Moest die onderweg nog olie bijvullen ??Luco schreef: 23 aug 2019, 14:13 (...)
Klopt Tom, dit keer ging het redelijk netjes, ik moest alleen telkens wachten op die gozer in die Mazda![]()
![]()

Moest die onderweg nog olie bijvullen ??Luco schreef: 23 aug 2019, 14:13 (...)
Klopt Tom, dit keer ging het redelijk netjes, ik moest alleen telkens wachten op die gozer in die Mazda![]()
![]()
2 meter is geen gepaste afstand RicoRiceaux schreef: 23 aug 2019, 15:23 Neehoor, ik hield gewoon gepaste afstand omdat ik geen zin had in bakstenen op m’n auto omdat Luco weer door een pui heen knalde.![]()
Ja, jij zat nog achter me met rondje van de zaak over de rotonde.Tom schreef: 23 aug 2019, 14:58Oh idd Arjan reed voorop! Zat in hetzelfde groepje als jou Joël.Joël D. schreef: 23 aug 2019, 14:10 Ligt er ook wel een beetje aan wie er vooraan rijdt. Ik reed in het groepje van Arjan (wel achteraan), maar dat ging netjes. Als degene vooraan het rijtje loopt te trappen, dan houd ik het voor gezien.
Wat is het nou? Moest je aldoor wachten op me of was ik je aan het opdrukken?
als ik rustig aan deed kon je weer bijkomenRiceaux schreef: 23 aug 2019, 16:53Wat is het nou? Moest je aldoor wachten op me of was ik je aan het opdrukken?![]()
Is dat JWD?sitechris schreef: 26 aug 2019, 07:10 https://www.autobahn.eu/13963/video-idi ... purmerend/
Juist ja. Streetgasm tokkies.
veejay schreef: 26 aug 2019, 08:22 Maar wat was precies zijn plan? Een donut of drift zie ik met zo een aanloop en de beschikbare ruimte niet zo snel gebeuren. Maar ik heb dan ook geen M3.
Huh?Robin schreef: 23 aug 2019, 15:03 Arjan netjes? Die staat nog te katoenplukken bij Hoechst AG met 'n ijzeren bol en klem om z'n voet.
![]()
+1Fabian schreef: 26 aug 2019, 10:38 DE reden voor mij om me bij soort meetings afwezig te houden. En als ik er al naartoe ga, ergens parkeren buiten het "maailveld".
Ook ooit één keer bij zo'n (eerste?) Cars & Coffee wezen kijken. Nog met Stephane staan kletsen. Idee van zo'n meeting is wel leuk. Waren ook mooie auto's bij maar kansloos testosteron gebeuren/gedrag verder. Sindsdien sla ik dat soort evenementen over, wil daar op geen manier bij betrokken zijn.Tristan schreef: 26 aug 2019, 10:43
Ben ooit 1x gaan kijken bij zo'n event bij R'dam Airport. Kon niet langer dan 10 min. volhouden. Haantjes en patserig gedrag ging me vreselijk irriteren. Spotters die te dicht bij de auto's staan. Was toen al verbaasd dat het goed ging. Is wachten totdat het echt fout gaat. In GB ging pas ook al fout toen bestuurder macht over het stuur verloor en zo publiek in reed.
Wat een enorme trieste sukkel. Je zou vrijwillig je rijbewijs inleveren.sitechris schreef: 26 aug 2019, 07:10 https://www.autobahn.eu/13963/video-idi ... purmerend/
Juist ja. Streetgasm tokkies.