Mooi man!
Ervaringen met USA college en (sport)scholarships?
-
SlowCo
Re: Ervaringen met USA college en (sport)scholarships?
Slechts een kleine overgang lijkt me, komende uit de Metropool AadR...
Mooi man!
Mooi man!
- bartje325i
Gaaf avontuur voor je zoon hoor
Ik heb weleens van iemand gehoord (die daar geweest is) dat je je niet kan voorstellen hoe groot dat zulke “school” sport evenementen zijn.
Ik heb weleens van iemand gehoord (die daar geweest is) dat je je niet kan voorstellen hoe groot dat zulke “school” sport evenementen zijn.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Prachtig dat dit kán! Mooi!
- frankie
Ja, de woensdag dat hij voor het eerst bleef slapen en dat je dan weg rijdt zonder hem was even lastig. En ook het echte afscheid op donderdag toen we hem voor de laatste keer zagen. Gelukkig was hij toen al begonnen met de international orientation en had hij al veel contact met de andere internationals en meerdere van zijn teamgenoten.Martijn_bmw schreef: 16 aug 2026, 21:01 Heel gaaf!maar als ouders ook wel een beetje lastig lijkt mij
![]()
Dit is nog maar een kleine school en "soccer" is ook een kleine sport in de US. Maar een grote populaire D1 school heeft met bijvoorbeeld American Football stadions waar zo 40.000 of 50.000 man in gaat. Dat is dan ook echt de opstap naar NFL met de jaarlijkse drafts enzo.bartje325i schreef: 16 aug 2026, 22:47 Gaaf avontuur voor je zoon hoor![]()