Wie koopt er als eerste een E90/E92 M3?
- Sander S.
-
Ik voel meer verwantschap met Audi dan met BMW. Ongeacht welk model ongeacht wat BMW nog uit gaat brengen. Kwestie van gevoel.
Maar een Porsche is wel mijn grootste wens. Wij hebben geen kinderen, en een degelijke 2e auto, waardoor mijn voorkeur altijd uit zal gaan naar een sportieve coupe c/q 2-zitter.
Andre', zo te lezen ben je weer de oude.
Was je afgelopen weekend ook maar zo allert geweest ..

Maar een Porsche is wel mijn grootste wens. Wij hebben geen kinderen, en een degelijke 2e auto, waardoor mijn voorkeur altijd uit zal gaan naar een sportieve coupe c/q 2-zitter.
Andre', zo te lezen ben je weer de oude.
Was je afgelopen weekend ook maar zo allert geweest ..

-
Waneer is de grote DF-matrassen inkoopactie
Maar on-topic...
krijgen de BMW-dealers zoals De Beier, een pre-view kennismaking met de M3?
voordat de nieuwe TT geintroduceerd werd, mochten de verkopers van de Audi-dealers enkele maanden van te voren kennis maken met de auto op het formule 1 circuit op de Nurburgring.
Er stonden toen meer dan 60 auto's ter beschikking.
Een en ander had een verkoper gefotografeerd en me toegestuurd.
Staat dit ook nog op het programma bij de introductie van de M3?
Jij zit kort bij het vuur. Misschien kun je wat bonus-materiaal bemachtigen.
Maar on-topic...
krijgen de BMW-dealers zoals De Beier, een pre-view kennismaking met de M3?
voordat de nieuwe TT geintroduceerd werd, mochten de verkopers van de Audi-dealers enkele maanden van te voren kennis maken met de auto op het formule 1 circuit op de Nurburgring.
Er stonden toen meer dan 60 auto's ter beschikking.
Een en ander had een verkoper gefotografeerd en me toegestuurd.
Staat dit ook nog op het programma bij de introductie van de M3?
Jij zit kort bij het vuur. Misschien kun je wat bonus-materiaal bemachtigen.
-
Dit waren foto's van die dag:
[img:640:480]http://img232.imageshack.us/img232/6451/tt31qu6.jpg[/img]
[img:800:594]http://img280.imageshack.us/img280/7378/auditt96ox.jpg[/img]
[img:640:480]http://img232.imageshack.us/img232/6451/tt31qu6.jpg[/img]
[img:800:594]http://img280.imageshack.us/img280/7378/auditt96ox.jpg[/img]
- Joop
Op zo'n dag ga je zo'n nieuwe auto gelijk normaal vinden
Wel mooie leuke foto's zo met al die TT's en in dezelfde kleur ook nog. 8)
Het lijkt me dat de verkopers van ieder merk de te verkopen auto's van te voren te zien krijgen. Ze moeten zich zelf ook inlezen en inleven in de auto's om zo alle ins en outs van zo'n auto te kunnen weten. Bij de duurdere merken en luxe uitvoeringen zal dit soms serieus studeerwerk opleveren.
Weet niet of je de 3-delige serie "Birth of a Sportscar" op Discovery heb gezien over het ontwerp, ontwikkeling en op de markt zetten van de 6er; maar daarin bleek wel degelijk dat verkopers van te voren op de hoogte worden gebracht. Uiteraard hebben ze formeel geheimhoudingsplicht over zaken welke nog niet via een persbericht naar buiten zijn gebracht.

Wel mooie leuke foto's zo met al die TT's en in dezelfde kleur ook nog. 8)
Het lijkt me dat de verkopers van ieder merk de te verkopen auto's van te voren te zien krijgen. Ze moeten zich zelf ook inlezen en inleven in de auto's om zo alle ins en outs van zo'n auto te kunnen weten. Bij de duurdere merken en luxe uitvoeringen zal dit soms serieus studeerwerk opleveren.
Weet niet of je de 3-delige serie "Birth of a Sportscar" op Discovery heb gezien over het ontwerp, ontwikkeling en op de markt zetten van de 6er; maar daarin bleek wel degelijk dat verkopers van te voren op de hoogte worden gebracht. Uiteraard hebben ze formeel geheimhoudingsplicht over zaken welke nog niet via een persbericht naar buiten zijn gebracht.
-
Daarom mijn vraag aan Rico of iemand anders met BMW connecties hier meer over te weten kan komen.
geheimhoudingsplicht ? tijdens deze introductiedagen van de TT zijn alle grote europese dealers een voor een uitgenodigd. De foto's stonden enkele dagen later al op internet.
Lijkt me onmogelijke opgave om dat tegen te houden.
geheimhoudingsplicht ? tijdens deze introductiedagen van de TT zijn alle grote europese dealers een voor een uitgenodigd. De foto's stonden enkele dagen later al op internet.
- Joop
Lees ook het woordje "formeel" in de laatste zin.Rebel schreef:Daarom mijn vraag aan Rico of iemand anders met BMW connecties hier meer over te weten kan komen.

- Sander S.
- Sander S.
- RVV
Dus jij zit op een rijverslag van een BMW verkoopleier te wachten die stiekem met zijn waardeloze 1.3 megapixel neukia wazige foto's op het net moet zetten.
Rebel mijn god hoe diep heb jij door het stof moeten kruipen bij die TT verkoper in de hoop een armeterig oohw het is zo'n fantastisch ding die TT te horen te krijgen met de broek op de enkels en een trillende pen in de hand die een wazige krabbel onder een voorlopig definitief verkoop kontrakt moest zetten..
Die lul had het anders mooi verpest, Audiverkopers zijn de meest waardeloze klantennaaiers die er zijn
Nee ik laat me niet zo makkelijk naaien LOL
Maar ik zal ff je email adres doorgeven
Rebel mijn god hoe diep heb jij door het stof moeten kruipen bij die TT verkoper in de hoop een armeterig oohw het is zo'n fantastisch ding die TT te horen te krijgen met de broek op de enkels en een trillende pen in de hand die een wazige krabbel onder een voorlopig definitief verkoop kontrakt moest zetten..
Die lul had het anders mooi verpest, Audiverkopers zijn de meest waardeloze klantennaaiers die er zijn

Maar ik zal ff je email adres doorgeven

- RVV
Kilomterstand zetten ze gewoon weer op nul en ze worden zonder Bose doorgesluistSander Spoolder schreef:Ik vraag me trouwens af wat er met die TT's gedaan word. Het zijn er toch best wat. Gelijk allemaal tweedehansjes, of af-rag demo's ?
1 of 2 zou ik nog in kunnen komen, maar dit zijn toch vrij veel auto's die zowieso per stuk wel een paar 1000 km maken

-
Die gaan via een achterdeur de verkoop in lijkt me..
Maar dat was nog niet alles. Er stonden naast 60 TT's , ook nog 40 SLK's en 40 Z4's die dag ter beschikking. Allen in zwart uitgevoerd.
Dealers mochten om beurten wisselen. Audi was blijkbaar erg zeker van hun zaak. Is geen onzin. Zijn ook foto's van.
Ook deze auto's zullen door Audi "gekocht" moeten zijn, en erna weer op de een of andere manier de verkoop zijn in gegaan.
Maar dat was nog niet alles. Er stonden naast 60 TT's , ook nog 40 SLK's en 40 Z4's die dag ter beschikking. Allen in zwart uitgevoerd.
Dealers mochten om beurten wisselen. Audi was blijkbaar erg zeker van hun zaak. Is geen onzin. Zijn ook foto's van.
Ook deze auto's zullen door Audi "gekocht" moeten zijn, en erna weer op de een of andere manier de verkoop zijn in gegaan.
-
Sander Spoolder schreef:Ik vraag me trouwens af wat er met die TT's gedaan word.
Die waren ze in no-time kwijt na een advertentie in diverse kapper-magzines...
On topic,
Rico ga jij morgen even achter die preview aan.
En dan bedoel ik niet de preview als hij bij de Beier staat.
Want tegen die tijd staat hij hier ook bij Keram in het zuiden.
Of bij Kohl in Aachen (D)
- Peter Tunissen
Ik heb op rebel gestemd; die kan die auto het hardste gebruiken. 
[img:229:150]http://i143.photobucket.com/albums/r145 ... 5md6ak.gif[/img]
Moest ik gewoon even posten. :twisted:
8)

[img:229:150]http://i143.photobucket.com/albums/r145 ... 5md6ak.gif[/img]
Moest ik gewoon even posten. :twisted: