Maxi cosi is er al. Vrouwlief past nog prima op de bijrijdersstoel met de draaibare maxi cosi er achter. Maar aangezien zij 1,86 is en ik 1,97 ben gaat een 1 serie wel echt te krap worden. Vooral qua ruimte op de achterbank!Jan Terwolde schreef: 20 nov 2021, 10:49 Als het bij 1 blijft en geen of kleine honden oid is een hatchback ook echt zat ruimte. Voor 2 ook nog wel zonder honden. Verder heb je die bak van de kinderwagen een jaar later al lang niet meer nodig. 4 deurs is wel echt belangrijk, anders is het echt klote om iedere keer de maxi cosi er in te krijgen.
1 ding is nog belangrijker, zoek uit wat voor stoeltje weinig ruimte inneemt, want normaal zitten in de stoel ervoor is er niet bij in een 1 of 3 serie als je groter als 1.70 bent... Een normale maxi cosi neemt echt veel ruimte in beslag. Voor een vervolgstoel heb ik wel een goede waar je zo 10 a 15cm mee wint en de kleine wel nog achterstevoren kan zitten wat veiliger is maar weet zo niet uit mijn hoofd, kan het voor je nakijken. Nu kun je natuurlijk wel de bijrijder kut laten zitten en zelf normaal![]()
ik zeg m140i, toch weer aardig lichter als een m340i touring. Laatst zelf kofferbak zitten vergelijken tussen mijn f20 en een f30 touring, echt weinig verschil, ook is de kofferbak niet het belangrijke om te bekijken, het gaat om de ruimte op de achterbank. Als je echt meer ruimte wil moet je echt 5 serie of een skoda gaan ofzo..![]()
Maat van mij heeft een V60 maar zelfs daar kun je ook niet normaal voor zitten..
Kofferbak f31 vs f20 scheelt ook weer 135 liter, dat is toch een flinke hoop!
Lease Tesla is nog een 4%, die nog even houden ipv een velar scheelt ongeveer de kinderopvang aan kostenArthur schreef: 20 nov 2021, 11:07 Een 1-serie aanraden aan iemand die een kind verwachtHet is een hatchback idd, en verder zo’n beetje de kleinste in z’n klasse. Zoek dan gelijk de opvolger maar op want dat wordt hem niet.
Mss beter die lease Tesla meteen wegdoen voor een Velar, probleem opgelost lijkt me![]()