Maar de auto is super super super gaaf. Folder ook. Mooie interieurcombo's

Volgende leasebak voor Macboy

Joop schreef:Je moet er wel even voor gaan zitten, maar wel mooie beelden.
Ook helaas het minpunt van dit filmpje: "Heeft een erg hoog daar-wil-ik-rijden-gehalte". Iemand een idee waar dit opgenomen is? Lijkt wel Spanje of Italië.
Overigens glijden beide versies behoorlijk over hun voorwielen, terwijl ze toch niet echt aan het doorjakkeren waren had ik het idee. Auto's lagen namelijk mooi vlak in de bochten (waarschijnlijk Magnetic Ride). Daarbij de voorwielaangedreven A5 iets meer dan de AWD S5 (waarschijnlijk door de combinatie van ver naar achteren geschoven V8 en AWD). Maar misschien zou RWD de auto goed doen; en dat vind ik eigenlijk nog het meest spijtig; De A5 (en eigenlijk de TT ook) zou eigenlijk gewoon een achterwiel aangedreven auto moeten zijn. Dat zou voor mij de keus tussen een Audi en een BMW een stuk moeilijker maken waarbij je mij waarschijnlijk ook niet meer in BMW zult terugvinden.
Al met al een schitterende wagen, waar eigenlijk niets mis mee is.
Volgens mij moet je toch echt stoppen met drinken Romo... Taunusromo schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Taunus_12m1.jpg
Zeg ik toch.................................
Deze quote staat ook nog als een huis???Romo schreef:Audi will always be an overpriced VW............................IMHO
Indeed, look at the rear side window, OMG that is bad contructorship......................look than again at the royal Hoffmeister fold.........................now what I mean?
If you want a VW, than buy one, if you want real "Freude am Fahren"...................you know what to do......................
So BMW al the way..........................................
Als echte BMW man ben ik het volledig met je eens. Die 3 coupe ziet er als een seniorenmobiel uit vergeleken met die Audi.Maik schreef:En nu de mening van iemand die EN geen audi EN geen bwm heeft:
ik vind de audi mooier 8)
Toch wel lullig dat de E92 het dan dus niet eens haalt bij een Taunus![]()
Maar mijn mening was serieus, de audi is op bovenstaande foto's mooier imo.
Ja een turbo scoot mobiel......Rico v Velzen schreef:Als echte BMW man ben ik het volledig met je eens. Die 3 coupe ziet er als een seniorenmobiel uit vergeleken met die Audi.Maik schreef:En nu de mening van iemand die EN geen audi EN geen bwm heeft:
ik vind de audi mooier 8)
Toch wel lullig dat de E92 het dan dus niet eens haalt bij een Taunus![]()
Maar mijn mening was serieus, de audi is op bovenstaande foto's mooier imo.
We kunnen lang discusieren over zijn presentatie techniek (jatwerk?) maar hij maakt mooie filmpje met exclusieve autos. Laat het geluid van de motor altijd goed horen, is niet vies van wat driftwerk. Dus ik denk dat we aan de ene kant wel blij mogen zijn met sjoerd.Joop schreef:Wat een prutser (en dan hebben het niet over de auto):
"Ik zou niet weten wat je anders moet kopen voor 76 mille!?" --> ik zou zeggen zo'n 80% van de auto's die er te koop zijn
"S5 herkenbaar naast de zilveren spiegels, die overigens op iedere Audi kunt bestellen, aan de V8-badge op de flanken" --> elke sjonnie kan een V8 op z'n 4-cyl. zestienklepper plakken
Maar goed....
Verder aardig filmpje, maar laat het scherpe commentaar maar aan Jeremy Clarkson over.
Gebruikers op dit forum: bleu_dust en 23 gasten