Simone
-
Met die zachte vrouwelijke ronde vormen van mij moet dat wel helemaal goed komenMarc RS4 schreef:Welkom Simone,
Jij mag gerust effe op mijn RS4 liggen hoor....zachtjes dan

Haha geweldig dat haantjes gedrag van mannen. Echt jullie willen niet typisch zijn.. maar jullie zijn het! (die reclame van die mannen met het bier.. If you dont know me by know, is echt geweldig)
Ik kan het hebben hoor.. Hoe meer gekte hoe beter!
Ookal ben ik hier gekomen door de M6 van Frank, ik laat me graag gek maken met snellere en mooiere auto's! Bring it on guys! haha.. Kan ik wel enige support verwachten van mannen die mij willen beschermen voor de échte haantjes? Anders kan ik jullie niet aan hoor

Rotterdam is idd een mooie plek.. De vrouwen vallen mee, maar ik heb het wel een beetje opgeschroefd (capsones? Neejoh..

Ik heb overigens 3 jaar in Schiedam gewerkt (havendijk)
En de boerendorpjes zijn (mits ik in een vette bak zit die eigenlijk te groot voor mij is maar toch rijd) goed te doen om de boeren te laten zien dat vrouwen ook kunnen scheuren en mooi zijn in auto's!
-
Rene, dit valt me weer van je tegen. Ok, ok, ik begrijp het na mijn stereotype beeld wat ik van een man hebGTRene schreef:[img:752:459]http://www.webalice.it/mirko.macari/differenze.jpg[/img]

[img:800:600]http://i9.tinypic.com/2lk5pfq.jpg[/img]
-
Uhuh.. Op het forum geinen vind ik geweldig maar gevaarlijk rijgedrag hoeft van mij niet.. (Ik heb ook in het echt niet zo'n grote mond als op het forum hoor..HANZ06 schreef:Als je door een vrouw gevaarlijk rij gedrag gaat vertonen heb je waarschijlijk maar twee hersencellen die constant ruzie met elkaar hebben.(in het algemeen dan)
Grtz,Hanz06

- GTRene
-
Als ze net zo lief is zoals ik dat ben, dan maar je daar trots op wezen! Haha..
Ik voel me vereerd.. Dan laat ik alle sexy foto's maar achterwege om de rest toch nog een beetje kans te geven haha...
(raar he, dat sommige mensen mij maar een tutje vinden met capsones en arrogantie hahaha) Ik meen het niet hoor
Ik voel me vereerd.. Dan laat ik alle sexy foto's maar achterwege om de rest toch nog een beetje kans te geven haha...
(raar he, dat sommige mensen mij maar een tutje vinden met capsones en arrogantie hahaha) Ik meen het niet hoor

- Downforce Hans
- GTRene
Ik durf het bijna niet te vragen SimoneSimone schreef:Ik voel me vereerd.. Dan laat ik alle sexy foto's maar achterwege om de rest toch nog een beetje kans te geven haha...

-
-
Ik wil wel even benadrukken dat dit niet bedoeld is als haantjes gedrag...Simone schreef:Met die zachte vrouwelijke ronde vormen van mij moet dat wel helemaal goed komenMarc RS4 schreef:Welkom Simone,
Jij mag gerust effe op mijn RS4 liggen hoor....zachtjes dan
Haha geweldig dat haantjes gedrag van mannen. Echt jullie willen niet typisch zijn.. maar jullie zijn het! (die reclame van die mannen met het bier.. If you dont know me by know, is echt geweldig)
Ik kan het hebben hoor.. Hoe meer gekte hoe beter!
Ookal ben ik hier gekomen door de M6 van Frank, ik laat me graag gek maken met snellere en mooiere auto's! Bring it on guys! haha.. Kan ik wel enige support verwachten van mannen die mij willen beschermen voor de échte haantjes? Anders kan ik jullie niet aan hoor
Rotterdam is idd een mooie plek.. De vrouwen vallen mee, maar ik heb het wel een beetje opgeschroefd (capsones? Neejoh..)
Ik heb overigens 3 jaar in Schiedam gewerkt (havendijk)
En de boerendorpjes zijn (mits ik in een vette bak zit die eigenlijk te groot voor mij is maar toch rijd) goed te doen om de boeren te laten zien dat vrouwen ook kunnen scheuren en mooi zijn in auto's!
Misschien komt het wel zo over maar ben gewoon blij met een mooie vrouw op t forum.
-
- Jochem Vaartjes
- GTRene
Wat zeggen ze ook alweer..
De knuppel in het hoenderhok gooien?
Anyway we zullen je beschermen Simone, althans ik sowieso, heb liever een leuke kennis en opfrissing van, dan met de verkeerde kop zitten denken en die volgen
Zie het maar even als positief nu, en je bent nieuw even aftasten voor ons allemaal, natuurlijk ben je en blijf je welkom, nice to have a woman around here to make even the worse looking cars, more beautiful 8)
Anyway we zullen je beschermen Simone, althans ik sowieso, heb liever een leuke kennis en opfrissing van, dan met de verkeerde kop zitten denken en die volgen

Zie het maar even als positief nu, en je bent nieuw even aftasten voor ons allemaal, natuurlijk ben je en blijf je welkom, nice to have a woman around here to make even the worse looking cars, more beautiful 8)
-
- Downforce Hans
- Downforce Hans
Jammer voor jou dat ze dichter bij schiedam dan almelo woontGTRene schreef:Wat zeggen ze ook alweer..
Anyway we zullen je beschermen Simone, althans ik sowieso, heb liever een leuke kennis en opfrissing van, dan met de verkeerde kop zitten denken en die volgen![]()

Grtz,Hanz06

-
- Jelmer850i