CBR 2007 HIER ALLES POSTEN AUB !
- Michel P
Iedereen bedankt voor een superdag, die niet leuk leek te beginnen door de aanwezige politie, maar die juist door de politie erg gezellig is geworden. Iedereen was relaxt en Dexter was een perfecte mediator met de politie. Iedereen heeft bijgedragen aan een top dag, mijn dank daarvoor. Ook de ritjes met de Corvette en de M3 CS van Rico waren super, dank heren voor die mogelijkheid.
Verder een compliment voor het meer dan fantastische wagenpark, met zich voorbeeldige gedragende bestuurders en bijrijders!
Tom, bedankt voor de foto 260+ erg gaaf!
Michel
Verder een compliment voor het meer dan fantastische wagenpark, met zich voorbeeldige gedragende bestuurders en bijrijders!
Tom, bedankt voor de foto 260+ erg gaaf!
Michel
- Jelmer850i
Reed jij in die Blauwe M3 coupé?Flatline schreef:mooie foto;s mark en ook ik heb een geweldige dag gehad..
Voor mij begon de dag al vroeg en rond 6:15uur richting de afsluitdijk gereden om Mister-g en borisM3 op te pikken. Helaas had de 300zx van mister-g al een beetje pech. Onderplaat van de auto los.. Na dat te hebben gefixed, snel naar Heerenveen toe om de andere te ontmoeten.
Eenmaal daar kwam ik nogal hard de bocht om, wat de politie niet zo leuk vond, wat tja die waren ook alweer aanwezig....![]()
Lekker genieten van een bak warme choc, ff babbelen en door......
..... Eenmaal in Duitsland heb ik ook genoten, ondanks de politie.
Vooral het meerijden in mijn droomwagen (viper) was mij dag alweer goed!!!! Bedankt Harry!
En dan natuurlijk nog even mee met Rene.. En weet je wat!!????
DIE WAS NOG BRUTERRR!!! Wat een vermogen en wat een voorwaartse versnelling zeg! Misschien even snel als de viper, maar een hele andere ervaring, echt geweldig....
Zelf ook een paar keer gereden, maar kwam door de begrenzer niet boven de 259 KM/U GPS.....
En nu net even de auto gewassen, want mijn hemel een ritje over de afsluitdijk is massamoord met al die muggen daar!
Dus jongens ALLEMAAL BEDANKT!!!!
:!:
Dan had je een pracht uitzicht op mijn 850i bij heerenveen in die bocht! 8)

- cooldragon
hey allemaal! Schrok inderdaad ook van de eerste foto, dacht het zal toch niet waar zijn dat het allemaal niet door kon gaan?
Maar gelukkug bleef het alleen bij een preek. Er is weer flink hard gereden las ik...is er nog iets van een onofficiele uitslag van de snelste van de dag, of is er dit jaar niet echt vergeleken?
Ben er volgend jaar zeker bij!
grtz
Maar gelukkug bleef het alleen bij een preek. Er is weer flink hard gereden las ik...is er nog iets van een onofficiele uitslag van de snelste van de dag, of is er dit jaar niet echt vergeleken?
Ben er volgend jaar zeker bij!
grtz
- Joop
- M-bitious
Top dag gehad, en officieel CBR topsnelheid recordhouder met 330 km/u. Kan het harder? Ja want deze run was met twee slanke dames aan boord en tegen de wind in. Een latere run met 2 personen gaf veel sneller 325 km/u op de teller, maar helaas moest ik afbreken voor een vrachtwagen. Er zit zeker 340 km/u in de M6. Volgend jaar zal ik het proberen bij CBR08.
Leukste gesprek van de dag:
Agent: Meneer hoe hard reed u daarnet?
Ik: Uh beetje over de 330 meneer agent.
Agent: Zo en zat er nog meer in?
Ik: Ja ik denk van wel.
Agent: Prettige reis naar huis.
Ik: Tjuuuuuuuuuuuuuus.
Kan alleen in Duitsland denk ik zo
Straks in de Telegraaf:
Chicky lost Porsche 997 op Nederlandse snelweg.
Bedankt allemaal het was top.
Sab.......... shoot......... Simone graag gedaan! 8)
Kan alleen in Duitsland denk ik zo

Straks in de Telegraaf:
- Adje ///M3
-
Haha stoere agent [img:15:21]http://members.lycos.nl/Dodotje/smilies/cop.gif[/img][img:15:21]http://members.lycos.nl/Dodotje/smilies/cop.gif[/img]
Zijn er al filmpjes geupload? ben errrug benieuwd
Zijn er al filmpjes geupload? ben errrug benieuwd

- GTRene
wederom leuke foto's maar wat heb jij met Hartge en bosjes? Nurburgring al en hier weer
Wat ik verder zie is dat ik nu weet waar het geluid wegkomt boven 280km/u toen ik daar met zo'n 300km/u op de klok voorbijkwam kijk eens naar mijn motorkap naat tussen deur en wielkast! die sleuf...ik moet toch de zijroosters losmaken zoals ie op het prototype zat!! dan kan er meer lucht weg onder de kap, want zo ist niet goed, of ik moet het achterste rubber weghalen zodat de druk daaronder doorkan zonder de kap op te duwen? terwijl de kap best stijf is, maarja met 280plus is wel heel veel kracht...hm..werk te doen en uit te vogelen! want dit kost extra weerstand en dat moeten we niet hebben! daar ga ik mee aan het werk maar moet wel in 1 keer goed anders de kap naar de kloten..word vervolgd...
[img:700:466]http://img177.imagevenue.com/initial/lo ... _412lo.jpg[/img]

Wat ik verder zie is dat ik nu weet waar het geluid wegkomt boven 280km/u toen ik daar met zo'n 300km/u op de klok voorbijkwam kijk eens naar mijn motorkap naat tussen deur en wielkast! die sleuf...ik moet toch de zijroosters losmaken zoals ie op het prototype zat!! dan kan er meer lucht weg onder de kap, want zo ist niet goed, of ik moet het achterste rubber weghalen zodat de druk daaronder doorkan zonder de kap op te duwen? terwijl de kap best stijf is, maarja met 280plus is wel heel veel kracht...hm..werk te doen en uit te vogelen! want dit kost extra weerstand en dat moeten we niet hebben! daar ga ik mee aan het werk maar moet wel in 1 keer goed anders de kap naar de kloten..word vervolgd...
[img:700:466]http://img177.imagevenue.com/initial/lo ... _412lo.jpg[/img]
- Maik
Wat een topdag weer, en wat een show van de polizei!
Weer een aantal mensen ontmoet, erg leuk.
Volgend jaar noemen we het de BBQ-meeting! Ik denk dat de polizei het dan wat minder interessant vind om te komen...
Bedankt organisatie en ook met name Dexter, erg duidelijk verhaal vooraf die de spirit er toch nog goed in hield (had ook anders af kunnen lopen) en bedankt voor het "onderhandelen"
Zijn er nou toch nog mensen richting de Nordschleife gegaan vroeg op de dag?
(waar halen we een bbq voor 80 man?
)

Weer een aantal mensen ontmoet, erg leuk.
Volgend jaar noemen we het de BBQ-meeting! Ik denk dat de polizei het dan wat minder interessant vind om te komen...
Bedankt organisatie en ook met name Dexter, erg duidelijk verhaal vooraf die de spirit er toch nog goed in hield (had ook anders af kunnen lopen) en bedankt voor het "onderhandelen"

Zijn er nou toch nog mensen richting de Nordschleife gegaan vroeg op de dag?
(waar halen we een bbq voor 80 man?

- GTRene
mooie foto's adje, en een paar hele mooie veel zeggende picture's :!:Adje ///M3 schreef:Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=LYWCMAIO
- Joop
Vooral die laag vliegen op sommige auto's: Dat wordt hakken voor sommige mensenGTRene schreef:mooie foto's adje, en een paar hele mooie veel zeggende picture's :!:Adje ///M3 schreef:Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=LYWCMAIO

- chris_lbr
Ook een fijn dagje beleefd. Was wel 2 x 320 km karren (heen én terug) dus voor en na heb ik er ook goed van genoten.
Spijtig van de politie. Tja, misschien normaal dat ze niet wilden weten van racen met elkaar. Er was tenslotte toch nog wat ander volk op de baan, volk dat soms echt niet weet waar ze mee bezig zijn. Ik heb meerdere malen dik boven de 200 alles mogen dichtgooien omdat er een arrogante kl**tzak niet kon wachten en zich absoluut voor m'n neus moest gooien. De Polizei zou daar beter ook eens wat aan doen...
Qua top heb ik digitaal 270 gehaald. Ik veronderstel dat dit effectief 270 is want aan 120 digitaal staat de naald al aan 125.
Meer dan 270 vond ik (voor mezelf) zowel qua drukte als qua baan (was toch redelijk hobbelig) niet echt verantwoord. Komt misschien door de hoge bandendruk achter (3 bar) dat de wagen wat 'sprong' maar Porsche raadt dit nu eenmaal aan.
Tegen 14u30 ben ik wel al terug naar huis gereden. Ik wou zeker zijn dat ik al die kadavers er vanavond nog kon afhalen. Jongens, wat een slagveld op de snuit en de voorruit. Kunnen die :twisted: stomme :twisted: beesten nu nergens anders gaan vliegen
I.i.g. mijn dank aan de mensen die dit georganiseerd hebben. Mag zeker vervolgd worden...

Spijtig van de politie. Tja, misschien normaal dat ze niet wilden weten van racen met elkaar. Er was tenslotte toch nog wat ander volk op de baan, volk dat soms echt niet weet waar ze mee bezig zijn. Ik heb meerdere malen dik boven de 200 alles mogen dichtgooien omdat er een arrogante kl**tzak niet kon wachten en zich absoluut voor m'n neus moest gooien. De Polizei zou daar beter ook eens wat aan doen...

Qua top heb ik digitaal 270 gehaald. Ik veronderstel dat dit effectief 270 is want aan 120 digitaal staat de naald al aan 125.
Meer dan 270 vond ik (voor mezelf) zowel qua drukte als qua baan (was toch redelijk hobbelig) niet echt verantwoord. Komt misschien door de hoge bandendruk achter (3 bar) dat de wagen wat 'sprong' maar Porsche raadt dit nu eenmaal aan.
Tegen 14u30 ben ik wel al terug naar huis gereden. Ik wou zeker zijn dat ik al die kadavers er vanavond nog kon afhalen. Jongens, wat een slagveld op de snuit en de voorruit. Kunnen die :twisted: stomme :twisted: beesten nu nergens anders gaan vliegen

I.i.g. mijn dank aan de mensen die dit georganiseerd hebben. Mag zeker vervolgd worden...
- Adje ///M3
- GTRene
- Peter Tunissen
Als eerste en meest belangrijke wilde ik even een ongelofelijk compliment maken aan alle deelnemers!
Er hebben van 09:00 tot 16:00 auto's en mensen op de parkeerplaats gestaan en ik heb geen blikje of propje op de grond gezien, geen enkel streepje rubber is achtergebleven op de parkeerplaats; 70-80 mensen die zich stuk voor stuk super gedragen; ik denk dat dàt voor een heel groot deel de coulance van de Duitse agenten heeft bepaald! Dat ze bij wijze van spreke erbij stonden te klappen voor de mensen die 300+ haalden hebben jullie dus met zijn alles aan elkaar te danken.
Dex heeft prima werk geleverd als onze niet-organiserende tolk.
En zo kon wat in het begin een verloren dag leek te worden toch nog een fantastische meeting worden.
Ik heb met helemaal niemand meegereden (volgende keer beter), maar toch enorm genoten van al het geweld dat bij elkaar verzameld was en dat achter elkaar de Autobahn opspoot.
Een prachtig wagenpark (zelfs voor Duitse begrippen blijkbaar) dat ook nog eens gebruikt werd waarvoor het gemaakt is, mooier kan toch niet.
De 147 had het na een stukje toeren met Sander overigens wat moeilijk (kwam een nogal vaag en onheilspellend geluid uit de motorruimte), maar dat was blijkbaar de nieuwigheid.
Op de terugweg de teller 250km lang nauwelijks onder de 200 gehad (onder het motto: dat hij dan ook maar goed ploft nu er nog garantie op zit), maar het ding heeft geen klap verkeerd gedaan.
Wàt een dag; ik ga nog even nagenieten!
Er hebben van 09:00 tot 16:00 auto's en mensen op de parkeerplaats gestaan en ik heb geen blikje of propje op de grond gezien, geen enkel streepje rubber is achtergebleven op de parkeerplaats; 70-80 mensen die zich stuk voor stuk super gedragen; ik denk dat dàt voor een heel groot deel de coulance van de Duitse agenten heeft bepaald! Dat ze bij wijze van spreke erbij stonden te klappen voor de mensen die 300+ haalden hebben jullie dus met zijn alles aan elkaar te danken.
Dex heeft prima werk geleverd als onze niet-organiserende tolk.

En zo kon wat in het begin een verloren dag leek te worden toch nog een fantastische meeting worden.
Ik heb met helemaal niemand meegereden (volgende keer beter), maar toch enorm genoten van al het geweld dat bij elkaar verzameld was en dat achter elkaar de Autobahn opspoot.
Een prachtig wagenpark (zelfs voor Duitse begrippen blijkbaar) dat ook nog eens gebruikt werd waarvoor het gemaakt is, mooier kan toch niet.
De 147 had het na een stukje toeren met Sander overigens wat moeilijk (kwam een nogal vaag en onheilspellend geluid uit de motorruimte), maar dat was blijkbaar de nieuwigheid.
Op de terugweg de teller 250km lang nauwelijks onder de 200 gehad (onder het motto: dat hij dan ook maar goed ploft nu er nog garantie op zit), maar het ding heeft geen klap verkeerd gedaan.
Wàt een dag; ik ga nog even nagenieten!
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Cor legt in z'n beste Duits uit dat dit toch echt veel beter loopt dan de BMW's van Frank en Habib:
[img:720:576]http://nwm-tv.de/uploads/pics/9_697e7e.jpg[/img]

- MartijnGizmo
- chris_lbr
Stuiteren en sporen zoeken. Je slaat de nagel op de kop. Ik vond het al een hele prestatie om zo de 270 aan te tikken terwijl de motor nochtans veel zin had om harder te gaan.GTRene schreef:@chris_lbr ik denk dat 3bar achter veels te hard is! daar word ie onstabiel van boven de 200km/u kijk nog eens na wat je boekjes zeggen, denk 2.6 max is ook mooi voor jou, harder betekent stuiteren en sporen zoeken omdat de wangen dan minder meegeven...
weet het bijna zeker...
Ik zal het nakijken en navraag doen. Bedankt voor het advies.
- chris_lbr
Daarom dat zijn passagier in z'n neus zat te peuteren zeker ...partyondude schreef:Cor legt in z'n beste Duits uit dat dit toch echt veel beter loopt dan de BMW's van Frank en Habib:

- Downforce Hans
M-bitious schreef:Top dag gehad, en officieel CBR topsnelheid recordhouder met 330 km/u. Kan het harder? Ja want deze run was met twee slanke dames aan boord en tegen de wind in. Een latere run met 2 personen gaf veel sneller 325 km/u op de teller, maar helaas moest ik afbreken voor een vrachtwagen. Er zit zeker 340 km/u in de M6. Volgend jaar zal ik het proberen bij CBR08.
Kan alleen in Duitsland denk ik zo![]()
Straks in de Telegraaf:
Nou ja onofficieel record met 330 km per uur.mjah
Zo optimistisch de bmw bezitters over de lengte van hun ..... zijn zo optimistisch zijn de bmw snelheids meters ook.
Die tellers wijken minstens 20 km af als je het mij vraagt.8)
Grtz,Hanz06
Ben net thuis en ik vond het een topdag.