Hoef niet constant gebler in mijn oren

Dus boeit ook niet of er nou HK/… inzit.
Zolang er maar een sper onderzit.
Voor ieder wat wils.
Idd 2 verschillende dingen.
Ondertussen verkocht volgens mij.JP schreef: ↑27 dec 2021, 20:12 Is dat wat ? Km-stand / bouwjaar / prijs. Bargain ?
M140i. - 2018 - 41kkm. - €32500
https://link.marktplaats.nl/m1788339440
No no no Charlie zis is so not right!
Handbak. Drukt nogal de prijs bij moderne auto's valt me op.Barend schreef: ↑03 jan 2022, 11:12 Kwam nog een potentieel interessante m140i tegen op marktplaats vanmorgen, hogere kmstand dan de vorige die genoemd werd maar volgens mij best een prima deal? Heb voor de rest geen onderzoek gedaan trouwens.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/bmw ... e-eigenaar
€ 32.500,00
76xxx km
2016
De m235i heeft andere veren voor dan de m135i (en m140i) volgens mij, veel stugger, dat helpt al enorm tov de std veren; maar als ik het destijds goed herinner vond jij het driften/op de grens juist niet echt alles? Ik vond m voor driften op straat best wel prima
Hof heeft absoluut verstand van zaken idd! Mijn M135i kwam er destijds ook vandaan.
Dat stuur in de f-serie is echt niet te doen inderdaad. Glibberend glimmend ding..Rnd schreef: ↑03 jan 2022, 20:20 Bij mij? Nog helemaal niks. Ik rijd nog vrolijk rond in de auto van mijn vrouw, een Golfje 6. Al 2 jaar thuiswerken met Corona. Ik weet het eigenlijk ook niet meer wat nog te kopen. Auto staat sinds Corona alleen nog maar stil. Hier in de randstad is het ook echt niet leuk meer. Overal mag je maar 100 km/u en als je even wat harder rijdt dan heb je altijd wel een moraalridder die gaat seinen dat je te hard rijdt. Die M140i viel me ook echt tegen na mijn voorgaande E90. Dat stuurgevoel kon ik maar niet aan wennen en af en toe die kraakjes van de deuren, ik werd er gek van. Ik ergerde me gewoon teveel aan bepaalde zaken. Ben echt een zeurpiet. Dat stuur bijvoorbeeld, dat is geen mooi leren stuur meer dat vroeger in een auto zat, maar een soort nepleer. Gezondheid (hernia) is ook een belangrijke reden dat ik de auto weggedaan heb. Maar na een operatie gaat dat wel weer en zou ik weer in een lage auto kunnen rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten