Fucked.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Bericht door GTRene » 20 sep 2007, 14:40

Marc RS4 schreef:K twijfel iedere keer weer als het op stemmen aankomt,nu is het gnoeg hij gaat strax naar GW dan maar een grote gek.
Inderdaad of Rita, er moet gewoon meer tegengewicht komen, de links kant slijpt het wel iets bij maar er moet op sommige plekken gewoon duidelijker, eerlijker en harder opgetreden worden.

One for all, All for one 8)

Tristan

Bericht door Tristan » 26 okt 2007, 10:39

Slechts 11 pct. autobelasting naar wegennet

door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - De automobilist blijkt een supermelkkoe. Onderzoek van stichting Bovag-Rai wijst uit dat van de 16,6 miljard euro aan verkeersbelasting vorig jaar slechts 1,9 miljard werd besteed aan het Nederlandse hoofdwegennet.

Daarmee wordt 11,4 procent van alle inkomsten uit belastingen die gerelateerd zijn aan autobezit en autogebruik, zoals bpm, wegenbelasting, btw en brandstofaccijns, daadwerkelijk voor verbetering van autoverkeer gebruikt.

De stichting Bovag-Rai schrijft dat in de uitgave 'Mobiliteit in Cijfers Auto's 2007'. Dit jaar stijgen de belastingopbrengsten via de portemonnee van de automobilist verder naar 17,3 miljard euro. Daarvan wordt circa 2 miljard in het hoofdwegennet gestopt.

"Laat de overheid nou voor eens en voor altijd duidelijk zijn hierover. Als je belasting wilt heffen voor extra inkomsten, zeg dan niet dat het om het milieu te doen is of onderhoud van wegen", zegt een woordvoerder van Bovag.

In het nieuwe cijferboek van de mobiliteitsbranche is ook te zien dat de kale prijs van een liter euro-95 per 11 juni van dit jaar 58 cent bedroeg, terwijl de automobilist er door overheidsbemoeienis 1,50 euro voor betaalt aan de pomp.

bron: Telegraaf.nl

Marc R

Bericht door Marc R » 26 okt 2007, 10:56

Om te huilen..... :cry:

De realiteit is gewoon keihard

RVV

Bericht door RVV » 26 okt 2007, 11:21

Eigenlijk zij we toch gewoon gekke henkie met elkaar :?

ALS ik dit soort berichten lees, ontgaat me alle lust om een nieuwe auto te kopen,, al dat geld wat je aan belasting moet betalen om maar weer nieuw te moeten rijden..

gaat gewoon tegen je principe in.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 okt 2007, 12:18

Je weet het al, maar als je het weer leest wordt je diep bedroefd, het kan zoveel beter voor de automobilist, betere bredere wegen goedkoper rijden zodat het voor meer mensen niet zo fucking duur is...
maarja je kunt ook wel nagaan dat ze dat niet zomaar wegdoen, maar laten ze please eerlijk zijn en die belastingen ergens algemeen heffen en niet onder het mom van...en dus de automobilisten onterecht apart pakken.

Peric

Bericht door Peric » 26 okt 2007, 23:11

:lol:
Kzie nu pas dat filmpje van Wilders en Balkenende.
Wat een pipo is die Balkenende toch, 'ik neem het u zeer kwalijk dat u dit zegt.. BOEHOE!!'

Maar Wilders heeft helemaal gelijk, is toch écht van de belachelijke dat de burgers geminderd worden, en het kabinet(die het eigenlijk niet nodig heeft want al een riant salaris) gewoon meer gaat verdienen.

En kom niet aan met het veel aangedragen argument dat ze een grote verantwoording hebben en veel uren maken. Vandaar dat het zomer reces hoe lang duurt? 6 weken?
En politicus zijn is toch een roeping, dan hoef je er toch niet veel geld voor te krijgen?

Ik zat erover na te denken om mischien terug te komen naar NL, dat is even van de baan....
Laatst gewijzigd door Peric op 27 okt 2007, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 27 okt 2007, 09:53

Peric schreef::lol:
Kzie nu pas dat filmpje van Wilders en Balkenende.
Wat een pipo is die Balkenende toch, 'ik neem het u zeer kwalijk dat u dit zegt.. BOEHOE!!'

Maar Wilders heeft helemaal gelijk, is toch écht van de belachelijke dat de burgen geminderd wordt, en het kabinet(die het eigenlijk niet nodig heeft want al een riant salaris) gewoon meer gaat verdienen.

En kom niet aan met het veel aangedragen argument dat ze een grote verantwoording hebben en veel uren maken. Vandaar dat het zomer reces hoe lang duurt? 6 weken?
En politicus zijn is toch een roeping, dan hoef je er toch niet veel geld voor te krijgen?

Ik zat erover na te denken om mischien terug te komen naar NL, dat is even van de baan....
Blijf maar weg, veel ellende hier :D

Dat filmpje van Wilders en Balkenende zou iedereen moeten zien. Wilders heeft 100% gelijk en Balkenende weet dat donders goed. Hij zet ineens grote ogen van boosheid op, maar weet bij god niet wat hij er van moet zeggen. "4 jaar geleden hebben wij ook geen loonsverhoging doorgevoerd", nee klopt! Toen zijn de lonen in het bedrijfsleven ook bevroren! Om dit soort zaken stem ik Wilders. Niet vanwege zijn Islam attacks (al heeft hij soms best gelijk), maar vanwege zn grote bek en om onderwerpen durven aan te snijden die veel Nederlanders dwars zitten.

Ik hoop dat het kabinet over een jaartje valt. Dan heeft Rita laten zien wat ze kan, heeft Wilders hopelijk zn plekje gevonden en krijgen we een rechts kabinet :)

GTRene

Bericht door GTRene » 27 okt 2007, 11:07

yeah I hope so too :twisted:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 27 okt 2007, 12:18

Inderdaad Maurice. 8)

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 27 okt 2007, 12:34

Wat is er nondeju ineens aan de hand met de prijs van diesel :twisted:

In een week tijd 4 cent gestegen ofzo :roll:
Laatst gewijzigd door Bram op 27 okt 2007, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Peric

Bericht door Peric » 27 okt 2007, 12:41

Zo moeilijk is het allemaal toch niet? Als het nou niet zo goed gaat in je eigen land, waarom zou je dan miljoenen naar 3e-wereld landen brengen wat toch in de zakken van mensen verdwijnen die alleen maar zichzelf verrijken.
Waarom dan asielzoekers die eigenlijk niet zo veel bij dragen aan het land toelaten en een huis geven en zakgeld? Terwijl er iemand van dit forum (geloof ik) ook datzelfde huis had toegewezen gekregen. Maar laten we vooral NIET voor die Nederlander kiezen die al z'n hele proffesionele leven belasting betaald. Want stel je voor, straks wordt er weer schande gesproken over NL in Brussel of Straatsburg.
Laten we vooral mooi weer blijven spelen tegenover de EU en maar geld afdragen aan idiote beslissingen zoals over het milieu.

Grr.....

GTRene

Bericht door GTRene » 27 okt 2007, 12:52

ja :lol: veel geld gaat naar het goed millieu..............

helaas ben ik van simpele komaf hahaha en komt het niet bij mij en de meesten terecht maar bij de graaiers...en hun voortreffelijk millieu :roll:

Ed vd Werken
Auto: Subaru wrx

Bericht door Ed vd Werken » 28 okt 2007, 00:21

Hallo,
Wat is er nondeju ineens aan de hand met de prijs van diesel
Ze zijn hier gek geworden, de prijs is nu al €2,14.5.
Dat is in oude guldens fl 2,52,-
Even 300ltr tanken kost mij gewoon in een paar weken € 33,- meer. :evil:
Grtz Edje wrx

Plaats reactie