AAN ALLE LONDON TUNNELRUNNERS !!!

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Eltjo

Bericht door Eltjo » 19 feb 2007, 01:13

Macboy schreef:Wie van de mensen die niet zijn geweest kan raden welke twee auto's dit zijn?

[img:1280:960]http://www.ilija.nl/tunnelrun/70.JPG[/img]
Porker 996 non-turbo met turbo velgen
Masser (4200) Spyder

Zo :)

Macboy

Bericht door Macboy » 19 feb 2007, 01:15

Knap man!!! Foto's ergens gezien, of een echte autokenner?

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 19 feb 2007, 01:16

Mooi verwoord Ilja, het was inderdaad een legendarisch weekend 8)

964RS

Bericht door 964RS » 19 feb 2007, 01:16

Laatst gewijzigd door 964RS op 19 feb 2007, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 19 feb 2007, 02:02

Tsja, mijn verslag, wat moet ik er over zeggen?

Om te beginnen een heel groot compliment voor alle deelnemers.
Geen wanklank gehoord, geen enkele gevaarlijke situatie zien gebeuren; iedereen heeft er volgens mij uitghaald wat erin zat zonder een moment een gevaar voor zichzelf, andere deelnemers of nietsvermoedende toeristen te zijn.

De reis erheen was al gaaf, ging vanaf Dover wat vlotter dan tot dan toe. Net wat Ilija zegt, met een groepje gekken flink wat doortrappen blijft stoer.
De zaterdag verder maar gevuld met een toeristische route door Londen, wat winkelen en lekker eten & drinken.

Op zondagmorgen de big show: fokking hell, wat was dat gaaf (en wat heb ik een auto nodig die meer lawaai maakt dan een standaard 147, als zo'n mafkees in een Viper, DeLorean of Esprit met open uitlaat zijn gas open trekt hoor je je eigen tor @ 7000rpm dus ook niet meer :lol:).
Er werd hard, maar ook zeer gedisciplineerd gereden (behalve door een enkele verdwaalde toerist die dan ook prompt door twee attente lokale agenten op een stopteken en full cavity search werd getrakteerd :lol:), de tunnels waren awesome (vooral die ronde, daarvan wil ik later als ik groot ben een replica in mijn achtertuin) en de agenten waren ook erg sportief (een hele dikke pluim voor degenen die stilletjes de andere kant opkeken of de deelnemers zelfs met open raampje vanuit hun dienstwagen aanmoedigden).

En als je denkt dat je dan alles weer gezien hebt kom je bij die Virginia Waters meet aan en ziet daar ongeveer het BNP van Angola aan sportauto's bij elkaar staan.

Er is maar een manier om dit weekend samen te vatten voor de achterblijvers en dat is niet in woorden, maar in filmpjes.
Morgen meer in dit theater. ;)

Oh ja, een ding nog: die Monaro!
Twee keer geprobeerd hem te filmen, een keer bij de dB-meting en een keer in die ronde tunnel: beide keren gaf hij volgas en schakelde de videocamera zichzelf van schrik uit. Hoe stoer kan het worden. 8) :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 19 feb 2007, 02:25

Oh ja: autoalarmen gingen af vanwege het lawaai dat uit auto's kwam (ons eiger Scooby en E30 :) )

Tom

Bericht door Tom » 19 feb 2007, 05:00

Morgen alles lezen maar GVD WAT JAMMER dat ik dit moest missen.
Ik had helaas andere verplichtingen waar ik niet onderuit kon :(

Niet normaal dit

kris

Bericht door kris » 19 feb 2007, 07:49

partyondude schreef:Het was echt bizar, sla jezelf alsjeblieft voor je harses als je geen goede reden had om mee te gaan :D
is dit een goede reden?

http://www.lancerevoclub.org/forumnl/at ... 1171839501

:lol: :lol:

Eltjo

Bericht door Eltjo » 19 feb 2007, 08:21

Macboy schreef:Knap man!!! Foto's ergens gezien, of een echte autokenner?
Had de auto's echt nog niet gezien, dus een echte autokenner dan maar... :D

Michel P

Bericht door Michel P » 19 feb 2007, 09:08

Dit was echt een superB weekend, allemaal bedankt voor de fantastische sfeer en de pret die we samen hebben gehad. Hoe groot moet de cultuurschok voor velen uit Nederland wel niet zijn geweest. Auto liefde is in Engeland ongekend, geen enkele keer het gevoel dat je ongewenst bent met je lawaaibak. Thumps up was het enige wat je in UK kreeg.

De liefde voor heftige auto’s is in de UK werkelijk extreem, waar je hier af en toe exoot ziet, kom je ze daar bij regelmaat van de klok tegen, dat begon al in Calais, met bijna de complete snelle Audi vloot.

Peter en Tomaz waren eigenlijk als verklapte toeristen mee, want die hebben zaterdagmiddag de London tour gereden, waarbij Peter regelmatig telefonisch verslag uit over de beziendswaardigheden ;-)

Waar het NL wagenpark was voorzien met toch een niet allerdaagse selectie aan auto’s, waarvan ik stuk voor stuk heb genoten. Prachtige autolaat en motor geluiden, welke gezamenlijk voor een fantastisch concert zorgde, begon het feest helemaal bij de eerste ontmoeting toen we net de trein af waren in de UK. Op de parkeerplaats werden we opgewacht door een fraai wagenpark, waarbij de oranje Diablo met statige lady driver op menigeen indruk maakte. Na wat kijken naar een ieder zijn auto, richting hotel in London gereden, waarbij er helaas voor Macboy geen Bridge 55+ snelheden werden gereden, maar lichtelijk sneller  man o man wat klinkt zo’n TVR 4.5V8 geil, voor mij de auto die mij de meeste indruk heeft gemaakt. De sound, de looks en de power zijn gewoon extreem bruut.

Na aankomst hotel de auto in de afgesloten parking gezet, en met de metro London in, lekker gegeten en rond gelopen, waarbij we wederom enorm veel pret hebben gehad. Zelf de terugweg in de metro was lachen gieren brullen :lol:

Aan Nederland zijde was een fantastische stealth auto, een Subaru Impreza 1.6GL op LPG, respect, wat een pracht project, mat zwart is de kleur die super op deze family saloon tot zijn recht komt 8)

Zondag ochtend, is het opstaan om 4.50 uur geen probleem gezien het vooruitzicht van die ochtend. Douchen, aankleden, spullen in de auto, olie peilen, verzamelen, en samen oprijden naar de Milenium Dome, Waar de Engelsen zich reeds hadden verzameld. Wat hierna gebeurde is eigenlijk onbeschrijfelijk ……………………. Van hoog toerige S2000, extreme opgefokte japen met turbo, dikke USA muscle V8’s, het dutch Viper combo, de V8 compressor power, de TVR’s , de TWEE Z4 Alpina roadsters, in de zelfde kleur, waarvan eentje van Femme (die nog wel wat demper tips heeft gehad van zijn mede Alpina rijder) en vele andere auto’s die ik vergeten ben………. Het vlammen door de tunnels was werkelijk AWESOME.

Na al dit geweld naar de Pistonhead meet, waarvan zeker toen we de autobaan af waren prachtig was, heerlijke slingerende weggetjes door het glooiende landschap. Daar aangekomen werkelijk onze ogen uitgekeken. De Autorai is na dit overbodig geworden. Hoogtepunt de F40 voor mij, de enige Ferrari die mij werkelijk wat doet. En verder teveel moois om op te nomen.

Met een 4tal auto’s terug naar de trein gereden, een oude GTT lijk, een overjarige M5 met teveel KM’s op de klok, en een pimp daddy STI. Man o man de run op de M20 keeps on bringen a smile on my face! Fuck the bridgeclub :lol:

Als afsluiting in NL even lopen klooien met iemand in een GTT, man rij toch eens door! Thumps Up, voor deze waardige afsluiting van de dag.

En nogmaals iedereen bedankt voor de pret.

P.s. Femme als het een cabio moet worden staat bij deze de keus vast!

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 19 feb 2007, 09:38

Fasteddie schreef:Mooie foto's Macboy !
(Reken er een beetje op dat andere wat mooie plaatjes hebben kunnen schieten en kunnen filmen....mijn camera was helaas leeg...)

Oh...de E30M3....heeeeele nette wagen !...respect hoor.....maar rij nou eens door man ! :mrgreen: .....
Die 1.6 ging niet harder, sorry patrick :lol:

René130i

Bericht door René130i » 19 feb 2007, 09:42

Zal nog een verslagje schrijven maar alvast één foto... priceless:

[img:768:1024]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/IMG_1596.jpg[/img]

Hielke

Bericht door Hielke » 19 feb 2007, 10:05

Prachtige verslagen mannen, een mooie trip 8)

HansD

Bericht door HansD » 19 feb 2007, 10:23

Gave verhalen en mooie foto´s. Jammer dat ik niet meekon.

Harrie

Bericht door Harrie » 19 feb 2007, 10:32

Macboy schreef:
Met afstand de mooste foto!!! :wink:

[img:1280:960]http://www.ilija.nl/tunnelrun/17.JPG[/img]
Wat een gaaf weekend moet dat geweest zijn. TOP.

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 19 feb 2007, 10:47

@Harrie: dit waren nog de nette uitvoeringen MET spijkerbroek....wat er 's morgens het hotel binnen kwam lopen om 06:00 was nog beter !
Die hadden zo in de nieuwe film "The London Tunnel Run Extreme" kunnen meespelen, alleen dan wel x-rated :mrgreen:

Vermoeden bestaat dat Bram deze 2 besteld had...maar dat ze een uur te laat kwamen omdat Bram zijn horloge niet had aangepast aan de engelse tijd... :mrgreen:

Nog ff over die Vauxhall Morano: de eigenaar vertelde dat de auto nu 612 pk heeft....de injectoren waren eigenlijk iets te klein, zodat dit binnenkort aangepast gaat worden....hij wilde ongeveer 900pk uit die sleeper gaan halen :shock:
Het subtiele stickertje achterop, saying "TOXICATED" was echt een understatement...
Heb achter een Corvette Stingray en die Morano gereden...die Corvette stond gewoon stil !!!...en als de Vauxhall gas gaf in die tunnels was het complete WAANZIN ! :shock:

Moest wel een paar keer flink in de ankers na wat bochten in de tunnel waarbij ieder weer stil stond na acceleren...

"I survived the London Tunnel Run" 8)
Laatst gewijzigd door Fasteddie op 19 feb 2007, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.

René130i

Bericht door René130i » 19 feb 2007, 10:49

Ons verslag:

Vrijdag 15:00. Op weg van werk naar huis... Nog wat spulletjes inpakken en op naar het werk van Loes. Vanaf daar direct naar Elmar en Doritha. En het eerste wat daar opviel, was uiteraard de Viper :D Wat daarna opviel was zijn motorgeluid. Nog nooit zoiets gehoord, geweldig.

Even met z'n vieren wat gegeten om daarna naar Calais te rijden. Iets van 20km van Calais was ons hotel. Deze was te bereiken via erg veel kleine wegen, wat natuurlijk niet heel erg was. Bij een hoge spoorovergang liet Elmar nog even zien dat de Viper beter kan vliegen dan de General Lee.

Nog even (heel even, ja de Franser zijn wel gastvrij) in de lounge gezeten en redelijk vroeg al op één oor. De volgende dag word je dan wakker met dit uitzicht (beetje slechte foto):
[img:800:600]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/uitzicht.jpg[/img]

Inpakken:
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/inpakken.jpg[/img]

Fototje voor het kasteel:
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/kasteel.jpg[/img]

En op weg naar de Tunnel, waar wij zo ongeveer de hele groep tegenkwamen. Een km na het uitrijden vanaf te trein meeten bij het eerste tankstation:
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/uk1.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/uk2.jpg[/img]

Daarna op weg naar de ontmoeting met de UK peeps:
[img:768:1024]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/file.jpg[/img]
@ cop :lol:

Van deze meeting zijn al genoeg foto's gepost (oranje Lambo) :P

Op weg naar het Ibis Hotel:
[img:768:1024]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/naaribis.jpg[/img]

Natuurlijk is er weer een groepje die verkeerd rijdt :D
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/naaribis2.jpg[/img]

's Avonds Londen in geweest (eten, drinken en voor sommige mensen (lees: één) shoppen :/)

En dan (vast nog wat dingen vergeten) kom ik bij de tunnelrun. Alleen is het zó moeilijk om dit te beschrijven... Misschien lukt dit me later nog :lol:

[img]http:1024:768]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/run.jpg[/img]

[img:768:1024]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/groteben.jpg[/img]

Gistermiddag terug met de trein, samen met de grootste idioten van de hele club :lol::
[img:768:1024]http://www.hazze.nl/foto/LondonTunnelrun/treinterug.jpg[/img]

Dutch

Bericht door Dutch » 19 feb 2007, 10:57

Mooie verslagen, mannen, idem voor de foto's, vooral de eerste vier series van Macboy. Zitten echt pláátjes bij! 8)

O ja, Peter, wij hadden óók een heel mooie avond, hoor, die naar ieders mening voor herhaling vatbaar is... :wink:

Gino

Bericht door Gino » 19 feb 2007, 11:33

Wat ongeloofelijk gaaf zeg! Ik heb duidelijk een uniek auto evenement gemist.

Keep the pics coming!

Rein

Bericht door Rein » 19 feb 2007, 11:33

Mooie foto's
:D

Heb alleen niks gelezen over een tunnelrun? :?

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 19 feb 2007, 11:57

Supergaaf dit jongens 8) leuk ook om de verslagen te lezen.. ik heb echt iets gemist zie ik.. :? jammer maar de volgende keer bij ik er zeker bij. Maar wat me opvalt dat die engelse met zulke geweldige exoten aankomen echt geweldig! maar als er een leuke meeting in nederland is mis die ik TVR's, GT3 RS, ferrari F40, en andere kanonnen..terwijl die hier in nederland ook rondrijden alleen zijn dat vaak rijke zakenlui die geen tijd hebben om op bv een forum als deze informatie uit te wisselen laat staan een om naar een meeting te komen..
Het leeft veel meer in engeland denk niet dat het linkse amsterdamse gemeentebestuur in zal stemmen als zoiets hier in amsterdam zal gebeuren..

Maar kom nu maar op met die filmpjes :lol:

Daniel

Bericht door Daniel » 19 feb 2007, 12:06

Helaas ook geen tijd gehad, ik was er graag bij geweest. Meer foto's! :)

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 19 feb 2007, 12:14

@Hans:
je hebt helemaal gelijk...is even afwachten hoe de organisatie eea. in NL wil gaan doen....
Duidelijk is wel dat "sommige mensen" al hun pet gaan lopen poetsen, stropdas recht gaan doen, schoenen gaan poetsen...en "waarde" collega's gaan inseinen zodra informatie bekend is......
De engelse Bobby die staat te glimlachen als een TVR voorbij komt knallen en vervolgens gewoon verder loopt....ipv. een druk bellende "HB..HB...ik heb iets verschrikkelijks gezien !!!" grapjas....

Ik moet zeggen dat ik soms ook dacht "dit is echt op het randje", maar komt waarschijnlijk omdat je die nederlandse "hetze" gewend bent.....
Het weer speelde ook een rol: mooi zonnetje met een droog wekdek doet natuurlijk ook wonderen....

Overigens stonden er op de Pistonheads meeting ook splinternieuwe Aston Martin's....qua looks heel elegant.... :lol:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 19 feb 2007, 12:33

Wauw wat een mooie verhalen en foto's, zeker wat gemist zie ik al!
Ook mooi die interieur foto's.

Ben benieuwd naar het video-materiaal.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 19 feb 2007, 13:51

Fasteddie schreef:@Harrie: dit waren nog de nette uitvoeringen MET spijkerbroek....wat er 's morgens het hotel binnen kwam lopen om 06:00 was nog beter !
Die hadden zo in de nieuwe film "The London Tunnel Run Extreme" kunnen meespelen, alleen dan wel x-rated :mrgreen:

Vermoeden bestaat dat Bram deze 2 besteld had...maar dat ze een uur te laat kwamen omdat Bram zijn horloge niet had aangepast aan de engelse tijd... :mrgreen:
Ik?

Ik lag op tijd op één oor, die pints kwamen hard aan :lol:

Plaats reactie