Pagina 3 van 5
Geplaatst: 26 aug 2007, 00:41
door Rebel
Cavallino komt ook...
Geplaatst: 04 sep 2007, 12:07
door Macboy
1. Peter Tunissen
2. Elmar
3. Sven m3/5 of gti 5
4. Allen (E36 316i met extra peper)
5. Joy (E36 318is)
6. René (E36 325 of RS4)
7. Michel Pol E30 M3
8. Gerhard
9. Frits (E36 M3)
10. DDX
11. Tommy (E46 318)
12. Macboy (o.v.v. 4 oktober)
13. Hans (MR2)
14. Rebel (TT)
15. Cavallino
16.
17.
18.
19.
20.
Geplaatst: 04 sep 2007, 12:57
door René130i
Ik moet mij helaas af melden zoals met de baas reeds overlegd is.
Geplaatst: 04 sep 2007, 13:02
door Michel P
Rene / Hazze schreef:Ik moet mij helaas af melden zoals met de baas reeds overlegd is.
Baas in eigen buik toch

Geplaatst: 04 sep 2007, 13:46
door Bort
1. Peter Tunissen
2. Elmar
3. Sven m3/5 of gti 5
4. Allen (E36 316i met extra peper)
5. Joy (E36 318is)
6. Michel Pol E30 M3
7. Gerhard
8. Frits (E36 M3)
9. DDX
10. Tommy (E46 318)
11. Macboy (o.v.v. 4 oktober)
12. Hans (MR2)
13. Rebel (TT)
14. Bort + broer (E36 M3)
15. Ruud Bosch (*)
16. Ries
17.
18.
19.
20.
Geplaatst: 04 sep 2007, 13:51
door Maik
Mag ik wel op de reservelijst staan?
begint toch wel weer te kriebelen................ 8)
Geplaatst: 04 sep 2007, 14:22
door René130i
Bedoel de organisatie, Peter

Geplaatst: 04 sep 2007, 15:17
door Michel P
Maik schreef:Mag ik wel op de reservelijst staan?
begint toch wel weer te kriebelen................ 8)
Nee, niet op de reservelijst..............
Alleen op de definitieve lijst

Geplaatst: 09 sep 2007, 15:56
door Ries
Kan iemand mij vertellen wat ik precies kan verwachten op die dag. Het zou de eerste keer zijn dat mee rij via dit forum en ben benieuwd wat mij te wachten staat.
Ben vooral benieuwd hoe de indeling is met rijden.
Richard
Geplaatst: 09 sep 2007, 16:27
door Bort
Hoe wordt de betaling geregeld?
Gebeurt dit gewoon op vertrouwen de dag zelf of moet er een voorschot/vol bedrag op 't voorhand betaald worden?
Geplaatst: 09 sep 2007, 17:04
door allen
Zodra de tijd rijp is zul je denk wel een pb ontvangen met het verzoek je geld per postduif over te vliegen naar de organisatie.

Geplaatst: 09 sep 2007, 17:49
door Bort
Great

Geplaatst: 09 sep 2007, 21:42
door JeroenT
Wat vind men hier van die banden langs de baan?
Mij lijkt het klote en grote kans op makkelijk schade rijden..
[img:800:532]
http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_5616.jpg[/img]
Geplaatst: 09 sep 2007, 21:46
door Bort
Ik heb het ook meegemaakt met null schade. Die banden zijn echt worn out en zo slap als een vod.
[img:800:532]
http://users.telenet.be/bartjevanilse/M ... ck/010.jpg[/img]
[img:800:532]
http://users.telenet.be/bartjevanilse/M ... ck/011.jpg[/img]
Frits achter de koffer van de M5, ik sta gebukt naast de passagiersdeur van de M3, mijn broer filmt en Tommeke verwijdert de band

Auto opkrikken en band er gewoon uittrekken. Voor mij mogen ze blijven liggen...
[img:800:532]
http://users.telenet.be/bartjevanilse/M ... ck/012.jpg[/img]
Geplaatst: 09 sep 2007, 22:18
door BelgianRally
als je de banden weg doet zal het parcour niet altijd meer gevolgd worden... met als resultaat dat er extra betaald moet worden voor schade aan het circuit

Geplaatst: 09 sep 2007, 23:31
door indobesar
Ik heb er wel een spatbordverbreder afgereden, door zo'n band, maar dat kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van de spatbordverbreder liggen

Geplaatst: 10 sep 2007, 08:55
door René130i
Gewoon vanaf blijven

Geplaatst: 10 sep 2007, 09:21
door Frits
Bort schreef:Frits achter de koffer van de M5
Ik sta daar de schade op te meten van een bus olie van een liter die in de koffer lag, en plots leeg was, terwijl de stop er nog opzat. Vettig boeltje. Zelfs NU is het nog altijd vettig onder het tapijt van de koffer...
Ik heb daar trouwens al eens hetzelfde meegemaakt als Bort, en ik had wel een kras op men spatbord...
Geplaatst: 10 sep 2007, 10:51
door Rebel
Ries schreef:Kan iemand mij vertellen wat ik precies kan verwachten op die dag. Het zou de eerste keer zijn dat mee rij via dit forum en ben benieuwd wat mij te wachten staat.
Ben vooral benieuwd hoe de indeling is met rijden.
Richard
Komt er in het kort op neer, dat we met zijn alle leren inparkeren en manuvreren in kleine ruimtes met lage snelheden. Als je dan de volgende keer boodschappen gaat doen zul je met een gerust en veilig gevoel de parkeerplaats van de supermarkt oprijden.
De banden langs de baan, vervangen de winkelwagentjes die vaak los zwerven bij de supermarkt. Het is de bedoeling dat je deze moet ontwijken.
Daarom lijkt het me voor Maike geen overbodige luxe om toch te komen.
Met de gezinsuitbreiding op komt zul hij vaker boodschappen moeten gaan doen in de toekomst.
Geplaatst: 10 sep 2007, 11:01
door Tomaz
Frits schreef:Bort schreef:Frits achter de koffer van de M5
Ik sta daar de schade op te meten van een bus olie van een liter die in de koffer lag, en plots leeg was, terwijl de stop er nog opzat. Vettig boeltje. Zelfs NU is het nog altijd vettig onder het tapijt van de koffer...
Het handigste is om er wat kattegrit in de mikken en dat even te laten werken. Dat kan je er daarna gewoon uitscheppen of via de openingen weghalen.
Geplaatst: 10 sep 2007, 11:04
door Frits
DAT is nog eens een idee!!!
Geplaatst: 10 sep 2007, 12:09
door Maik
Ik heb al een gezinscontainer met deuken en krassen, IK maak mij niet druk straks op een parkeerplaats bij AH....
Geplaatst: 10 sep 2007, 12:39
door Bort
Inderdaad een megavettig boeltje frits

Geplaatst: 24 sep 2007, 15:57
door Macboy
haha.
@Richard: de reactie met korrel zout nemen
indeling is nog niet bekend helemaal. de vorige keer is het zo gegaan dat
er gewoon max 2 autos de baan op mogen. Kortom: erg veilig.
Wil je iets specifieks weten, stuur Peter dan een PB.
En over die banden aan de weg: natuurlijk gaan die niet weggehaald worden. Als er een muur op de baan staat, dan ontwijk je die toch ook ??
Als je niet kunt rijden, moet je de baan niet op

de banden staan er, dus rijd behouden met inachtneming van de banden.
De vorige keer is er niets gebeurd in elk geval, dus ligt het echt aan je rijstijl

Geplaatst: 24 sep 2007, 16:05
door Frits
Macboy schreef:En over die banden aan de weg: natuurlijk gaan die niet weggehaald worden. Als er een muur op de baan staat, dan ontwijk je die toch ook ??
Als je niet kunt rijden, moet je de baan niet op

de banden staan er, dus rijd behouden met inachtneming van de banden.
Hoe moet ik hier nu vriendelijk proberen te zeggen dat ik dit dikke zever vind?
Ik denk dat iedereen naar daar gaat om iets bij te leren. Als je al de perfecte chauffeur bent, snap ik niet wat je daar op dat pleintje nog gaat zoeken? Als je het daar niet mag leren, waar doe je dat dan wel?
Als ik op de gewone baan ben, is mijn rijstijl toch net iets braver, en experimenteer ik toch een stuk minder dan op zo'n pleintje als in Malmedy.