Clio v6 of Megane RS trophy?
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
-
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 22 mar 2007, 15:37
- Locatie: Hilversum
die is echt nieuw, valt echt niks op aan te merken.Dennis van der Schoot schreef:Yep,heb nog (email) contact met Guido,auto is ook zeker nog een optie.
moet je zeker in optie houden
is het uurtje rijden zeker waard.
heb al meerdere keren gezegd tegen hem dat ie zich ook is moet aanmelden.
maar helaas tot heden nog niet
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Ik zou denk ik voor de Megane RS trophy gaan. Jammer dat ie fwd heeft maar dat ben ik wel gewend en ik kan me nog testen herinneren dat bv. een gewone clio RS maar een seconde per rondje op CPZ sneller was dus daarom hoef je zo'n korte RWD niet te kopen (geeft ook al wat aan over de auto). Daarbij schijnen die trophy en latere versies echt verrekte goed te zijn maar dat heb ik nog nooit mogen ervaren.
MRST it is.
MRST it is.
-
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 22 mar 2007, 15:37
- Locatie: Hilversum
de laatste versie , de F1 heeft ook een sper erop zitten, die mist de trophy nog.G Kolkman schreef:Ik zou denk ik voor de Megane RS trophy gaan. Jammer dat ie fwd heeft maar dat ben ik wel gewend en ik kan me nog testen herinneren dat bv. een gewone clio RS maar een seconde per rondje op CPZ sneller was dus daarom hoef je zo'n korte RWD niet te kopen (geeft ook al wat aan over de auto). Daarbij schijnen die trophy en latere versies echt verrekte goed te zijn maar dat heb ik nog nooit mogen ervaren.
MRST it is.
dit is echt top.
heb zelf in vele snelle snelle fwd aangedreven auto's gereden maar allemaal problemen met de tractie, dit is bij de F1 serie wel anders.
heb het zelf mogen ervaren in de blauwe van guido.
die komt echt super van zijn plek.
echt een mega verschil met een auto zonder sper en het esp systeem van bv vw/seat.
die verliezen in 1 klap al hun kracht als het systeem ingrijpt.
echt waardeloos.
dit lees je ook in alle testen.....
vandaar dar JD die software tegenwoordig ook aanpakt bij de vw en seat groep.
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
Ja,de Clio V6 heeft plaatsgemaakt voor Megane RS Trophy.
Weer een hoofdstuk afgesloten.
Hier vast 2 foto's,zal de auto later wel voorstellen.
Alvast 1 woord? Absoluut geweldig!!!
Hok rijdt zeer vermakelijk!!!
[IMG:640:480]http://img149.imageshack.us/img149/4936/93236463co5.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://img149.imageshack.us/img149/6879/60071352gl0.jpg[/img]
Weer een hoofdstuk afgesloten.
Hier vast 2 foto's,zal de auto later wel voorstellen.
Alvast 1 woord? Absoluut geweldig!!!
Hok rijdt zeer vermakelijk!!!
[IMG:640:480]http://img149.imageshack.us/img149/4936/93236463co5.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://img149.imageshack.us/img149/6879/60071352gl0.jpg[/img]
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
-
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:34
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
-
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:34
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
Ja,daar ben ik nog niet helemaal uit,ga er eerst even zo mee rijden,maar sluit zeker niet uit dat er een sjipie inkomt.
Wil wel graag de originele uitlaat eronder houden,ding hoor je niet als je in de auto zit,ook niet als je erachter staat en iemand geeft gas.
Maar als de auto voorbij rijdt met maximale motor belasting (plankgas dus) hoor je zo'n typisch Renault gorgelend turbo geluid,maar zoals gezegd,binnen hoor je daar niets van.
Zoiets: (bij 25 sec)
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=0
Wil wel graag de originele uitlaat eronder houden,ding hoor je niet als je in de auto zit,ook niet als je erachter staat en iemand geeft gas.
Maar als de auto voorbij rijdt met maximale motor belasting (plankgas dus) hoor je zo'n typisch Renault gorgelend turbo geluid,maar zoals gezegd,binnen hoor je daar niets van.
Zoiets: (bij 25 sec)
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=0
-
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 22 mar 2007, 15:37
- Locatie: Hilversum
gewoon een chip erin met een mooie uitlaatDennis van der Schoot schreef:Ja,daar ben ik nog niet helemaal uit,ga er eerst even zo mee rijden,maar sluit zeker niet uit dat er een sjipie inkomt.
Wil wel graag de originele uitlaat eronder houden,ding hoor je niet als je in de auto zit,ook niet als je erachter staat en iemand geeft gas.
Maar als de auto voorbij rijdt met maximale motor belasting (plankgas dus) hoor je zo'n typisch Renault gorgelend turbo geluid,maar zoals gezegd,binnen hoor je daar niets van.
Zoiets: (bij 25 sec)
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=0
die uitlaat stukken zijn ook veel te klein in die grote gaten in de bumper.
g.t. heeft een milltek systeem van voor naar achter en dat is echt top.
niet overdreven maar wel veel hoorbaarder als het standaard systeem en gewoon veel meer respons van de turbo door de betere flow.
echt een aanrader hoor.
ga nou niet zeggen dat je de brul van de v6 niet mist
weet zeker dat je geen spijt krijgt van een milltek
-
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 11 nov 2007, 07:53
Hier is nog meer leuk spul te vinden voor de RS Trophy
http://www.k-tecracing.com/catalogue.as ... y=Exhausts
Die dingen zijn reuze populair in Engeland
http://www.k-tecracing.com/catalogue.as ... y=Exhausts
Die dingen zijn reuze populair in Engeland
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
- Dinkel
- Berichten: 869
- Lid geworden op: 15 dec 2006, 23:18
- Locatie: Leusden
Zo'n Clio is zo schattig. Die Megane is zo lelijk!GTRene schreef:[img:640:425]http://autotelegraaf.nl/images/speurder ... ig.gen.jpg[/img]
kope kope kope schreeuwt ie...tunen naar 350pk en huppa niet meer wegdoen 8)
[img:640:425]http://autotelegraaf.nl/images/speurder ... ig.gen.jpg[/img]
Lukt 350 pk? Zonder turbo?
Lijkt me helemaal een autootje voor mij . . .
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Auto voor jou? Albert are you getting wildDinkel schreef: Zo'n Clio is zo schattig. Die Megane is zo lelijk!
Lukt 350 pk? Zonder turbo?
Lijkt me helemaal een autootje voor mij . . .
300pk schijnt sowieso te halen te zijn NA 350pk zal ook wel NA lukken maar dan moet je een hele vracht geld meenemen denk ik dus dan valt er misschien te denken aan een SC of Turbo? misschien dat anderen er meer over weten, feit is dit type 2 is gaaf en vind ik erg bijzonder! maar kun jij af met 2 stoelen Dink? tis wel een verzamelaar deze auto, en met wat extra grommende pk's is het een woeste trol :twisted:
Ik sta achter je als je zoiets zou kopen :idea:
- Dinkel
- Berichten: 869
- Lid geworden op: 15 dec 2006, 23:18
- Locatie: Leusden
Ha ha, die Rene, natuurlijk kunnen 2 stoelen! Een extra auto erbij MOET met 2 stoelen. Eerste een lekkere oude Volvo station kopen en dan centjes verdienen voor een snel hokje, bv. zo'n Clio V6. Een S2000 zit ook wel lekker.
Duurt nog wel even hoor.
OT: Rene, ga je mee?
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7392
De aanmeldingen gaan gelijk op: PH en DF is 50/50.
Nu nog een schep oude hokjes mee
Duurt nog wel even hoor.
OT: Rene, ga je mee?
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=7392
De aanmeldingen gaan gelijk op: PH en DF is 50/50.
Nu nog een schep oude hokjes mee
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten