He HanzzzzzzzzzzzzzzzZ06
als je nog een keer met die SL wil bleren dan moet je voor 2 april nog een keer langs komen of ik kom bij jouw langs. Maandag a.s. ben ik bij jou in de buurt en zou ik langs kunnen komen, dus als het gelegen komt laat het me ff weten.
Morgen komt mijn nieuwe S600 Bi-Turbo op de weg... ik kan hem om 13.00 uur ophalen en ben zeer benieuwd, omdat ik heb er nog helemaal niet mee heb gereden.
Oh ja en dan de Z06............ik heb altijd wat......wat denk je.......

:

:

:
De velgen zijn volgende week wel klaar en de auto zelf natuurlijk ook, maar de meuk van Geiger is een paar dagen te laat. Vandaag hebben we gebeld naar Geiger, omdat de spullen nog niet binnen waren en die zouden juist vandaag in Breukelen zijn. Omdat er iets niet op voorraad was duurde het iets langer. Op zich niet zo'n probleem, maar het is wel weer echt iets voor Cor Dame.
Dus de aflevering van de auto gaat gewoon door op 2 april en de Geiger shit komt er dan een week later op of zo iets. :twisted: :twisted: :twisted:
En wat denk je wat .... een aantal onderdelen komen toch weer bij Halltech vandaan. Je weet wel die gasten waarvan ik zei dat ze die rotzooi maar in de US moesten laten, want ik wilde het al niet meer hebben.
Nou Hanzzzzzz en de rest ben benieuwd wat er volgende week weer voor verrassing komt.
Doei
Corvette