Ja en het dak heel erg smal, foto vertekend een beetje..
En volgens mij moet jij écht een bril Joost///Joost schreef: 24 okt 2019, 21:35 Ah op die manier. Nu snap ik je. Ik zal morgen nog eens vergelijken op groot scherm. Ik hoop wel voor je dat je een betere verkoper bent dan een photoshopper.![]()
Dit.Robin schreef: 24 okt 2019, 18:31De mijne lijkt meer op 'n Golf 7 zegmaar en in mijn ogen is de 8 juist een frontdesign met minder motorruimte vanwege abrupter aflopend/platter front/lagere koplampen(?), de mijne dus meer Golf 7, hoger front design.///Joost schreef: 24 okt 2019, 17:23 Er moet ook ruimte zitten voor radiator, fan en kreukelzone, dus ik denk niet dat het zo eenvoudig te wijzigen is.
Dus ik snap niet hoe je dit bedoelt eigenlijk....
Mijn punt, de koplampen lijken de laag in 't front te zitten op de foto's, vind ik minder.
Dit exact.sitechris schreef: 25 okt 2019, 08:45 Op zich geen verrassend ontwerp. Bij iedere Golf moet ik altijd even wennen aan het ontwerp maar na verloop van tijd begin ik het steeds meer te waarderen. En altijd is de houdbaarheid van in- en exterieur fantastisch. They age well. Ik ben benieuwd naar de GTI en R!
Eens, dat lijkt net een soort van mini X1.Tom schreef: 25 okt 2019, 08:55 Ben geen VAG liefhebber, nooit geweest, maar ik vind 'm wel erg fraai. Die lijn bij de voorlichten die helemaal doorloopt naar achter is mooi gedaan.
Puur qua looks vind ik 'm mooier dan de nieuwe 1 serie.
Jij moet lekker BMW blijven rijden, past beter bij het imago van het merkBaboulah schreef: 25 okt 2019, 11:33 Nou was ik toch never nooit van plan om een golf te rijden, dan pak ik liever het ov
Gebruikers op dit forum: sebas16v en 2 gasten