Site traag?
-
- Maus335i
Nauwelijks klachten getuige: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1541 (onafhankelijk). Als je goed gaat zoeken vind je waarschijnlijk wel iets, maar op 12000 klanten kan je niet iedereen tevreden maken. Daarnaast het feit dat klagende klanten sneller van zich laten horen..Christoph schreef:Lees ik het nou goed dat DF op dit moment gehost wordt bij een hostingprovider binnen NL?
Gelukkig dat je er niet voor betaald, maar als klanten dezelfde verbinding hebben als DF dan vraag ik me af hoeveel klachten jullie wel niet krijgen.
Zeer brak.
DF staat nou net even op een server die wat problemen kent waar we mee aan de slag zijn. Het is niet even een kwestie van de server rebooten en alles werkt weer als een trein, zoals thuis

Mijn mening is niet onafhankelijk, maar als we uit veel ervaringsites vrijwel alleen positief commentaar krijgen.. dan kan ik er weinig anders van maken.
PS: we zitten gewoon in Nederland ja, Groningen om precies te zijn.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Als concullega die ook het eea. in hosting doet (tegen hogere tarieven dan Sohosted
) weet ik dat er altijd wel iets mis kan gaan, het blijft techniek (net als bij auto's
).
Uiteraard zal Sohosted er alles aan doen dit snel en correct te fixen, daar ben ik van overtuigd. Er zit altijd wel eens een onwillige server tussen, dan gebeurt nou eenmaal.
Dus niet te negatief, denk dat ze het erg goed doen.

Uiteraard zal Sohosted er alles aan doen dit snel en correct te fixen, daar ben ik van overtuigd. Er zit altijd wel eens een onwillige server tussen, dan gebeurt nou eenmaal.
Dus niet te negatief, denk dat ze het erg goed doen.

-
- Peter Tunissen
Nee, een hogere prioriteit juist, of moet ik de ban-knopjes gaan zoeken? :twisted:Christoph schreef:Ik snap dat DF een lagere prioriteit heeft dan betalende klanten, maar was even bang dat jullie naar al jullie klanten toe deze connectieproblemen hadden

Wie zegt trouwens dat wij geen betalende klant zijn?
- RVV
- Sander S.
- GTRene
- GTRene
- Scooby Leo
- GTRene
yep me too, nu doet ie wel weer ff goed, maar net ook weer problemen, maar ook op andere websites af en toe dus ligt ook ergens anders aan...iets groter dan dit...jeetje ik zeg ook wat doet ie weer niet aaaaaaaaaaaargh derde poging grrrrpartyondude schreef:Het is echt weer te erg hier zeg![]()
Meer mensen last van?
- GTRene
yep me too, nu doet ie wel weer ff goed, maar net ook weer problemen, maar ook op andere websites af en toe dus ligt ook ergens anders aan...iets groter dan dit...jeetje ik zeg ook wat doet ie weer niet aaaaaaaaaaaargh derde poging grrrrpartyondude schreef:Het is echt weer te erg hier zeg![]()
Meer mensen last van?