maik???????spreken wij ergens af?????

150 pk ibiza niet echt spannend maar toch blazen!!!ik heb ze top nog nooit gezien......en over 5 maanden gaat ie eruit.....
Als je nu gas ga geven heb je over 5 maanden zijn top wel bereiktchristiaan linneweever schreef:ik kom vanuit den haag /zoetermeer!!!
maik???????spreken wij ergens af?????: 8)
150 pk ibiza niet echt spannend maar toch blazen!!!ik heb ze top nog nooit gezien......en over 5 maanden gaat ie eruit.....
Wat dacht je van het parkeerterrein binnen in de totalbocht in Zoetermeer langs de A12 Chris? Om half 8 moeten we ongeveer bij de Mac zijn bij Utreg, dus om kwart voor 7 daar?christiaan linneweever schreef:ik kom vanuit den haag /zoetermeer!!!
kwart voor 7 daar lijkt me een strak plan....ik zal daar met benny staan!!!!Maik schreef:Wat dacht je van het parkeerterrein binnen in de totalbocht in Zoetermeer langs de A12 Chris? Om half 8 moeten we ongeveer bij de Mac zijn bij Utreg, dus om kwart voor 7 daar?christiaan linneweever schreef:ik kom vanuit den haag /zoetermeer!!!
De Porsche is inderdaad een tiptronic, vind het ook maar een vaag gebeuren, maar het cabrio gebeuren staat me wel aan aangezien het echt lekker warm gaat worden. Corvette is eveneens een automaat, dus in dat geval zou ik met de 325i moeten gaan.Knot schreef:Sander,
Ik zeg pak altijd een handbak (weet niet wat de 996c is), sprintjes tegen een 996 tiptronic waren met mijn M3 vaag omdat die automaat niet lekker reageerde daardoor pakte ik soms echt dikke meters.
136pk tegen 120pk tsja, ik kom niet om te patsen, dat was zelfs met de 295pk van de M3 niet gelukt maar ga gewoon mee voor de gezelligheid en om eventueel opnamen te maken van het verschil tussen mijn 200km/u steady en de rest wat voorbij komt.
volvoc30 schreef:Hoe laat spreken we af bij BP nieuwekerk aan de ijssel?
pagina 2 van dit topic.Maik schreef:Even voor de tijden, uitgaande van de route A20 - Mac - A27 - A1 - DL:
Vertrek vanaf BP de Vink, A20: 7.00uur HEEL VROEG DUS! 8)
Aankomst Mac Nieuwegein, A12 afslag 18, zuidkant: 7:30uur (later kan natuurlijk wel, maar dan geen tijd voor getrut)
Snel koffie lurken en de auto weer in: 8:00uur
Aankomst parkeerplaats DL: 9:51uur (1:51uur rijden volgens map24).
Zoiets?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten