Pagina 3 van 19
Geplaatst: 13 aug 2007, 00:07
door GTRene
Speerke schreef:Ja zet mij ook maar op de lijst, ik ga voor de optie 2 uur rijden, 2 uur vlaggen voor 80 euro. Trouwens na twee uur is mijn tank toch leeg

duh..dan zuipt ie best

en dat voor een 2.2 lees ik net?...denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...
Geplaatst: 13 aug 2007, 00:24
door kewly
Peter,
yes count me in pls
best regards
Nick
Geplaatst: 13 aug 2007, 08:29
door allen
Ik ga even asap met Bas en dBilas overleggen. Lukt alles op tijd heb ik wel zin. Moet ik alleen ff een extra einddemper zien te regelen zodat ik niet van de baan geplukt wordt. In dat geval vrees ik dat Tommy ook wel vrij probeerd te krijgen (er is inside info dat die eindelijk een e36 heeft kunnen vinden) 8)
Zou in dat geval voor de 4 uur gaan. Niet om 4 uur te rijden maar om te leren. Even rijden, in me op nemen, df-instructeurs ronselen

Geplaatst: 13 aug 2007, 08:34
door Dennis van der Schoot
Ik kan er helaas niet bij zijn,m'n beide directe collega's zijn vrij die dag,vindt het erg jammer,zeker omdat de vorige keer geweldig was,maar het is niet anders.
Volgende keer beter...........
Geplaatst: 13 aug 2007, 09:02
door duifjes.com
Ik wil gewoon maximaal vlammen

neem dan mee wat het snelste is wat ik heb staan en de meeste lol geeft....als de M3 er niet meer is heb ik altijd nog een Corolla T-Sport of een MR2 trouwens

Re: [19-9-2007]DF vrijrijden @ CPZ deel II?
Geplaatst: 13 aug 2007, 10:35
door Roel SpeedCars
Peter Tunissen schreef:... als we die datum definitief willen maken, moeten we eigenlijk maandagmorgen al wel weten dat er voldoende animo voor is ...
PRIME TIME dus momenteel, en met nog geen 20 man op de voorlopige lijst denk ik dat we er op dit moment een flink aantal te kort komen.
Roel.
Geplaatst: 13 aug 2007, 10:52
door RobS
Ik graag 2 om 2, in de Elise.
Geplaatst: 13 aug 2007, 10:57
door Peter Tunissen
allen schreef:Ik ga even asap met Bas en dBilas overleggen. Lukt alles op tijd heb ik wel zin. Moet ik alleen ff een extra einddemper zien te regelen zodat ik niet van de baan geplukt wordt.
Daar zou ik me na woensdag niet zo'n zorgen over maken; er reden behoorlijk wat auto's met een fijne geluidsproductie (van Viper tot Smart) en ik heb er geen woord over gehoord; is niet zo'n probleem dus.
SpeedCars schreef:PRIME TIME dus momenteel, en met nog geen 20 man op de voorlopige lijst denk ik dat we er op dit moment een flink aantal te kort komen.
Klopt, maar een mazzeltje, Marjolijn (van CPZ) is vandaag niet op d'r werk, dus we hebben in ieder geval op zijn minst nog tot morgenvroeg!

Geplaatst: 13 aug 2007, 10:59
door allen
Bas gesproken. Vandaag gaat de bouw weer van start. Inrijden en afstellen moet denk ik wel lukken voor 19 september. Ik gok erop!
1x tommy e36 320i
1x allen e36 316+2
--
edit: volle 4 uur zodat we tussendoor nog lekker kunnen beppen.
Geplaatst: 13 aug 2007, 11:12
door gerard lubbe
Wil wel maar kan helaas nog niets toezeggen.
Geplaatst: 13 aug 2007, 11:22
door Hubert D
Ook een twijfelgevalletje voor mij. Kan het nog niet beloven.
Maar als je 1 mannetje tekort komt kun je me er wel bij zetten.
Geplaatst: 13 aug 2007, 12:17
door Maik
Ik denk dat het wel goed gaat komen als je nu vast gaat leggen met CPZ. Het is nu ook vakantietijd dus veel mensen zullen nu ook niet kunnen reageren. Maarja, ga er maar aanstaan als organisatie om dat risico te lopen dat je straks 30 man tekort komt

Geplaatst: 13 aug 2007, 15:33
door HansD
Ik kan ook nog niet met 100% zekerheid zeggen of het gaat lukken. Ik ga het zeker proberen en als het lukt zal het voor de 2 uur optie zijn.
Geplaatst: 13 aug 2007, 16:59
door Stéphane
Voor mij ook de 2 en 2 uur optie trouwens. Kan ik ook nog wat foto's maken en 4 uur rijden ga ik toch niet doen.
@Peter: volgende keer zit die extra demper er in, dus dan minder herrie. Ook zelf vind ik het iets te gortig zonder.
Geplaatst: 13 aug 2007, 18:48
door vipernl
ik denk wel dat het moet lukken voor vier uur...

Geplaatst: 13 aug 2007, 18:56
door Hans R
Ik geef me bij deze ook maar alvast op.. het is nog niet voor 100% zeker of mijn nieuwe remmen al heb, dat weet ik woensdag! (orginele JCW Motorsports 330mm, vierpots remmen 8) ) Dus 2uur rijden en 2uur vlaggen

(en anders 4uur vlaggen)
Geplaatst: 13 aug 2007, 21:04
door Peter Tunissen
Even voor mezelf, dan is dit op het moment dus nog het 'twijfel-lijstje':
Maik
Gerard Lubbe
Hans Disco
Habib / E60 M5
wimprezawrx
Steven Nauta
Flatline
Elmar
Hugo / Coen
Fabian
Aernoudt
Hubert Duijzer
ppdemeijer
Ok, als die nou allemaal zorgen dat ze wel kunnen zijn we al een heel eind!

Geplaatst: 13 aug 2007, 21:24
door GarreTT
Ik voeg me zelf ook aan de lijst toe. Voor de 2+2 optie. Nog niet helemaal zeker of ik kan, maar als het op de laatste persoon aan komt zal het wel lukken met wat stennis schoppen.
Maik
Gerard Lubbe
Hans Disco
Habib / E60 M5
wimprezawrx
Steven Nauta
Flatline
Elmar
Hugo / Coen
Fabian
Aernoudt
Hubert Duijzer
ppdemeijer
GarreTT (Gerrit)
Geplaatst: 13 aug 2007, 21:28
door DDX
@SpeedCars; Seat Leon Cupra R
Geplaatst: 13 aug 2007, 22:05
door Speerke
GTRene schreef:Speerke schreef:Ja zet mij ook maar op de lijst, ik ga voor de optie 2 uur rijden, 2 uur vlaggen voor 80 euro. Trouwens na twee uur is mijn tank toch leeg

duh..dan zuipt ie best

en dat voor een 2.2 lees ik net?...denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...
Het is niet zo erg als het lijkt, hij heeft maar een tankje van 35 liter

De laatste keer CPZ liep hij 1:4.4.
Geplaatst: 13 aug 2007, 22:48
door Rudie Kawa
Zet mij ook maar op de lijst! Heb net bij diho nieuwe remblokken besteld (CL RC6) dus ga er van uit dat die het wel 4 uur volhouden! 8)
Geplaatst: 13 aug 2007, 22:53
door Berthil
Ik kom ook graag nog een keertje, 2 om 2 voor mij.
De laatste keer liep de Mini 1 op 3
30 liter op 100 km volgens de boordcomputer.
Geplaatst: 13 aug 2007, 23:11
door dannYZ
denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...
een hele krappe 1 op 3

Geplaatst: 14 aug 2007, 00:23
door GTRene
dannYZ schreef:denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...
een hele krappe 1 op 3

hm, 1 op 3 seems to be the bence mark

denk dat de Hartge ook wel wat zal gaan lusten daaro, normaal haal ik altijd elke tank 1 op 6 maar al ik wat meer op de snelweg zit kan het veel zuiniger(nadruk op kan

1 op 9 is niet moeilijk als je zou willen)
Denk dat ik ook blij mag zijn met 1 op 3 dus...als mij rode lampje brand moet ik zo'n 45L tanken...dus 45 x 3 is slechts 135km damn als ik veel rondes doe dan moet ik van het circuit af om te tanken vrees ik, immers als je gemiddeld 135km per uur zou doen per ronde is het met een uur al op

maarja dat smeer ik dan wel over 2 uur uit ofzo, ben benieuwd.
Geplaatst: 14 aug 2007, 00:52
door HSR
GTRene schreef:dannYZ schreef:denk dat die Subs ook wel zuipen daar, als ik mijn 2 subs nog herrinner, die luste hem ook aardig als je aan het jakkeren was...
een hele krappe 1 op 3

hm, 1 op 3 seems to be the bence mark

denk dat de Hartge ook wel wat zal gaan lusten daaro, normaal haal ik altijd elke tank 1 op 6 maar al ik wat meer op de snelweg zit kan het veel zuiniger(nadruk op kan

1 op 9 is niet moeilijk als je zou willen)
Denk dat ik ook blij mag zijn met 1 op 3 dus...als mij rode lampje brand moet ik zo'n 45L tanken...dus 45 x 3 is slechts 135km damn als ik veel rondes doe dan moet ik van het circuit af om te tanken vrees ik, immers als je gemiddeld 135km per uur zou doen per ronde is het met een uur al op

maarja dat smeer ik dan wel over 2 uur uit ofzo, ben benieuwd.
100km op het circuit jakkeren is veel en dat houdt dat omgekatte hok van jou toch niet uit.
