Bezoek BR Performance
- Luco
- Berichten: 29318
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Bezoek BR Performance
<Geen korting vermoed ik tot zich nog iemand meld.
- Henk Jan
- Berichten: 1445
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: Bezoek BR Performance
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze sowieso vaak wel iets korting gaven toch (via een club oid)?
- Luco
- Berichten: 29318
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Bezoek BR Performance
ja ik ga er alleen niet van uit, vastzetten de 13e?
- Djessey
- Berichten: 2271
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
Re: Bezoek BR Performance
Hmm ben nogal huiverig voor tuning van een E46 330. Daar schijnt standaard nogal weinig tot niks uit te halen, en bovendien halen de meeste de 231pk fabrieksaf niet eens. Ik wil het uiteraard wel eens proberen, maar wellicht moet ik dan eerst even mijn uitlaat maken zoals ik hem hebben wil (1 pijp ipv 2 pijpen).
Pops en bangs zit ik al wel goed. Zo klinkt hij nu, ik wil het eigenlijk nog achter een timer zetten zodat hij alleen 1 tot 2 seconde popt. Het blijft een raceauto dus het mag ook wel een beetje spectaculair zijn.
Pops en bangs zit ik al wel goed. Zo klinkt hij nu, ik wil het eigenlijk nog achter een timer zetten zodat hij alleen 1 tot 2 seconde popt. Het blijft een raceauto dus het mag ook wel een beetje spectaculair zijn.
- Nickvl
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 17 mar 2014, 15:59
- Auto: E81 130I
Re: Bezoek BR Performance
Heerlijk!
-
- Berichten: 54897
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Bezoek BR Performance
Post van de week. Geen sarcasme. Dit is DF.Djessey schreef: 01 apr 2018, 12:03 Hmm ben nogal huiverig voor tuning van een E46 330. Daar schijnt standaard nogal weinig tot niks uit te halen, en bovendien halen de meeste de 231pk fabrieksaf niet eens. Ik wil het uiteraard wel eens proberen, maar wellicht moet ik dan eerst even mijn uitlaat maken zoals ik hem hebben wil (1 pijp ipv 2 pijpen).
Pops en bangs zit ik al wel goed. Zo klinkt hij nu, ik wil het eigenlijk nog achter een timer zetten zodat hij alleen 1 tot 2 seconde popt. Het blijft een raceauto dus het mag ook wel een beetje spectaculair zijn.
Grote klasse man!

- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Bezoek BR Performance
M50B25 inlaat erop en dan af laten stellen.Djessey schreef: 01 apr 2018, 12:03 Hmm ben nogal huiverig voor tuning van een E46 330. Daar schijnt standaard nogal weinig tot niks uit te halen, en bovendien halen de meeste de 231pk fabrieksaf niet eens. Ik wil het uiteraard wel eens proberen, maar wellicht moet ik dan eerst even mijn uitlaat maken zoals ik hem hebben wil (1 pijp ipv 2 pijpen).
Pops en bangs zit ik al wel goed. Zo klinkt hij nu, ik wil het eigenlijk nog achter een timer zetten zodat hij alleen 1 tot 2 seconde popt. Het blijft een raceauto dus het mag ook wel een beetje spectaculair zijn.

- EvdP
- Berichten: 6703
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Volg de Skoda rijder
- Locatie: Op de gasbel
Re: Bezoek BR Performance
Op een M54?
- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Bezoek BR Performance
Jup, levert ongeveer 30 pk extra op.
- EvdP
- Berichten: 6703
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Volg de Skoda rijder
- Locatie: Op de gasbel
Re: Bezoek BR Performance
M50 inlaat brengt een 330i op 260 pk?
En hoe doe je dat met de gasklep en DISA?
En hoe doe je dat met de gasklep en DISA?
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Bezoek BR Performance
En op een M52B28 schroeven een een M54B30 inlaat! 

- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Bezoek BR Performance
Overzetten. Vraagt wel wat meer aanpassingen dan bij bij een M50 inlaat op een M52, maar het is te doen. Zijn ook wel kant en klare kitjes voor te krijgen op eBay volgens mij.EvdP schreef: 01 apr 2018, 18:24 M50 inlaat brengt een 330i op 260 pk?
En hoe doe je dat met de gasklep en DISA?
- Djessey
- Berichten: 2271
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
Re: Bezoek BR Performance
En toch klinkt het lekker sarcastisch haha.Robin schreef: 01 apr 2018, 12:57Post van de week. Geen sarcasme. Dit is DF.Djessey schreef: 01 apr 2018, 12:03 Hmm ben nogal huiverig voor tuning van een E46 330. Daar schijnt standaard nogal weinig tot niks uit te halen, en bovendien halen de meeste de 231pk fabrieksaf niet eens. Ik wil het uiteraard wel eens proberen, maar wellicht moet ik dan eerst even mijn uitlaat maken zoals ik hem hebben wil (1 pijp ipv 2 pijpen).
Pops en bangs zit ik al wel goed. Zo klinkt hij nu, ik wil het eigenlijk nog achter een timer zetten zodat hij alleen 1 tot 2 seconde popt. Het blijft een raceauto dus het mag ook wel een beetje spectaculair zijn.
Grote klasse man!![]()
En ja ik ben wel van plan een M50 inlaat erop te zetten op termijn. Eerst ff opzoeken hoe of wat, en eerst de auto echt afmaken.
-
- Berichten: 54897
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Bezoek BR Performance
Djessey schreef: 01 apr 2018, 19:17En toch klinkt het lekker sarcastisch haha.Robin schreef: 01 apr 2018, 12:57Post van de week. Geen sarcasme. Dit is DF.Djessey schreef: 01 apr 2018, 12:03 Hmm ben nogal huiverig voor tuning van een E46 330. Daar schijnt standaard nogal weinig tot niks uit te halen, en bovendien halen de meeste de 231pk fabrieksaf niet eens. Ik wil het uiteraard wel eens proberen, maar wellicht moet ik dan eerst even mijn uitlaat maken zoals ik hem hebben wil (1 pijp ipv 2 pijpen).
Pops en bangs zit ik al wel goed. Zo klinkt hij nu, ik wil het eigenlijk nog achter een timer zetten zodat hij alleen 1 tot 2 seconde popt. Het blijft een raceauto dus het mag ook wel een beetje spectaculair zijn.
Grote klasse man!![]()
En ja ik ben wel van plan een M50 inlaat erop te zetten op termijn. Eerst ff opzoeken hoe of wat, en eerst de auto echt afmaken.


- Jan-Willem
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
- Locatie: Hengelo
Re: Bezoek BR Performance
De poorten in de kop zijn veel kleiner bij een M54B30 en ook anders van vorm.Riceaux schreef: 01 apr 2018, 18:48Overzetten. Vraagt wel wat meer aanpassingen dan bij bij een M50 inlaat op een M52, maar het is te doen. Zijn ook wel kant en klare kitjes voor te krijgen op eBay volgens mij.EvdP schreef: 01 apr 2018, 18:24 M50 inlaat brengt een 330i op 260 pk?
En hoe doe je dat met de gasklep en DISA?
Een M50B25 inlaat kan wel, maar dan moeten de inlaat poorten in de kop ook aangepast en geflowt worden.
Deze poort moest nog afgewerkt worden maar hier kan je het verschil goed zien.
Er zijn wel adapters voor maar die zijn erg duur, ook zit je injector dan niet meer op de juiste plaats dus dat zou voor mij nooit een optie zijn.
- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Bezoek BR Performance
Pmotorsport ff contacten als je dat wilt gaan doen. Hij weet exact hoe en wat je moet aanpassen.
- Jan-Willem
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: 02 jan 2010, 12:26
- Locatie: Hengelo
Re: Bezoek BR Performance
Patrick stuurde mij die foto, dit is de meest ingrijpende maar beste manier.
Vermogens winst ben ik sceptisch over, ik denk dat je dan wel direct scherpere nokkenassen moet monteren om het voordeel van de grotere inlaat er echt uit te halen.
Sowieso vervalt disa dus je mist weer iets koppel onderin al maakt dat op het circuit weinig uit.
Vermogens winst ben ik sceptisch over, ik denk dat je dan wel direct scherpere nokkenassen moet monteren om het voordeel van de grotere inlaat er echt uit te halen.
Sowieso vervalt disa dus je mist weer iets koppel onderin al maakt dat op het circuit weinig uit.
- tomgtr
- Berichten: 10887
- Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
- Locatie: Zuid Holland
Re: Bezoek BR Performance
Doen ze ook een macan. 

- ADV
- Berichten: 3315
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
- Locatie: Noorden
- Djessey
- Berichten: 2271
- Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
- Locatie: Utrecht
Re: Bezoek BR Performance
Hmmm ik heb nog een losse M54B30 kop liggen, dat maakt het flowen een stuk makkelijker. Lekker op uitproberen.
- Luco
- Berichten: 29318
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Bezoek BR Performance
Luco schreef: 31 mar 2018, 13:32Dit is het?Luco schreef: 30 mar 2018, 20:13Macboy schreef: 30 mar 2018, 19:11 Ik ben er dan ook wel gezellig bij. Maar pas eind van de ochtend. Puur voor de gezelligheid. Ga wel de hele tijd over mijn autokeuze lullen.
Vrijdag 13 april hele dag (niet voor de bijgelovigen)
- Luco X5
- HJ X5 ('s ochtends)
- Macboy (niet voor chipkuur maar voor de gezelligheid)
-
-
-
Bellen HJ voor de 13e?
- Henk Jan
- Berichten: 1445
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: Bezoek BR Performance
Das prima Luco, maar zeg er wel bij dat we toch die korting willen
Waar blijven btw de anderen die ook interesse hadden?

Waar blijven btw de anderen die ook interesse hadden?
- Luco
- Berichten: 29318
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Bezoek BR Performance
Ja ik dacht ook wordt makkie, maar ja, helaas, die 10% moet zeker te regelen zijn, ik bel ze morgen even.Henk Jan schreef: 02 apr 2018, 09:35 Das prima Luco, maar zeg er wel bij dat we toch die korting willen![]()
Waar blijven btw de anderen die ook interesse hadden?
- Henk Jan
- Berichten: 1445
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: Bezoek BR Performance
Thx voor de moeite iig 

-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Bezoek BR Performance
Van 440 naar 460 is imho de moeite niet.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten