Iemand MP linkje?Knot schreef:Tsja... wat zal ik eens zeggen... ik hoef m niet.
Metchu blijft er iig angstvallig stil over?....
Oh, daar twijfel ik ook niet aan, maar volgens Pescatore maakt dat voor de vraagprijs niks uit.Tristan schreef:Vergis je er niet in, Martijn. Ik was al 1000 euro kwijt aan nieuwe draagarmen, fuseekogels, stuurstangen, lagers, dynamo etc etc.Martijn Koevoets schreef:Er is vast voor €1450 aan onderhoud gedaan.
Heb je idd een punt. En als er goed onderhoud aan gepleegd is, mag je er best meer voor vragen. Immers, de auto is dan in een betere technische staat en daardoor ook meer waard.Bert ///M3 schreef:Ik vind het ook maf dat jullie van de vorige verkoopprijs uit gaan.
Als ik een M3 van 4000 euro koop dan zou ik bij verkoop geen 8000 euro mogen vragen? Prijs vragen staat vrij, of je het er voor krijgt is een ander verhaal.
Dat kun je niet verhullen hè. Dat weet heel DF wel. Hij is hier natuurlijk ook al meerder malen over de 'toonbank' gegaan.Tristan schreef:Heb je idd een punt. En als er goed onderhoud aan gepleegd is, mag je er best meer voor vragen. Immers, de auto is dan in een betere technische staat en daardoor ook meer waard.Bert ///M3 schreef:Ik vind het ook maf dat jullie van de vorige verkoopprijs uit gaan.
Als ik een M3 van 4000 euro koop dan zou ik bij verkoop geen 8000 euro mogen vragen? Prijs vragen staat vrij, of je het er voor krijgt is een ander verhaal.
En vind ook niet echt kunnen dat de toenmalige verkoopprijs prijsgesteld wordt hier.
Dat ben ik niet geheel met je eens. Ik ben bij Metin geweest, en heb met de auto gereden. Dan heb ik toch zeker wel wat met de prijs te maken. Een topic als dit, waar de auto staat, is dan toch een handelsplaats aan het worden op het moment dat een dergelijke auto te koop staat. Ik ben het met je eens dat hij zelf een prijs op zijn auto mag zetten, daarin staat hij vrij. Maar een kleine discussie over deze prijs moet geen slecht iets zijn vind ik.Tristan schreef:Er heeft hier toen een vraagprijs gestaan. De werkelijke prijs die Metchu toen betaalt heeft, heeft hier volgens mij niet gestaan.
Maar goed, het is aan hem om de prijs te bepalen. Daar hebben (en horen) wij niks over te zeggen.
Ik zeg ook niet dat ik de prijs bepaal. Ik zeg dat als ik interesse in de auto heb, ik wel met die prijs te maken heb. Het staat er heel duidelijk wat ik zeg. Ik bepaal niet wat de vraagprijs is, maar ik bepaal wel de waarde die ik aan de auto hang, i.v.m. informatie die ik eerder heb opgedaan.allen schreef:Dat snap ik niet helemaal. Omdat je met z'n auto hebt gereden bepaal jij de prijs?![]()
Gaat het om een ander z'n wagen heb je altijd weer het gezeur van sommigen dat het te duur is. Maar oh jee, als die persoon zelf eens een keer een auto moet verkopen... Dan is het goud waard.
De auto in kwestie is alles behalve mijn smaak, maar over zijn vraagprijs hebben wij geen donder te zeggen! Voor zover ik weet heeft de wet niet vastgelegd wat een e30 mag kosten.
Het is inderdaad aan de verkopende partij om een prijs te vragen. Echter, het is toch wel duidelijk dat 2950,- doodsimpel teveel is voor die wagen.Tristan schreef:Er heeft hier toen een vraagprijs gestaan. De werkelijke prijs die Metchu toen betaalt heeft, heeft hier volgens mij niet gestaan.
Maar goed, het is aan hem om de prijs te bepalen. Daar hebben (en horen) wij niks over te zeggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten