Tommy schreef: 28 dec 2017, 12:37
Da's hier wel anders, als je de ober vraagt of je toestemming hebt om te bestellen bij een vd valk, krijg je een opmerking nee, straks. Moet eerst een tafel afruimen..... Servicegericht is het in azie zeker, maar hier is het te nuchter. Vaak mag dat bordje "exclusive" er dan wel van af gehaald worden. Service blijft belangrijk, ik heb m'n huidige auto bij een andere dealer dan m'n vaste besteld(centenkwestie), maar sinds aanschaf(inmiddels bijna jaar verder) ook letterlijk geen belletje of mail gehad of alles naar wens is. M'n oude dealer deed dat wel na elk bezoek, ook met auto's die ik er niet had gekocht.
Helemaal mee eens. Hier is het veel te weinig, er is geen enkel besef waar je salaris nou daadwerkelijk vandaag komt (de klant). Daar is het soms doorgeschoten waardoor je er een beetje rotgevoel bij hebt als je iets vraagt, dan is één keer excuus aanbieden wel genoeg ipv iemand die zich aan je voeten gooit en 20 keer excuseert voor een stom lampje
