Ha die Hans,
leuk te horen dat je de SL ook wel aardig vond sturen, maar ik moet je toch even corrigeren :!:
Je kan ook met een SL de hele weg nodig hebben als je de beveiliging er af gooit. Dus het gummen en vegen ( driving-fun ) is wel degelijk mogelijk.
Jij heb je natuurlijk ( net als ik ) heel netjes gedragen, omdat je in een andermans en in een hele vreemde auto rijdt, maar als je hem een paar dagen zou rijden dan word je met de dag ( of met het uur ) brutaler en binnen een week gaat het dak eraf. 8) 8) 8)
Er is echter altijd een soort van back-up >>> als je er bijna vanaf vliegt grijpt de elektronica in. Je kan het ongeveer met die van jou vergelijken. Bij jouw Z06 reageert de elektronica ook heel laat, bijna te laat.
Ik vond het in ieder geval prachtig om weer even een stukje in een Corvette te rijden.
Dit was al mijn tweede ritje.
Je moet wel alle zeilen bij zetten in vergelijking met een MB. Mosschien ga ik naar Duitsland om een zogenaamde Corvette Performance Training te volgen. Dit wordt georganiseerd door de importeur. Het duurt een dag en de kosten weet ik niet precies meer, maar ik dacht zo'n 750 euro. Er zijn 3 niveau's ( of levels ) , maar de zogenaamde Safety Training is voor de al wat ervaren rijder niet meer zo spannend.
Het 2e is dat wel en het 3e level is helemaal een feest 8)

8)

8)

Je kan dan ook een door hen beschikbaar gestelde auto rijden. Het is dan een C6 en ook wel een Z06, maar ik denk dat je beter in je eigen wagen kan deelnemen. Zo'n dag is zeer nuttig en zeker als je de Corvette beter wil leren kennen.
Als je ook interesse hebt >>> laat het me dan even weten. Ik zal van de week de data nog even opzoeken of ernaar informeren.
Nou Hans ik wens je veel rijplezier met de
CORVETTE en heeeeeeel voorzichtig de snelweg op draaien he :!: :!: :!:
Mazzel
Cor