag twee antennes op het dak en een grote midden op de achterklep...
En in Osdorp bij een ongeluk een Mazda 3 hatch (5 deurs) diesel gezien, zaten ook 2 agenten in. Gewoon doodsaaie kleur (donkerLeongrijsachtig).
Oppassen dus.
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=10078Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Rico;
[off-topic]
Wie is dat multitalent in je avatar?Wraf!
[/off-topic]
1180 kilo inclusief halve tank benzine tegen een dikke sumoworstelaar dat mag toch wel lukkenhugo schreef:InjectTheVenom schreef:Afgelopen weekend kreeg ik op de snelweg ineens een Audi Q7 in de spiegels die er geen doekjes om wond dat hij mijn Remus einddemper gezien had en wilde spelen.. even terug naar 4 om wat extra door te halen en we konden. Ik weet niet wat voor motor er in zat maar hij begon heel langzaam weg te zakken toen ik steeds dichter bij de 200 kwam, wel zag ik aan elke kant van de bumper een enkele ronde demper zitten toen ik de afslag moest hebben en hij rechtdoor ging.
Die middag nog een A6 met 3.0TDI motor achter me aan gehad maar die deed blijkbaar iets beter zijn best want ik zag dat hij in moest houden om niet op visite in de kofferbak te komen.
ongekend, die calibra's
Toevallig de blauwe civic van "Makavelli" ? Zoja dan is dat mijn oude EK4 geweest. Hoe rijd ie nu ?Jan Visser schreef:Gisteren heeft een vriend van mij tijdens het afstellen van een Civic EK4 met turbo, maar wel met 3 man er in nog een nieuwe A6 3.0 tdi en een Porsche 997 Carrera 4S de achterkant laten zien van z'n Civicje. Alleen jammer dat de bestuurders van zowel de Audi als de Porker het niet konden hebben
Ja, tis de oude van jou. Yassin heeft er sinds een paar weken een turbo op, maar hij is gisteren pas afgesteld. Hij rijd nu rond op 9.9 psi, maar hij gaat weer terug naar 6 psi. Dat ding heeft nu nog een paar kleine bugs in de software (crome) en loopt nu stationair wat te arm en slaat daardoor soms af. Maare.......dat ding loopt nu echt vies hard en zoals ik al eerder zei ''éen Porsche Carrera S4 moet het gewoon afleggen nu''VLA schreef:Toevallig de blauwe civic van "Makavelli" ? Zoja dan is dat mijn oude EK4 geweest. Hoe rijd ie nu ?Jan Visser schreef:Gisteren heeft een vriend van mij tijdens het afstellen van een Civic EK4 met turbo, maar wel met 3 man er in nog een nieuwe A6 3.0 tdi en een Porsche 997 Carrera 4S de achterkant laten zien van z'n Civicje. Alleen jammer dat de bestuurders van zowel de Audi als de Porker het niet konden hebben
Hehe cool, denk dat ie met 6psi ook al behoorlijk rap is. :twisted: Verwacht je zeker niet van zo een civicje.Jan Visser schreef:Ja, tis de oude van jou. Yassin heeft er sinds een paar weken een turbo op, maar hij is gisteren pas afgesteld. Hij rijd nu rond op 9.9 psi, maar hij gaat weer terug naar 6 psi. Dat ding heeft nu nog een paar kleine bugs in de software (crome) en loopt nu stationair wat te arm en slaat daardoor soms af. Maare.......dat ding loopt nu echt vies hard en zoals ik al eerder zei ''éen Porsche Carrera S4 moet het gewoon afleggen nu''VLA schreef:Toevallig de blauwe civic van "Makavelli" ? Zoja dan is dat mijn oude EK4 geweest. Hoe rijd ie nu ?Jan Visser schreef:Gisteren heeft een vriend van mij tijdens het afstellen van een Civic EK4 met turbo, maar wel met 3 man er in nog een nieuwe A6 3.0 tdi en een Porsche 997 Carrera 4S de achterkant laten zien van z'n Civicje. Alleen jammer dat de bestuurders van zowel de Audi als de Porker het niet konden hebben
Even later moet opgevat worden als: heel Gelderland door gecrosst zonder prinsemerij tegen te komen maar wel met 1 knurft die 90 reed op de linker baan zonder passeermogelijkheid, en 1 lulhannes die leuk dacht te doen door voor drammertje te spelen en zo ver mogelijk links aan het rijden was ookal kon hij er duidelijk niet voorbij in die 270 graden bocht waarmee je de A73 op komt in de buurt van Nijmegen en derhalve beiden op een lesje fatsoenlijk rijden getrakteerd zijnArthur schreef:Ik ken geen A73 bij Kl'veen
Oh... je hebt daar nl wel de A37. Dacht dat je het omgedraaid hadInjectTheVenom schreef:Even later moet opgevat worden als: heel Gelderland door gecrosst zonder prinsemerij tegen te komen maar wel met 1 knurft die 90 reed op de linker baan zonder passeermogelijkheid, en 1 lulhannes die leuk dacht te doen door voor drammertje te spelen en zo ver mogelijk links aan het rijden was ookal kon hij er duidelijk niet voorbij in die 270 graden bocht waarmee je de A73 op komt in de buurt van Nijmegen en derhalve beiden op een lesje fatsoenlijk rijden getrakteerd zijnArthur schreef:Ik ken geen A73 bij Kl'veen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten