Pagina 3 van 8
Geplaatst: 28 aug 2007, 20:54
door Erminio
Luca schreef:Wil me ook graag aanmelden maar ik hoef niet op de bank. Leuk om effe te kijken.

Standaard Cupra heeft over het algemeen meer als de opgegeven 240pk

Geplaatst: 29 aug 2007, 18:47
door Luca
ideeen opdoen bij JD

Geplaatst: 29 aug 2007, 20:01
door frank de jonge
Die polo heeft geen nut
75PK

Geplaatst: 02 sep 2007, 09:32
door wjn
20 oktober zou moeten lukken, maar ik kom dan alleen maar kijken.
(Mn auto kent die rollenbank al

)
Edit: 20e gaat helaas niet...

Volgende keer beter.
Erminio schreef:Ik ga voor een top3 notering betreffende het hoogste koppel

Ga je die opstellen bedoel je?

Geplaatst: 02 sep 2007, 15:05
door Erminio
wjn schreef:20 oktober zou moeten lukken, maar ik kom dan alleen maar kijken.
(Mn auto kent die rollenbank al

)
Erminio schreef:Ik ga voor een top3 notering betreffende het hoogste koppel

Ga je die opstellen bedoel je?

Er was sprake van een 1e prijs voor t meeste vermogen..., dat kan ik wel vergeten als ik zie wat er komt

..., koppel heb ik wel aardig wat van

Geplaatst: 05 sep 2007, 11:31
door Tristan
Heb net een afspraak gemaakt voor een collega van mij die zijn nieuwe A6 3.0 TDI laat chippen bij JD. Toevallig ook op de 20e.
Geplaatst: 05 sep 2007, 12:22
door Erminio
Tristan schreef:Heb net een afspraak gemaakt voor een collega van mij die zijn nieuwe A6 3.0 TDI laat chippen bij JD. Toevallig ook op de 20e.
Wil niet weten hoeveel koppel dat gaat genereren
Ben benieuwd wat er nu uit die van jou gaat rollen nu ie goed ingereden is

Geplaatst: 05 sep 2007, 12:43
door Tristan
Erminio schreef:Tristan schreef:Heb net een afspraak gemaakt voor een collega van mij die zijn nieuwe A6 3.0 TDI laat chippen bij JD. Toevallig ook op de 20e.
Wil niet weten hoeveel koppel dat gaat genereren
Ben benieuwd wat er nu uit die van jou gaat rollen nu ie goed ingereden is

Denk zo'n tegen de 580 a 590Nm. Ben ook erg benieuwd naar mijn vermogen. Met 'maar' 500km op de teller en deels V-power 97 had hij 266pk en 406Nm. Verwacht dat het vermogen wel wat hoger zal liggen.
Geplaatst: 08 sep 2007, 14:02
door Luca
Kan helaas niet....... de 20e Moet werken........

Geplaatst: 08 sep 2007, 17:18
door Erminio
Verwacht dat het vermogen wel wat hoger zal liggen.
@Tristan, hoeveel km zitten er nu op

:
Geplaatst: 17 sep 2007, 11:43
door René130i
Ff schoppen. Misschien nog mensen die voor deze mooie prijs willen rollen.

:
Geplaatst: 17 sep 2007, 12:07
door Tristan
Erminio schreef:Verwacht dat het vermogen wel wat hoger zal liggen.
@Tristan, hoeveel km zitten er nu op

:
28.000 alweer.
Geplaatst: 19 sep 2007, 22:28
door Andreas
hebben ze een knijpbank of een acc.bank?
Geplaatst: 19 sep 2007, 22:45
door erwin20vt
Geplaatst: 20 sep 2007, 05:30
door Marc R
Andreas schreef:hebben ze een knijpbank of een acc.bank?
T is een pijnbank..

(voor sommigen)
Geplaatst: 20 sep 2007, 09:14
door Andreas
knijpbank: auto gaat erop en ze remmen de boel om het vermogen te meten. duurt lang en is intensief (hoge vloeistoftemperaturen door de gebrekkige koeling)
acceleratiebank: auto in 3de of 4de versnelling vanaf stationair, volgas tot gewenst toerental en de meting is gedaan.
die 'wind' die die banken genereren vind ik meer een briesje en een knijper ga ik om die reden niet op vandaar de vraag wat voor bank ze daar hebben.
Geplaatst: 20 sep 2007, 10:23
door Erminio
Andreas schreef:
knijpbank: auto gaat erop en ze remmen de boel om het vermogen te meten. duurt lang en is intensief (hoge vloeistoftemperaturen door de gebrekkige koeling)
acceleratiebank: auto in 3de of 4de versnelling vanaf stationair, volgas tot gewenst toerental en de meting is gedaan.
die 'wind' die die banken genereren vind ik meer een briesje en een knijper ga ik om die reden niet op vandaar de vraag wat voor bank ze daar hebben.
De bank is een SuperFlow WinDyn bank. Op dit moment de beste (en duurste), van wat ik weet
Wat ik van JD begrijp is dat ie eerst een verliesmeting doet..., daarna een eiking van het toerental..., en daarna pas de vermogens meting teruggerekend naar DIN waardes (15 graden 1013mbar)
De blower bij JD blaast aardig hard..., het is natuurlijk niet te vergelijken met de rijwind bij 200+

Geplaatst: 20 sep 2007, 20:58
door Erik K.
Wil mezelf bij deze aanmelden als 'kijker'
Voor het meeste koppel moet je bij de Bentley zijn van Harry

Geplaatst: 25 sep 2007, 21:09
door Marc R
Ik wil bij deze een vriend van mij even aanmelden om te rollen.
1 - Rene (RS4)
2 - Minne (RS4)
3 - Sjoerd (A4 2.0 TFSI Quattro DTM met OCT Chip)
4 - Tristan
5 - SteV6 (Opel Speedster of Leon V6)
6 - Jaydee (Leon V6) zit niet op DF
7 - Desmond Prins. (Saab 9000)
8 - Marc RS4
9 - Maurice (A8L W12)
10 - CRZ
11 - Macboy (2.0TDI 175pk) (ovv 4 oktober)
12 - Arie (Lancia Evo I 400pk? )
13 - Nog iemand (Lancia Evo I)
14- Femme (Alpine Roadster S)
15 - Wim RS4
16 - Jörgen Melis (Subaru Impreza GTT)
17 - Erminio (Seat Leon FR 2.0TDI diesel 170pk)
18 - Martin (Audi S4 sedan Bi-turbo)
19 -
20 -
Geplaatst: 28 sep 2007, 20:31
door Black pearl
Er is nu nog 1 plek vrij wouter gaat ook mee.
Met een golf 5 r32 HGP.
Geplaatst: 28 sep 2007, 20:32
door Black pearl
01 - Rene (RS4)
02 - Minne (RS4)
03 - Sjoerd (A4 2.0 TFSI Quattro DTM met OCT Chip)
04 - Tristan
05 - SteV6 (Opel Speedster of Leon V6)
06 - Jaydee (Leon V6) zit niet op DF
07 - Desmond Prins. (Saab 9000)
08 - Marc RS4
09 - Maurice (A8L W12)
10 - CRZ
11 - Macboy (2.0TDI 175pk) (ovv 4 oktober)
12 - Arie (Lancia Evo I 400pk? )
13 - Nog iemand (Lancia Evo I)
14 - Femme (Alpine Roadster S)
15 - Wim RS4
16 - Jörgen Melis (Subaru Impreza GTT)
17 - Erminio (Seat Leon FR 2.0TDI diesel 170pk)
18 - Martin (Audi S4 sedan Bi-turbo)
19 - Wouter Golf R32 HGP
20 -
Geplaatst: 29 sep 2007, 05:22
door Marc R
Is dat die in de verkoop gaat? (volgens Mike...)
Geplaatst: 29 sep 2007, 17:26
door Black pearl
Ik denk nog niet dat deze weg gaat.
Het is een blauwe omgeving leeuwarden.
Weet niet welke mike bedoeld ?
Geplaatst: 30 sep 2007, 01:24
door Sjoerd
Kunnen we iets van een tijdplanning maken wie wanneer (ongeveer) op de bank gaat. Eerder werd gezegd dat een run +- 20 minuten is. Maal 20 maakt dat 400 minuten wat dan weer 6 2/3 uur zijn.
Misschien "tijdslots" van 2 uur waarin de auto's de bank op gaan. Ik ben namelijk (helaas) niet in de gelegenheid de gehele dag aanwezig te zijn.
Bedankt alvast!
Geplaatst: 30 sep 2007, 11:23
door René130i
Denk dat we dan het beste een groep ochtend en een groep middag kunnen doen. Noem je voorkeur en ik zal zien of 't dan past. Dus ochtend, middag of "maakt niet uit".
Ochtend:
- Rene
- SteV6
- Minne
- Wim
- Maurice
Middag:
-
-
Maakt niet uit:
-
-
-
-
-