van 30km/u naar 100km/u in 3.6 sec
kon nog wel iets sneller maar liet het bij die 2 en dan het gemiddelde, de eerste x kwam ie niet goed weg in 2 beetje traag, de tweede keer te goed wheelspin en ook verlies, maar zal niet zoveel schelen hooguit 0,2 sneller dan de tijd hierboven.
Ok nog even voor de gein van 0 naar 100 maar wheelspin toen maar in z'n 2 gestart maar dan nog wheelspin als het koppel erin springt dus ging niet echt, ja 5.2sec maar in theorie moet ie rond de 4 sec kunnen halen als ie het maar kwijt kon, maargoed over een paar weken gooi ik er nieuwe banden op, dat scheelt ook een hoop en een langer luchtfilter en heb het luchtfilter huis iets aangepast voor koelere lucht wat weer goed is voor topsnelheid, helaas heeft een Z3 coupe een slechte CW waarde van tussen de 0,37 en 0,41 zelfs al ergens gelezen vandaar dat een porsche zo makkelijk nog gaat boven de 240 die heeft een waarde van ongeveer 0,31 of lager ligt aan het type en dat scheelt enorm moet ik dus extra pk's voor aanspreken zeg maar....gelukkig zitten die er ook wel in maar toch, was de CW waarde beter dan was ie nog sneller van 160 tot het einde...als ik de nwe banden heb ga ik Duitsland eens weer even in of tijdens CBR07 endan eens echt kijken 8)