Wij wrappen zelf ook maar deze folie begin ik ook niet aan, omdat het nagenoeg niet rekbaar is, dat neemt niet weg dat het een schitterende kleur is.
Maserati Quattroporte in chrome blauw
-
- Auto: Subaru legacy
- Auke M535i
Re: Maserati Quattroporte in chrome blauw
Iedereen zegt wel "dikke sound", ik zal mij kapot schamen als ik door een woonwijk oid rij.. Ben ik nou de enige die zo denkt...?
-
Nee ik ook hoor.
Ik houd best van een mooi en wat harder uitlaatgeluid, maar zoiets is mij veel te veel. Zeker op een daily. Ik woon zelf aan een vrij drukke straat binnen de bebouwde kom. Dit soort auto's erger je je kapot aan, autoliefhebber of niet. Rijdt hier ook elke dag een Impreza rond waarvan de kopjes in de kast bijna trillen.

Ik houd best van een mooi en wat harder uitlaatgeluid, maar zoiets is mij veel te veel. Zeker op een daily. Ik woon zelf aan een vrij drukke straat binnen de bebouwde kom. Dit soort auto's erger je je kapot aan, autoliefhebber of niet. Rijdt hier ook elke dag een Impreza rond waarvan de kopjes in de kast bijna trillen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Uiterlijk van de auto icm dat geluid... En dat terwijl de eigenaar, of eigenlijk man van de eigenaresse, een 'timide' man is 
Maar ieder z'n meug, uiteraard.

Maar ieder z'n meug, uiteraard.
-
Ik neem aan dat de wagen niet steeds volgas en hoog de toeren in hoeft? Wellicht dat het geluid dan meevalt.Auke M535i schreef: 30 mei 2018, 13:05 Iedereen zegt wel "dikke sound", ik zal mij kapot schamen als ik door een woonwijk oid rij.. Ben ik nou de enige die zo denkt...?
-
- Auto: ‘12 Mazda CX-5
Dit geluid is toch ook met de kleppen open? Dus met kleppen dicht en laag in toeren zal het enigszins meevallen lijkt me..
-
OnlineRiceaux
Precies dit. Met kleppen dicht volgens mij gewoon normaal Quattroporte niveau qua geluid.Juztins schreef: 30 mei 2018, 14:02 Dit geluid is toch ook met de kleppen open? Dus met kleppen dicht en laag in toeren zal het enigszins meevallen lijkt me..
-
Mooie reclame voor Crooke.
-
- Auto: Maserati Quattroporte+S63 AMG
Vind dit best een bijzondere opmerking. Je ként me niet eensArthur schreef: 30 mei 2018, 13:32 En dat terwijl de eigenaar, of eigenlijk man van de eigenaresse, een 'timide' man is![]()
-
En dat terwijl JMtuning het gedaan heeft

-
Volgens mij stond er duidelijk in mn verhaaltjes dat er een klep onder zit. Ik kan dus ook gewoon in (relatieve) stilte rijden... zo aso ben ik nou ook weer niet

- Baboulah
Hoezo zou je je schamen voor je auto geluid? ik geef juist extra gas hier altijd in de straat, klapt lekker die uitlaat tussen al die garages die er zijn etc
wat maakt jou het uit wat anderen vinden van jou geluid als je langsrijd.... ik zeik ook alle ev rijders af, die zie zich daar toch ook niet voor schamen? zelfde principe 

- Arthur
Klopt, ik ken je niet. Echter, je schrijft het zelf dat anderen dat vinden. Of iig de verkoper van de S-klasse. Maar in alles; je reacties, je auto's en hoe je ze uitdost lijkt het mij dat je dat helemaal niet bent. En ik ken je niet eens. Vandaar ook de '

- Arthur
Dat verbaast me nu ook helemaal niet bij jou. Ik ken jou ook niet maar dit had ik idd wel verwacht. Volgens mij is mijn mensenkennis nog redelijk op peilBaboulah schreef: 30 mei 2018, 20:23 Hoezo zou je je schamen voor je auto geluid? ik geef juist extra gas hier altijd in de straat, klapt lekker die uitlaat tussen al die garages die er zijn etcwat maakt jou het uit wat anderen vinden van jou geluid als je langsrijd.... ik zeik ook alle ev rijders af, die zie zich daar toch ook niet voor schamen? zelfde principe
![]()

- Baboulah
Tja, ik erger mij ook kapot aan harleys bijvoorbeeld, (vind het geluid ronduit verschrikkelijk) maar zie je die lui zich ooit schamen ervoor? nope, dus waarom zouden wij dat dan wel moeten doen als automobilisten? Dat is meer mijn beredenering (buiten het feit dat ik het gewoon leuk vind, radio is overratedArthur schreef: 31 mei 2018, 00:37Dat verbaast me nu ook helemaal niet bij jou. Ik ken jou ook niet maar dit had ik idd wel verwacht. Volgens mij is mijn mensenkennis nog redelijk op peil

- ///Joost
Zouden zij ook moeten doen, dus exact hetzelfde verhaal.Baboulah schreef: 31 mei 2018, 10:36 maar zie je die lui zich ooit schamen ervoor? nope, dus waarom zouden wij dat dan wel moeten doen als automobilisten?
-
Dat heet een pokerface, best handig tijdens onderhandelenArthur schreef: 31 mei 2018, 00:35Klopt, ik ken je niet. Echter, je schrijft het zelf dat anderen dat vinden. Of iig de verkoper van de S-klasse. Maar in alles; je reacties, je auto's en hoe je ze uitdost lijkt het mij dat je dat helemaal niet bent. En ik ken je niet eens. Vandaar ook de ''

-
- Auto: Fun Damn Mentally

Maar als je deellast rijdt met kleppen dicht is 't toch te doen, ook voor de buren?
Edit koude start bij mij in m'n garage 30 seconden kats opwarmen met kleppen open: NASCAR! Hou ik van! Die 30 seconden zijn te gauw om:)

Laatst gewijzigd door Robin op 31 mei 2018, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baboulah
Ieder zn mening, mag het niet mooi vinden, maar geniet wel van het geluid, er is tenminste geluid ipv dat stille gedoe van al die hybrids en ev's (nee ik kan niet tegen stilte om mij heen)

Ach, end of story gaat het erom dat banne er van geniet en er mee kan leven

- ///Joost
Ken je deze nog? Of ben je daar te jong voor?

- Baboulah
te jong
ben van '93 he

-
Jezus ja

Laatst gewijzigd door banne op 31 mei 2018, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik vind van wel, mijn buren veroorzaken over en weer ook overlast het hele jaar door, met een houtgestookte hottub waardoor mijn hele huis blauw staat en alle kleding die te drogen hangt weer de was in kan. Of z'n zoontje die tussen auto's gaat voetballen met paps. Of mn andere buurman die om 6:00 's morgens onder mijn raam rustig een half uur gaat staan ouwehoeren met de buurvrouw. Dus eerlijk gezegd boeit het me ook niet zo als ze er last van hebbenRobin schreef: 31 mei 2018, 10:56
Maar als je deellast rijdt met kleppen dicht is 't toch te doen, ook voor de buren?

-
OnlineRiceaux
Baboulah schreef: 31 mei 2018, 10:36Tja, ik erger mij ook kapot aan harleys bijvoorbeeld, (vind het geluid ronduit verschrikkelijk) maar zie je die lui zich ooit schamen ervoor? nope, dus waarom zouden wij dat dan wel moeten doen als automobilisten? Dat is meer mijn beredenering (buiten het feit dat ik het gewoon leuk vind, radio is overratedArthur schreef: 31 mei 2018, 00:37Dat verbaast me nu ook helemaal niet bij jou. Ik ken jou ook niet maar dit had ik idd wel verwacht. Volgens mij is mijn mensenkennis nog redelijk op peil)

- Luco
Ja leuk he tot je zelf bv kinderen hebt die op bed liggen of je zelf vanwege bv je werk er vroeg uit moet en elke avond zonmongool voorbijkomt terwijl jij op bed ligt je kan het niet eens zijn met ev rijders ik heb er ook niks mee maar ze maken oog geen herrie.Baboulah schreef: 30 mei 2018, 20:23 Hoezo zou je je schamen voor je auto geluid? ik geef juist extra gas hier altijd in de straat, klapt lekker die uitlaat tussen al die garages die er zijn etcwat maakt jou het uit wat anderen vinden van jou geluid als je langsrijd.... ik zeik ook alle ev rijders af, die zie zich daar toch ook niet voor schamen? zelfde principe
![]()
Maar goed we wisten natuurlijk al dat jij met niks en niemand rekening wenst te houden.