BMW Z3 M Coupe (blauw)
- GTRene
Kees die eisennmann klinkt echt goed, vooral ook bij drive-by en als je wegrijd, je verraste me daarmee, toen ik mijn S54 M coupe kocht zat er ook een eisenmann onder echter toen ik de auto thuis bezorgt kreeg zat er de standaard weer onder grrr maarja vamn binnen klonk de eisenmann iets minder maar zeker wel beter dan een standaard! ik heb toen via E-bay een Scorpion uitlaat gekocht en die klonk fantasties, net wat donkerder e de uitlaat was wel de helft lichter had ik het idee...de standaard Z3M uitlaat is veels te zwaar.
have fun mate 8)
have fun mate 8)
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- GTRene
Steven Nauta schreef:Ja Geert is goed man! Lijkt me leuk, over de afsluitdijk is nog wel te doen met de e30
@ René, het is echt mooi om jou over al je ervaring te horen met die wagens. Mocht er eens een M Coupe komen dan weet ik bij wie ik moet zijn zeg maar

Eneuh @Steven, je bent altijd welkom als je vragen over een Z3 M hebt of bevestigingen zoekt, tis echt een super car met veel smiles per mile en voor "weinig" in verhoudeing met andere even snelle?? wagens, tevens nog een tijdloos eigenwijs model en zeer zeldzaam maar toch voor een leuke aanschafprijs te krijgen! :idea:
Binnenkort een QP meeting las ik op het Z3 forum...dus even wat lekker makertjes kijken??
- emiel307sw
- emiel307sw
- Tuup
zeker doen!! 8) komen jullie maar ff bij mij langs voor een bakkie koffie terwijl ik bij al de mooie auto`s sta te kwijlenMister-G schreef:We kunnen ook ff een weekendje texel doen dan, daar kunnen we de auto's weer ff flink op de proef stellen.. texel is namelijk stiekem een openbare racebaan .. wat jij kees?![]()

- Geert.
Nee Thomas dan sta je weer net als vorige keer te masturberen op de vreemdste plaatsenTuup schreef:zeker doen!! 8) komen jullie maar ff bij mij langs voor een bakkie koffie terwijl ik bij al de mooie auto`s sta te kwijlenMister-G schreef:We kunnen ook ff een weekendje texel doen dan, daar kunnen we de auto's weer ff flink op de proef stellen.. texel is namelijk stiekem een openbare racebaan .. wat jij kees?![]()
![]()
8)

Trouwens jij hebt ook een mooie bmw, heb hem ff gezien laatst 8)
Het is ook te lang geleden dat we Texel hebben bezocht, dus wie weet

- Tuup
@ Geert: Ach jah, pubertijd he
Die tijd is voorbij...
De BMW is nog is goede staat he!!
8) Heb je het geluid toevallig ook nog gehoord? Orginele uitlaat, maar de demping is er door de jaren heen aardig uit
8)
Nee maareh... Zie maar waar jullie heen gaan en dan zal ik ff kijken in m`n agenda of ik er ook bij kan zijn
8) 

Nee maareh... Zie maar waar jullie heen gaan en dan zal ik ff kijken in m`n agenda of ik er ook bij kan zijn

- Geert.
Heb ik gehoord! en dat is een vette sound voor een originele uitlaatTuup schreef:@ Geert: Ach jah, pubertijd he![]()
Die tijd is voorbij...
De BMW is nog is goede staat he!!
8) Heb je het geluid toevallig ook nog gehoord? Orginele uitlaat, maar de demping is er door de jaren heen aardig uit
8)
Nee maareh... Zie maar waar jullie heen gaan en dan zal ik ff kijken in m`n agenda of ik er ook bij kan zijn8)

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Hey Kees, geweldige dag gehad gister! Erg leuk om bij je huis te kijken en heerlijk gegeten ouwe topkok! Zolang je maar uitkijkt met je hoofd voor die zwevende glasplaat
Ook erg gezellig met je vriendin.
Nog nooit zo'n lekkere rit gehad in een auto, ook erg leuk met nat wegdek, heb je toch nog best kluiven aan zo'n 105pk tdi-tje
Heb al van Mark wat foto's bekeken, maar zijn echt erg mooi geworden. I'm sure you like it! Kan niet wachten tot de volgende keer samen met het andere heerlijke gebakje 8)
mvg Steven

Nog nooit zo'n lekkere rit gehad in een auto, ook erg leuk met nat wegdek, heb je toch nog best kluiven aan zo'n 105pk tdi-tje

Heb al van Mark wat foto's bekeken, maar zijn echt erg mooi geworden. I'm sure you like it! Kan niet wachten tot de volgende keer samen met het andere heerlijke gebakje 8)
mvg Steven
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Op mijn website is de fotoshoot te zien die ik gedaan heb met de BMW Z3 M Coupé van Kees.
Laat me weten wat je ervan vindt.
http://www.marknauta.nl
Laat me weten wat je ervan vindt.
http://www.marknauta.nl
- Jelmer850i
-
- emiel307sw