e39 m5 ervaringen
- Sjaak Langendoen
- deep r
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Fasteddie heeft er één gehad, met een joekel van compressor erop [img:15:15]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... ghing7.gif[/img]
Echt een heel erg rare vent hoor, die eddie [img:23:15]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... s/bduh.gif[/img]
Echt een heel erg rare vent hoor, die eddie [img:23:15]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... s/bduh.gif[/img]
- Adje ///M3
- Fasteddie
Hahahhaaa...een e39 540i is zeker wat !
Hangt er een beetje vanaf wat je gewend bent.....een 540i is echter niet met een M5 te vergelijken...
Met de 540i heb ik 130.000 km over de Autobahn gereden....en daarvoor was het een prima wagen...
Inderdaad Adje...gelijk goed aanpakken
Hangt er een beetje vanaf wat je gewend bent.....een 540i is echter niet met een M5 te vergelijken...
Met de 540i heb ik 130.000 km over de Autobahn gereden....en daarvoor was het een prima wagen...
Inderdaad Adje...gelijk goed aanpakken

Laatst gewijzigd door Fasteddie op 23 feb 2007, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sjaak Langendoen
- Sjaak Langendoen
Ik rij nu met een E46 touring(328) en hiervoor wat Seat's met turbo en nog een hele lijst met van alles en nog wat in de loop der jaren.Fasteddie schreef:Hahahhaaa...een e39 540i is zeker wat !
-
was met vakantie dus daarom late reactie
Een M5 is gewoon een topauto die voor dagelijks gebruik heel goed bruikbaar is.Let wel op dat je een 'goeie'koopt omdat er veel rommel aangeboden word.(zie ander draadje)
Ik rij nu een aantal weken met de auto en heb er echt schik mee.Het verbruik is ongeveer 1 /7,5 en het olieverbruik is bij mijn auto nihil in tegenstelling tot de verhalen van 1/2000 haal ik makkelijk de 6000km met 1 liter.De auto die je op het oog hebt is van 2002??? omdat je zegt dat het een nieuwere uitvoering is? Ik snap dan niet de opmerking van de facelift lampen omdat die in 2002 al standaard gemonteerd zaten??.Als de auto van voor 02 is en GEEN terugroepaktie heeft gehad zou ik er heel erg mee uitkijken!!!
Waar ik benieuwd naar ben als het wel een 02 auto is of het vanos systeem bij statinair draaien ook een tikkend geluid maakt.Mijn auto doet dat namelijk en bij navraag bij mijn dealer blijkt dat ALLE M V8 motoren een tikkend geluid maken onder de 1000 tpm.
Wat me opvalt op de foto is dat hij achter erg diep in de veren ligt!!!
Een M5 is gewoon een topauto die voor dagelijks gebruik heel goed bruikbaar is.Let wel op dat je een 'goeie'koopt omdat er veel rommel aangeboden word.(zie ander draadje)
Ik rij nu een aantal weken met de auto en heb er echt schik mee.Het verbruik is ongeveer 1 /7,5 en het olieverbruik is bij mijn auto nihil in tegenstelling tot de verhalen van 1/2000 haal ik makkelijk de 6000km met 1 liter.De auto die je op het oog hebt is van 2002??? omdat je zegt dat het een nieuwere uitvoering is? Ik snap dan niet de opmerking van de facelift lampen omdat die in 2002 al standaard gemonteerd zaten??.Als de auto van voor 02 is en GEEN terugroepaktie heeft gehad zou ik er heel erg mee uitkijken!!!
Waar ik benieuwd naar ben als het wel een 02 auto is of het vanos systeem bij statinair draaien ook een tikkend geluid maakt.Mijn auto doet dat namelijk en bij navraag bij mijn dealer blijkt dat ALLE M V8 motoren een tikkend geluid maken onder de 1000 tpm.
Wat me opvalt op de foto is dat hij achter erg diep in de veren ligt!!!
- Sjaak Langendoen
Rico,Zou wel leuk staan voor je deur,M5/M3 8)
M5 uit Duitsland halen,is dat aan te raden??
Iemand deze M5 al eens bekeken??
http://auto.marktplaats.nl/bmw/74853324 ... d-wis.html?
M5 uit Duitsland halen,is dat aan te raden??
Iemand deze M5 al eens bekeken??
http://auto.marktplaats.nl/bmw/74853324 ... d-wis.html?
- deep r
Auto is van begin 2000.
Volgens bmw is 3 maanden voor deze auto werd geproduceerd het vanos systeem aangepast en de nieuwe type zuigerveren.
Bij de montage van de nieuwe koppen is er ook het een en ander veranderd aan het vanos systeem. (vraag me niet wat hier krijg ik de oude rekening van bij de aankoop keuring)
Wat betreft de achterkant hij had heeel veel troep achterin liggen die dag en een zeer zware (overbodige) muziek installatie
Volgens bmw is 3 maanden voor deze auto werd geproduceerd het vanos systeem aangepast en de nieuwe type zuigerveren.

Bij de montage van de nieuwe koppen is er ook het een en ander veranderd aan het vanos systeem. (vraag me niet wat hier krijg ik de oude rekening van bij de aankoop keuring)
Wat betreft de achterkant hij had heeel veel troep achterin liggen die dag en een zeer zware (overbodige) muziek installatie

-
deep r schreef:Auto is van begin 2000.
Volgens bmw is 3 maanden voor deze auto werd geproduceerd het vanos systeem aangepast en de nieuwe type zuigerveren.![]()
Sorry deep dat ik zo wantrouwig ben maar volgens mij is dat niet mogelijk.De latere modellen(na 2001) hadden andere (verbeterde) blokken en een verbeterde vanos wat niet past op de oudere blokken (t/m 01)
Als er modificaties uitgevoerd zijn moeten die bekend zijn bij je dealer,als dat niet gedaan is zou ik die auto NIET kopen!!!
Als je nog een goeie zoek de mijne is te koop MET modificaties en zonder allerlei onduidelijkheden!!

- Sjaak Langendoen
- Sjaak Langendoen
- Peter Tunissen
- Ravin ///M
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dat heeft hij inderdaad duidelijk gemaakt hier.Peter Tunissen schreef:Kan Leonard vast beter zelf vertellen, maar volgens mij was die auto al bij aanschaf als 'tijdelijke' auto bedoeld.Arnoud schreef:Is misschien een wat kritische vraag Leonard, maar waarom is je auto nu alweer te koop als hij zo goed is? Je hebt hem net drie weken...