Welke leasemaatschappij ? Wie biedt zich aan ?
-
Re: Welke leasemaatschappij ? Wie biedt zich aan ?
Maar wat had je zelf dan verwacht? 1.000? 500? 300 per maand? Of was het de bedoeling om iemand een uurtje voor je te laten werken voor Jan Joker om hem die offerte op deze manier om de oren te slaan? Beetje hetzelfde idee als kansloze proefrit-bietsers bij garagebedrijven. 

-
OnlineLuco
Nee hoor dat was niet de bedoeling, ik vraag ook geen 421 offertes aan, maar hier schrok ik toch wel van, had van een beetje luxe 530 rond de 1600 verwacht.
Bijtellen met een nieuwe doe ik zowiezo niet, dan hou ik de km wel bij.
Weekendritjes kan ik ook gedeeltelijk zakelijk wegschriven
Bijtellen met een nieuwe doe ik zowiezo niet, dan hou ik de km wel bij.
Weekendritjes kan ik ook gedeeltelijk zakelijk wegschriven
- dvh
Wat Martijn zegt dekt de lading. Het kost in beide gevallen serieus geld
kopen of leasen.
Maar die bedragen zijn bruto ? In ex BTW? Kun je ook weer afschrijven op de winst. Dus het kost in werkelijkheid wat minder.. teminsten.. belasting betaal je toch maar je kan wat aftrekken op deze manier.

Maar die bedragen zijn bruto ? In ex BTW? Kun je ook weer afschrijven op de winst. Dus het kost in werkelijkheid wat minder.. teminsten.. belasting betaal je toch maar je kan wat aftrekken op deze manier.
-
OnlineLuco
Als je hem koopt kan je ook alles afschrijven, dat blijft om het even, maar het klopt wat Martijn zegt, een beetje auto rijden kost gewoon geld.
Had alleen iets minder verwacht, inschattingsfout.
Had alleen iets minder verwacht, inschattingsfout.
-
OnlineMartijn_bmw
Lease bedragen zijn idd ex btw.
Ja lease maakt (pijnlijk) inzichtelijk wat een auto kost
omdat alle kosten netjes gelijkmatig verdeeld zitten in de termijn die elke keer terug komt.
Als je zelf een auto koopt zal je ongeveer dezelfde kosten kwijt zijn alleen komen ze meer in pieken, keertje bukken bij de dealer, schrikken bij inruil etc.
Ja lease maakt (pijnlijk) inzichtelijk wat een auto kost

Als je zelf een auto koopt zal je ongeveer dezelfde kosten kwijt zijn alleen komen ze meer in pieken, keertje bukken bij de dealer, schrikken bij inruil etc.
-
OnlineFabian
Ik heb idee dat ik op een verjaardagsfeestje zit als ik dt topic lees! Zo herkenbaar allemaalz
Ik ben maar gestopt met uitleggen en offertjes te maken voor bekenden haha
Ik ben maar gestopt met uitleggen en offertjes te maken voor bekenden haha

-
OnlineMartijn_bmw
Haha idd fabian ik dacht ik probeer het nog een keer... 

- dvh
530d volgend jaar op de zaak.. Ga lekker wat vaker op vakantie.. ^^
-
OnlineLuco
Lease maakt duidelijk wat een NIEUWE auto rijden kost.
En uiteindelijk moeten de poppetjes bij de leasemaatschappij ook wat verdienen dus uiteindelijk is het altijd duurder, of je moet een heleboel pech hebben na de garantietermijn.
En uiteindelijk moeten de poppetjes bij de leasemaatschappij ook wat verdienen dus uiteindelijk is het altijd duurder, of je moet een heleboel pech hebben na de garantietermijn.
-
OnlineMartijn_bmw
Klopt idd een tweede hands auto rijden is uiteraard veel goedkoper.
En ja de poppetjes moeten betaald worden/winst worden gemaakt echter hebben wij met 100.000 auto's in de vloot ook wel "iets" andere inkoop voorwaarde op alle inkoop vlakken dan die je als particulier kan krijgen. En die kortingen zorgen weer voor een verlaging van de kosten. Bij een gemiddeld vergelijkbaar gebruik zal het niet veel duurder zijn dan zelf rijden.
@dvh, groot gelijk!! Ik rij daarom ook mooi iets van een aantal jaar oud
En ja de poppetjes moeten betaald worden/winst worden gemaakt echter hebben wij met 100.000 auto's in de vloot ook wel "iets" andere inkoop voorwaarde op alle inkoop vlakken dan die je als particulier kan krijgen. En die kortingen zorgen weer voor een verlaging van de kosten. Bij een gemiddeld vergelijkbaar gebruik zal het niet veel duurder zijn dan zelf rijden.
@dvh, groot gelijk!! Ik rij daarom ook mooi iets van een aantal jaar oud

-
OnlineLuco
Opdrachtgever waar ik nu zit sluit rechtstreeks contracten af met de importeurs, met vliegreizen maken ze ook afspraken met diverse luchtvaartmaatschappijen, wel interessant om te zien.
-
LOL, tegen het einde van het verjaardagsfeestje komen de meesten weer tot de conclusie dat je in plaats van een nieuwe full option M5 leasen beter een 6 jaar oude Dacia Duster kunt aanschaffen en keren ze voldaan huiswaarts.
- dvh
Zo blijft de mens tevreden
Maar die 520d (met origineel m-pakket/line) voor 27,5k was (is) een koopje.. ton op de teller.. 3 jaar oud..
Kijk nog wel..

Maar die 520d (met origineel m-pakket/line) voor 27,5k was (is) een koopje.. ton op de teller.. 3 jaar oud..
Kijk nog wel..
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
allen schreef:LOL, tegen het einde van het verjaardagsfeestje komen de meesten weer tot de conclusie dat je in plaats van een nieuwe full option M5 leasen beter een 6 jaar oude Dacia Duster kunt aanschaffen en keren ze voldaan huiswaarts.

- dvh
Nu Allen een BMW rijdt gaat ie stoer doen 

-
OnlineMartijn_bmw
Lol @allen
Waar zag je die 520d dvh? Klinkt goed!
-
Enige waar ik nu stoer over durf te doen is de betrouwbaarheid. Wagen is al dik anderhalve week storingsvrij. En dat met mij als eigenaar!
27,5k. Je eigen wagen levert ook nog genoeg op? Als die dan ook nog 2 jaar garantie heeft zou de keuze bij mij snel gemaakt zijn.

27,5k. Je eigen wagen levert ook nog genoeg op? Als die dan ook nog 2 jaar garantie heeft zou de keuze bij mij snel gemaakt zijn.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Graag een offerte voor een Lybra SW 2.4 JTD...
Asbaje van de A4 is vol...

- dvh
http://www.vanrijswijkautos.nl/occasion ... t/13128434" onclick="window.open(this.href);return false;Martijn_bmw schreef:Lol @allen
Deze Martijn

- Macboy
Heb nog geen offertes gezien en het is al half tien 

-
Jij vraagt er 412 op. Kost even tijd denk?
- Macboy
Voor mij is het nu simpel. Degene die de scherpste offerte heeft kan de auto leveren. Bij kleine verschillen blijf ik natuurlijk het liefst bij de dealer zelf.
Wil over maximaal 2 maanden de bestelling doen. Tijd vliegt
Wat betreft de Golf: vrouwtje ziet het als een Marokkanen auto. Fout volk. En dat is het deels ook. Niet dat ik veel Marokkanen zie in een nieuwe GTI. Mij interesseert het ook niks. Sterker nog, die mensen hebben gewoon verstand van autos denk ik dan. Maar zal meer net zoals Rolex zijn vrees ik. Geen verstand er van hebben maar denken dat het wel goed is. Had dus zeker graag een GTI genomen.
Niet dat het vrouwtje bepaalt, maar als ik uit 6 autos moet kiezen en zij vindt er 5 mooi, dan is het wat lullig om die 6e te kiezen natuurlijk. Ze moet er zelf ook in kunnen rijden. En ik zie haar echt niet in een Golf stappen. Haar eerste keuze is overigens de Jaguar. De 5-serie touring is voor haar de ultieme droomauto. De 3-serie touring ook. Die laatste gaat er wel komen.
Gewoon leuk als je vrouwtje ook auto liefhebber is
Wil over maximaal 2 maanden de bestelling doen. Tijd vliegt

Wat betreft de Golf: vrouwtje ziet het als een Marokkanen auto. Fout volk. En dat is het deels ook. Niet dat ik veel Marokkanen zie in een nieuwe GTI. Mij interesseert het ook niks. Sterker nog, die mensen hebben gewoon verstand van autos denk ik dan. Maar zal meer net zoals Rolex zijn vrees ik. Geen verstand er van hebben maar denken dat het wel goed is. Had dus zeker graag een GTI genomen.
Niet dat het vrouwtje bepaalt, maar als ik uit 6 autos moet kiezen en zij vindt er 5 mooi, dan is het wat lullig om die 6e te kiezen natuurlijk. Ze moet er zelf ook in kunnen rijden. En ik zie haar echt niet in een Golf stappen. Haar eerste keuze is overigens de Jaguar. De 5-serie touring is voor haar de ultieme droomauto. De 3-serie touring ook. Die laatste gaat er wel komen.
Gewoon leuk als je vrouwtje ook auto liefhebber is

-
OnlineMartijn_bmw
Die is wel heel gaaf! alles goed, M-pakket, mooie wielen, sport stoelen, zwarte hemel, mooie sierlijsten etc.dvh schreef: http://www.vanrijswijkautos.nl/occasion ... t/13128434" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze Martijn
Krijg je nog een beetje geld voor je oude 530d? als de deal goed is zou ik het mooi doen

wat een gave samenstelling!
Absoluut! Dat maakt je autohobby nog veel leukerMacboy schreef: Gewoon leuk als je vrouwtje ook auto liefhebber is

- frankie
Ja tochMacboy schreef:Gewoon leuk als je vrouwtje ook auto liefhebber is

Mijne mag ook een nieuwe leasert uitkiezen binnenkort, ze gaat vol voor een Clubman SD

- Macboy