-zuinigheid
-remweg
-G krachten
-Aantal dB
-tussenaccelleratie
-Nordschleife tijd
-kofferbakgrootte
-precence
-onopvallendheid
En al die metingen delen door de massa van Hylke.
8)

Is gewoon leuk, snap dat dan manRobin schreef:OFTEWEL: Rico, WAT is de kern of de WAARDE van dit alles. WAarom staat 1 auto hier en een andere daar?
Ik ken er maar 2 auto's die gewoon bovenaan moeten staan: Z06 en de GT3 van Kris.
De rest is gerommel in de marge als je 't mij vraagt. Wel leuk gerommel zit ertussen overigens 8) )
Precies het is gewoon een hele prestatie dat die 2 cylinder tokkelaar nog wil rijdenHielke schreef:Criteria?
Die mocht je toch zelf bepalen? "Prestaties" zijn zo ruim te interpreteren. Zo heb ik roodheid en de bereidheid om op gas te kunnen lopen laten prevaleren. Ook de bereidheid van de auto om lang bij dezelfde baas te blijven vond ik erg belangrijk. Allemaal onderdelen waarin de Bravo TOP PRESTEERT! 8)
Idd, de ecomobiel van Hielke is na 3 afschijfcycli uber groen, en hij zou eigenlijk een bijdrage van de staat moeten krijgen. Let wel, Femke kaakklem heeft al meermaals geboden op deze linksdraaienbiogasracert, maar Hielke kan van dit subliem ge-engineerdere italiaanse roestpaardje maar geen afscheid nemen.Maik schreef:Als een GT3 boven het rijdende kookstel van Hielke gezet wordt dan zeg ik per direkt mijn lidmaatschap op, we moeten wel een beetje reëel blijven :idea:
Rechte lijn legt BoxsterS het sowieso af. Heb een keer gesprint met Rutger (e46 m3) en Joost (e46 330i / 231 pk). BoxsterS was geen partij voor de M3 en was iets sneller dan de 330i van Joost, maar met moeite.nu ben ik dus serieus wat die BoxterS presteert tegen Robin's en mijn 335i Very Happy Volgens mij kunnen we em hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten