Ja lol, haha maar denk wel dat die brandblusser goed gemonteerd moet zijn anders vliegt dat ding door de auto, kom je niet om door brand maar door de brandblusser die op je hasses knalt
Eneuh, ja ik heb een sleepoog, maar 1 goed kun je makkelijk 1 van bijkopen das waar maar die blusser in je auto monteren? dat ligt eraan wat voor eisen ze stellen...
Oke die 50,- euro was ik wat te snel mee, immers je mag ook een paar rondjes knallen das ook wat waard, en kwam er vandaag achter dat de Hartge wel een fijn hoge snelkeids onderstel heeft, althans beter dan al die Z3 m coupe's die ik heb gehad, kon makkelijk 10km harder en denk wel 20 max harder door een bepaalde bocht die ik ken, daar meet ik vaak mijn auto aan af

dus weer een meevaller.
Ze hebben me wel een paar keer gevraagd voor Zandvoort, maar ik weet niet, denk van niet had niet aan een paar dingen gedacht, en dat ene rondje knallen heb ik teveel stress en te weinig ervaring op een cirquit, alhoewel dan zou ik wel mijn vorige oude record daar op het rechte stuk kunnen inhalen, was 215km/u door de catcher daar dus officieel bleek achteraf die dag de hoogste te zijn van die autodag? maarja dat was al zo'n 8 jaar terug met een BMW Compact met E36 M3 en 320pk dat ding liep ook 285km/u dat was mijn eerste zandvoort ervaring...heerlijk maar gevaarlijk je gaat steeds harder

maar moet aan mijn centjes denken die auto is daar niet verzekerd!...en mijn geld zit daarin dus denk dat ik niet ga, wat een watje he