De Vette van Cor

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 04 apr 2007, 10:12

Cor Dame schreef:
Sommige mensen met sportwagens hebben helemaal geen nummerplaat op de voorkant en ligt ie gewoon in de kofferbak voor het geval dat.......
:mrgreen: :mrgreen:

Het is ook meer dat ik zo'n klein U.S. plaatje had verwacht maar goed t'is niet om wakker van te liggen maar met de nadruk op bruut en zwart zit daar die Nederlandse wetgeving weer eens tussen :evil:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 apr 2007, 10:48

Nederlandse wetgeving...ik word daar helemaal beroerd van.

bv op dat gebied van kenteken platen.
Je mag alleen een standaard maat voeren en moet voor en achter!

echter als je een amerikaan(gebruikt) invoert mag er wel een klein plaatje op zitten? huh?? euhm mag je nu wel of niet een klein plaatje ? ja wel op die..maar das toch ook een klein plaatje? ja...huh? die hebben ontheffing...waarom krijg ik dat niet dan? dan moet je een amerikaan kopen...ja maar een kentekenplaat is toch een kenteken plaat?
kijk daar word ik moe van!
Een motor rijder hoeft ook geen plaat voor! en een plaat staat lelijk, achter oke maar voor is lelijk bij vele auto's! bovendien kan het koelgaten blokkeren en is het oneconomisch voor de brandstof! immers het is een rechtopstaande plaat met een vrij groot oppervlak en dus slecht voor de luchtweerstand en dus brandstof verbruik, en als dat geen goede reden is om de plaat voor te laten verwijderen weet ik het niet meer..maar nee, denk niet dat ze dat willen horen, als dit bericht nou eens naar de groenen werd gestuurd konden die mensen eindelijk eens nuttig voor ons auto liefhebbers ingezet worden :lol:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 04 apr 2007, 10:56

GTRene schreef:Nederlandse wetgeving...ik word daar helemaal beroerd van.

bv op dat gebied van kenteken platen.
Je mag alleen een standaard maat voeren en moet voor en achter!

echter als je een amerikaan(gebruikt) invoert mag er wel een klein plaatje op zitten? huh?? euhm mag je nu wel of niet een klein plaatje ? ja wel op die..maar das toch ook een klein plaatje? ja...huh? die hebben ontheffing...waarom krijg ik dat niet dan? dan moet je een amerikaan kopen...ja maar een kentekenplaat is toch een kenteken plaat?
kijk daar word ik moe van!
Een motor rijder hoeft ook geen plaat voor! en een plaat staat lelijk, achter oke maar voor is lelijk bij vele auto's! bovendien kan het koelgaten blokkeren en is het oneconomisch voor de brandstof! immers het is een rechtopstaande plaat met een vrij groot oppervlak en dus slecht voor de luchtweerstand en dus brandstof verbruik, en als dat geen goede reden is om de plaat voor te laten verwijderen weet ik het niet meer..maar nee, denk niet dat ze dat willen horen, als dit bericht nou eens naar de groenen werd gestuurd konden die mensen eindelijk eens nuttig voor ons auto liefhebbers ingezet worden :lol:
Heerlijk hè Rene het Poldermodel HEERLIJK!! Fantastisch man lekkerrrrrrr polderen met z'n allen :evil:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 apr 2007, 11:51

Yep Niels, zelfde met auto's...hier krijg je sommige niet op de weg, echter als je hem dan in Engeland laat keuren en dan weer in NL komt ie wel op de weg :shock: echt waar ik wordt helemaal ziek van dat soort dingen, zo ontzettend krom, het mag/kan niet alleen met een omweg, ja maar kan het nu wel of niet, ze meten met 2 manieren van meten.
Als ze hier weten dat hij in teh UK wel goedgekeurd word en daarna ook hier waarom dan zo moeilijk doen terwijl uiteindelijk je toch dat kenteken krijgt, doe dan duidelijk of all for one and one for all, of hou je aan je stomme regels en haal de mazen uit de wet, of pas de wet ruimer aan en laat ons vrijer ademhalen, niet zo moeilijk doen, bah daar hou ik niet van, duidelijkheid hou ik van, en ik denk dat dat voor iedereen beter/rustiger is :roll:
Achja vote for René as Premier and we will have some free autobahn parts in NL too and more cirquits also to let people play a bit so the can get their stress out of their system because of all rules they have to life with on a daily basis.

Thommy

Bericht door Thommy » 04 apr 2007, 11:56

Joop schreef:Zijn er nog meer overige foto's ??

EDIT: zie link...

Met de zwarte wielen erg fraai hoor... 8)

Het is overigens wel erg zwart bij je voor huis huis...
http://www.geomega.nl/test/Corvette/index_4.htm

nieuwe foto's op de site!!!!! nu in de zon!!!! 8) 8) 8) :lol: :lol:

[img:850:567]http://www.geomega.nl/test/Corvette/images/IMG_2975.jpg[/img]

groetjes Thommy en Corvette

GTRene

Bericht door GTRene » 04 apr 2007, 12:09

vind em wel heel mooi zo hoor...lekker laag en breed..nice :twisted:
zonder de nummerplaat nog mooier maarja et mot he :(
mooie kar Cor 8) gelukkig vind ik de achterkant ook mooi, want daar zal ik wel het vaakst tegen aan kijken :roll:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 04 apr 2007, 12:50

Erg mooie auto, kleur staat hem goed!

Joop

Bericht door Joop » 04 apr 2007, 13:09

Mooi hoor die extra foto's op de site.

"Accessory mode on" wat moet ik me daar bij voorstellen?? Functies a la KITT? :lol:

blijf bij mijn punt. Die zwarte wielen maken de auto echt af. 8)

Stéphane

Bericht door Stéphane » 04 apr 2007, 13:12

@Thommy: Kun je eens proberen een foto van de zijkant te maken, waarbij je zelf zo laag mogelijk zit?

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 04 apr 2007, 13:34

Erg strakke kar. Ik houd zelf ook van zwart, idd, hoe zwarter de auto is, hoe beter. Jammer dat meeste zwarte auto's niet diepzwart genoeg worden afgeleverd, maar ja.

Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Heb je je nekspieren al voldoende getraind in de SL? Zul je nodig hebben namelijk! :D

Have fun in Munchen, op de terugweg alvast langs de Ring? 8)

Sander S.

Bericht door Sander S. » 04 apr 2007, 14:00

Sander Spoolder schreef:Ik heb de foto's gezien Hans, hij heeft hem gister toch opgehaald?

Verder nog een punt waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben. Cor,
je hebt als afleverdatum 2 april gekozen omdat dit een bijzondere betekenis voor je had. Is het heel brutaal om te vragen welke dat is. Als deze te persoonlijk is of whatever dan heb ik niets gevraagd.

Verder .. Als ik thuis kom vanavond verwacht ik foto's te zien 8)

Dag hoooor
8)

Thommy

Bericht door Thommy » 04 apr 2007, 16:50

Stéphane schreef:@Thommy: Kun je eens proberen een foto van de zijkant te maken, waarbij je zelf zo laag mogelijk zit?
gaat nog komen... staat een muur/tuin in de weg... maar durf de auto zelf niet te verplaatsen... aangezien ik nog wil lopen... moet ik wachten tot hij zelf de auto verzet.......

Gino

Bericht door Gino » 04 apr 2007, 16:50

Thommy schreef:
Joop schreef:Zijn er nog meer overige foto's ??

EDIT: zie link...

Met de zwarte wielen erg fraai hoor... 8)

Het is overigens wel erg zwart bij je voor huis huis...
http://www.geomega.nl/test/Corvette/index_4.htm

nieuwe foto's op de site!!!!! nu in de zon!!!! 8) 8) 8) :lol: :lol:

[img:850:567]http://www.geomega.nl/test/Corvette/images/IMG_2975.jpg[/img]

groetjes Thommy en Corvette
Hele gave foto!

Thommy

Bericht door Thommy » 04 apr 2007, 16:53

vanmiddag ff een rondje gereden zonder mede weten van Cor.... foto maken ging wat moeilijk...... maar toch gelukt...

ssshhht!!!!!!!! 8)

[img:850:567]http://geomega.nl/test/Corvette/gang%20 ... es-web.jpg[/img]

RVV

Bericht door RVV » 04 apr 2007, 17:19

:shock: Ik heb ooit geprobeert om met 290 teller een foto te nemen, maar heel snel die poging gestaakt, vond het allemaal iets te spannend.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 04 apr 2007, 17:25

hahaha

En ik dacht dat Cor zei dat ie eerst nog even onder 5000 rpm wou blijven 8)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 apr 2007, 17:26

Ja grapjas ,zo ver slaan de meters altijd uit wanneer je het contact aanzet.
Slapen doen we s`nachts

Bij 310 draaid hij trouwens 6000 toeren, :mrgreen:

Grtz,Hanz06 :wink:

RVV

Bericht door RVV » 04 apr 2007, 17:32

HANZ06 schreef:Ja grapjas ,zo ver slaan de meters altijd uit wanneer je het contact aanzet.
Slapen doen we s`nachts

Bij 310 draaid hij trouwens 6000 toeren, :mrgreen:

Grtz,Hanz06 :wink:
LOL@grap

atomchris

Bericht door atomchris » 04 apr 2007, 17:43

:shock: :shock: is er nog een knopje/schroefje waar nog geen foto van is??????

wel cool zo een zwarte killer car,black devil car wel eens gehoord van jameriqaui????(of hoe je ze naam ook schrijven mag)

past wel bij die auto...........echt een cool nummer,gaat over zijn (zwarte)enzo,i can't hear a sound because my foot is down to far!!!!!!!

8)

Stéphane

Bericht door Stéphane » 04 apr 2007, 19:04

christiaan linneweever schreef::shock: :shock: is er nog een knopje/schroefje waar nog geen foto van is??????

wel cool zo een zwarte killer car,black devil car wel eens gehoord van jameriqaui????(of hoe je ze naam ook schrijven mag)

past wel bij die auto...........echt een cool nummer,gaat over zijn (zwarte)enzo,i can't hear a sound because my foot is down to far!!!!!!!

8)
Ja, is inderdaad een gaaf nummer. BDC is een goede omschrijving 8)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 04 apr 2007, 19:28

Rico v Velzen schreef::shock: Ik heb ooit geprobeert om met 290 teller een foto te nemen, maar heel snel die poging gestaakt, vond het allemaal iets te spannend.
Dan doe ik dat ergens deze maand wel vanaf de pasagiersstoel. :P

Thommy

Bericht door Thommy » 04 apr 2007, 19:38

ADOBE PHOTOSHOP....

VAN DE FOTO DIE ER GEWOON TUSSEN STAAT OP DE SITE MET DE TELLERS OP 0

HSR

Bericht door HSR » 04 apr 2007, 20:03

christiaan linneweever schreef::shock: :shock: is er nog een knopje/schroefje waar nog geen foto van is??????

8)
jamiroquai aka the space cowboy. Is toch wel een van mijn all-time favourite artiesten.

atomchris

Bericht door atomchris » 04 apr 2007, 20:15

en autogek!!!!die heeft echt alles geloof ik,heeeerlijke autorij muziek!!! 8) 8)

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 04 apr 2007, 20:16

HANZ06 schreef:Bij 310 draaid hij trouwens 6000 toeren,
Dat kan ongeveer wel kloppen Hans. :wink:

[img:400:300]http://www.speedcars.nl/forum/files/thu ... _h_138.jpg[/img]

Plaats reactie