Daniel, ik vind half leer/stof of half leer/alcantara juist een SUPER combinatie. Erg fraai.
Helemaal bij BMW, maar ook S-line.
Over die paketten heb ik vaker geschreven dat ik het zo apart vind als je een m-pakket neemt, daar flink voor betaald, maar vervolgens volleer neemt en evt andere velgen (dan tast je dus onnodig diep in de buidel omdat je dan betaalt voor opties die je helemaal niet krijgt !).
Financieel, duidelijk. Gewoon voor zwart gaan natuurlijk. Let wel: het is een SUPER interieur dan. Alleen in mijn ogen niet de mooiste visie, verder no offence uiteraard.
Maar jammer, want juist Audi heeft hele mooie lichte kleuren half leer/stof, maar net niet op de S-line.
Is S-line wel een must dan? Ik herinner me de folder van de A5 waarin juist HELE stoere combo's mogelijk waren met half leer/alcantara.
Ik zou niet twijfelen en het S-line pakket meteen overboord gooien. De toevoeging van S-line is altijd te verkiezen boven no s-line, ware het niet dat het bij de A5 juist het minste uitmaakt in mijn beleving, omdat de standaard A5 al zo mooie bolide is geworden.
En voor het interieur: je bespaart je dus geld voor het s-line pakket, maar krijgt er dik volleer voor terug, of desnoods half/half in een supermooie combo !
Ik zou het nog even overdenken ... en even goed met de dealer praten wat wel/niet mogelijk is !
Niet alleen op de folders afgaan !
SUCCES