NCIS begint binnekort weer. Ben benieuwd. Altijd lekker luchtige serie gevonden met leuke characters.
Rescue Me volg ik ook, inmiddels ook weer aflevering 12 van seizoen 4 gehad, gaat het toch hard.
CSI (Las Vegas) kijk ik ook altijd, NY meestal ook. Miami is gewoon te raar geworden richting einde van laatste seizoen.
Prison Break gaat ook weer verder, die preview van het komende seizoen (17 minuten lang) heeft laten zien dat het misschien toch weer interessant gaat worden.
Verder kijk ik ook The Unit, is in seizoen 2 sterker geworden, ben benieuwd wat het nieuwe seizoen brengt, begint ook over paar weekjes.
The Shield kijk ik ook altijd graag, jammer dat het altijd zo lang duurt voor dat het volgende seizoen begint, ze doen er altijd erg lang over.
24 laat ook nog even op zich wachten maar heb ik ook alles van gezien.
Family Guy blijft ook grappig, al vind ik de laatste zoot aflevering ver onder het normale niveau.
Survivorman is ook top. Die gozer blijft gewoon boeiend om te volgen op zijn brute survival tochten.
Human Weapon vind ik ook steengoed.
Uiteraard Top Gear en Fifth Gear. (en Best Motoring)
COPS kijk ik ook af en toe.
Zie eigenlijk best wel veel
Heroes, Lost en The 4400 ben ik de interesse in verloren. Heroes al na 5 afleveringen ofzo.