Je kunt natuurlijk wel het lot een handje helpenBBVW schreef:precies het overkomt je. Zoeken ?? naar mijn idee is het leuker er tegenaan te lopen. oud ben je volgens mij niet dus tijd zat

Is wel zo. Vriend van me is net 30 geworden en vrijgezellig. Hij geeft al toe dat zijn 'eisen-pakket' steeds uitgebreider wordt en hij het daarom moeilijker vind om 'de ware' te vinden.Rico v Velzen schreef: Ik benijd de gemiddelde 30'e 40'e niet die nog geen stabiele relatie heeft. Toch een moeilijke leeftijd waar je aardig wat noten op je zang hebt en je maar hoopt dat je iemand vind die op jou golflengte zit, maar die heeft weer netzo veel noten op haar zang. Lijkt me niet makkelijk.
euhm kloptWouter81 schreef:Is wel zo. Vriend van me is net 30 geworden en vrijgezellig. Hij geeft al toe dat zijn 'eisen-pakket' steeds uitgebreider wordt en hij het daarom moeilijker vind om 'de ware' te vinden.Rico v Velzen schreef: Ik benijd de gemiddelde 30'e 40'e niet die nog geen stabiele relatie heeft. Toch een moeilijke leeftijd waar je aardig wat noten op je zang hebt en je maar hoopt dat je iemand vind die op jou golflengte zit, maar die heeft weer netzo veel noten op haar zang. Lijkt me niet makkelijk.
Net als met auto's, hoe ouder je wordt hoe luxer en completer ze moeten zijn.
Gebruikers op dit forum: Rnd en 25 gasten