Of was er nog iets met papierwerk enzo te doen?

Ja top, nog geen kentekenGodspeed schreef: 07 aug 2022, 22:22 En?! Hoe zijn de eerste dagen bevallen?
Of was er nog iets met papierwerk enzo te doen?![]()
Hi Flamman. Kun je mij ook eens pb-en met voorstel? Met helm op zit ik toch bijna tegen de dakhemel aan in de GR.Flamman schreef: 07 aug 2022, 09:43Je hebt een PB met een korting voorstel voor meer aantallen !Roy RS schreef: 06 aug 2022, 09:26Mwah, ik zit eigenlijk wel prima hoor.Flamman schreef: 06 aug 2022, 09:19 Gave auto Roy ! Mocht je je toch gaan irriteren aan de hoge zit positie hebben we een prachtige oplossing ontworpen:
https://gp-elite.com/engineering/seat-l ... a-yaris-gr
Maar wat kost die kit dan? Ik zit in een appgroep met 200 yaris eigenaren en daar zit men telkens te dunnen of ze de dna kit of een andere moeten, ik kan deze wel eens in de groep gooien als je wilt
hoe, waar, wat? Kom ook wel ff gluren dan!Roy RS schreef: 09 aug 2022, 12:45 Nou na wat foutjes bij rdw en 3 dagen niks gebeurd is de bpm betaald zojuist…nu weer wachten.
Geen idee wanneer ik de card krijg, maar zondag wil ik naar cars en coffee in utrecht…
Mwah, tis niet echt mn hobby zeg maarMark 320iS schreef: 16 aug 2022, 09:57 Dat kussentje is idd wel handig. Heb je zin om de velgen van mijn M3 ook een keer zo te komen poetsen? Ik denk dat daar zelfs een meetbare besparing te vinden is in het onafgeveerde gewicht met alle remstof die erop zit.
Oh staat die er ook op, ik wilde gewoon die mooie heup van de Yaris vastleggen. Wie boeit nu een 765lt
Roy RS schreef: 16 aug 2022, 09:24 Verder kwam ik erachter dat een deur openen met de brug in de garage goed gaat, maar wel krap is en ik wil mijn lak graag netjes houden dus even een extra kussentje erop gemaakt….zo onhandig ook, deuren. Daarom wil ik die dus nooit.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Marc42, mauritsklein, Nico e39, RJK en 15 gasten