De 318is kan dus vanaf heden weer weg, want ik begin volgende week met stage. De komende maanden heb ik dan geen auto nodig, omdat ik bijna elke dag lekker in de W12 van Maurice kan vertoeven

Dit spaart mij in de maand een hoop centen. Een lossepols berekening: e30 totale kosten per maand ~200 euro + vaste supermarkt loon + stage vergoeding maakt ongeveer 1000 tot 1050 per maand. Die 200 euro die ik hier bespaar kan ik goed gebruiken voor een nieuwe kar. En in de tijd dat ik op stage ben kan ik ook vrij weinig uitgeven in tegen stelling tot de normale studenten tijd.
Dat is de beredenering om de e30 nu met druk erachter weg te doen. Hij staat nu al een tijdje min of meer te koop, maar gebruikte hem ook nog wel dus maalde er niet echt naar of hij weg ging of niet. Hugo is geinteresseerd maar twijfeld nog een beetje wat hij precies wil. Mocht je hem echt willen Hugo, kan je er best wat korting op krijgen mocht ik je zo overhalen. Blijft hij ten minste ook op DF, wel zo'n prettig idee.
Dus iemand die een goede 318is e30 wil of iemand kent die hem wil. Melden! Hugo kan je precies vertellen hoe hij rijdt.
Tuning van de IS zal dus niet gebeuren, Mark en ik willen gewoon een 325i e36