ik ben misschien van plan om dit icoon te ruilen tegen een waardige opvolger..de nieuwste corvette Z06... wat vinden jullie daarvan... ik moet natuurlijk een pak bijleggen, maar als ik 40K kan krijgen van mijn porsche komt het wel goed.
het enige wat mij wat tegensteekt zijn de dure vaste kosten...in belgie toch al snel 3000€ per jaar taks en dan nog minstens 2500€ verzekering...dat zijn zware bedragen voor een derde wagen waar je maar een 10.000km per jaar mee rijd....
Ik zou dat denk ik niet gedaan hebben. Ik heb meer gevoel bij een 964 Turbo, zeker in de staat en uiterlijk waarin jouw Turbo verkeerd, dan in een Z06. Die heeft in mijn ogen minder emotie. Tuurlijk is het een geweldige auto. Maar die 964 is zoals je zelf al zegt gewoon een icoon. Dat zou bij mij echt voorrang krijgen.
Ik zou voor de machtige Z06 gaan. Met zo'n ding zit je letterlijk voor een dubbeltje op de eerste rij, als je hem vergelijks met auto's die dezelfde prestaties leveren. Alleen de tax is nogal hoog in Belgie.
Ik zou ook niet voor de Z06 gaan, natuurlijk is het een stuiter goede wagen waar je knalhard mee kan gaan helemaal voor het geld, maar hij doet me verder erg weinig moet ik zeggen...
Als ik het geld had en ik wilde wat anders, zou ik voor een Wiesmann GT gaan...timeless
hoe meer ik hem zie staan hoe meer ik twijfel...( aan de porsche dan) het is idd een tijdloze wagen... maar de andere is zoveel meer fun... maar 5000€ per jaar alleen al maar om hem in mijn garage te stallen is natuurlijk ook niet gering... keuze's...
Een 965 is ultiem imho (en deze lijkt me een topper!) maar het feit dat je aan iets anders zit te denken zegt wel iets natuurlijk
Een Z06 zal nog een behoorlijke duit kosten en alles valt en staat ermee hoe je de auto gaat rijden. Indien je meer kilometers ermee wil rijden tegen vergelijkbare kosten dan heb je een punt maar anders.....
Ik heb een paar keer in de Z06 gereden en regelmatig meegereden en ben behoorlijk onder de indruk van het totale pakket. Mijn auto is al niet traag maar een Z06 is gewoon echt bloedsnel en heeft ook nog eens een superonderstel.
Eén van de bruutste en goed sturende Yanks momenteel verkrijgbaar!