Yep Niels, zelfde met auto's...hier krijg je sommige niet op de weg, echter als je hem dan in Engeland laat keuren en dan weer in NL komt ie wel op de weg

echt waar ik wordt helemaal ziek van dat soort dingen, zo ontzettend krom, het mag/kan niet alleen met een omweg, ja maar kan het nu wel of niet, ze meten met 2 manieren van meten.
Als ze hier weten dat hij in teh UK wel goedgekeurd word en daarna ook hier waarom dan zo moeilijk doen terwijl uiteindelijk je toch dat kenteken krijgt, doe dan duidelijk of all for one and one for all, of hou je aan je stomme regels en haal de mazen uit de wet, of pas de wet ruimer aan en laat ons vrijer ademhalen, niet zo moeilijk doen, bah daar hou ik niet van, duidelijkheid hou ik van, en ik denk dat dat voor iedereen beter/rustiger is
Achja vote for René as Premier and we will have some free autobahn parts in NL too and more cirquits also to let people play a bit so the can get their stress out of their system because of all rules they have to life with on a daily basis.